Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Volgens mij is het idee van dit forum en van heel veel herstelprogramma’s in het algemeen dat we elkaar helpen op basis van empathie en herkenning. Dat helpt namelijk , dat is bewezen. Als je dat niet hebt bij iemand die hier zijn verhaal doet zeg er dan niks over. Maar dit is toch niet helpend, je forceert iemand om zich te gaan verdedigen op een moment dat hij op z’n zwakst is. 
Elke verslaving is hetzelfde en elke verslaving is uniek. 
@smaragd ga liever niet naar de winkel of doe je wel en gooi de boel later op de avond weer weg. Ik stuur je zo wel een PB en daar mag je dan mee doen wat je wil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was nog net op tijd, slijterij was ook nog open. Dus kan mij morgen ziek voelen en dan herstellen met dat goedje. Sorry dat ik eerlijk erover was, kan beter liegen en toneelspelen/theater idd. Fijne avond allen, ga tot het gaatje, tot ik ook ziek genoeg ben. Zo werkt dat, dan kan ik weer herstellen. Doeg doeg doeiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Renaldo61:

Ik denk dat ik  mijn eerste ernstige echte ruzie op het internet achter de rug heb. Probeer je al iemand te helpen. Maar antwoorden terug krijgen? Op deze site . Ik heb het over een nieuw  lid 

Met wie? Shit happens.

Niet met mij toch? Ben niet nieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lieke7777:

och jee @Smaragd   ouzo gehaald ?  goed take care en pas goed op jezelf.

Ben alleen bang dat je morgen inziet en ontzettend spijt hebt van deze actie.

 

Succes met werken morgen en veel plezier met je jongens daarna, veel belangrijker. Hou je goed, komt wel goed met mij, met kater of niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pinkman:

En ben je niet bang wanneer je hem goed weet te raken vanavond, dat je dat niet alsnog doet met achteraf nog meer spijt.

Ja klopt, dan wil ik hem wel weer. Sorry dat ik even direct hard op je reageerde. Weet dat jij het ook kon waarom ik dan niet altijd? Hmm Je had gelijk hoor, heb genoeg ruggengraat, de alcohol erin dan niet meer nee. Maak je niet te druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rekening: kun jij even die 10k euro betalen?? Ik jij bent mijn ex...Hij dus??? Nou echt toen, blok op de app. Maar goed hij weet mij toch te raken en het af te troggelen, daarom zuip ik nu ook, niet gegeven btw dat geld, is vooruitgang.. Geen geld meer naar deze meneer. Investeren okay maar nu even niet meer. Had/heb een nieuw vriendje, moest hij ook even bedreigen, nee het gaat ophouden. Onder invloed of niet, het gaat ophouden. Geen geld meer aan mij vragen! Helemaal gek geworden.

Mijn grammatica gaat er niet op vooruit, zo boos was ik erom. En drank doet het ook geen goed NEE.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee onzin natuurlijk, dit is een forum voor alcoholisten die op tijd kunnen stoppen. Ik niet, ben te erg voor dit forum. Mensen die te erg zijn hebben ook geen geld meer voor internet en etc. We druipen vanzelf wel af(mijn soort)

En ben te eigenwijs, teveel geld, onder de 50 nog, zal nog jaren duren voordat ik mij ga overgeven denk ik.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...