Maja Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 (bewerkt) Goedemorgen! Op naar weer een zonnige dag buiten. Heerlijk! Voor wie niet zonnig opgestaan is, een cheer up filmpje 20 september 2020 bewerkt door Maja Pats, Yana, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Goedemorgen Maja en alle andere frummers. Ik zie vaag al iets wat straks de zon zal blijken te zijn... Op dit moment is het nog 5 graden buiten, net heerlijk even op mijn blote voetjes door het gras gelopen.... Nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Goeiemorgen, 18 graden en regen vanochtend. 5 bij jou @Yvonne ? Maar met een zonnetje erbij is het heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Ja hoor Jim, de nachten zijn al weer lekker koel, en nu het zonnetje echt uitbundig schijnt loopt de temperatuur best wel snel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Goedemorgen allen, zeker nog fris maar wordt 23 graden vandaag dus genieten nog maar! Laatste zomerstuipjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 (bewerkt) Goedemorgen! Gisteren overtrekjes gekocht. 20 september 2020 bewerkt door niks Yana, nancy, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 schattig zeg @niks! Hoeveel weken nog? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Zojuist zei knakker: Mogge mensen. Mooi nazomertje. Wandelen met de happy family in de bossen vandaag. Maar eerst versgebakken croissants. De geur kringelt al omhoog de slaapkamer in. Was het leuk in Valkenburg @ikkanhet? Ja was super en mega geluk gehad met het weer...dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Gisteren vergeten (maar wel gehaald): Dagpact: Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 3 minuten geleden zei Pats: schattig zeg @niks! Hoeveel weken nog? Zit nu in de 27e week, dus mag nog even. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 leuke overtrekjes Niks, en net na Pooh ik voel me zo maar een beetje oma goeiemorgen frummers niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 oh wow thnx dat ik dit nog mag meemaken (ik zag me dat verhaaltje al voorlezen♥) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Goedemorgen, wakker gelegen door alle adrenaline De Grote Beslissing in het Leven van Lika. Maar ik heb er zin in. Echt zin. Mijn twijfels komen meer door de gedachte wat ik mijn kinderen aandoe. Drie kwartier naar school fietsen bijvoorbeeld. Verbinding OV is goed trouwens. Ver weg van de dans van mijn oudste. Maar ook daarvoor geldt het is te doen. En er is daar ook vast dans. Dus mijn twijfel bestaat uit de vraag wat ik anderen aandoe. Tot nu toe willen ze allemaal WEL. Maar ik kan goed verkopen. Twijfel voor mijn persoon persoonlijk is ee niet. Ik wil. Ik voel daar iets heel fijns. En een eigen werkkamer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Spannend Lika, ik hoop dat het lukt! Gefeliciteerd met drie droge weken @rapilos, supergoed gedaan. Hoe lang duurt dat programma waar je mee bezig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Lika altijd spannend en kinderen wennen zo snel! Meer ruimte vinden ze vast heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 1 minuut geleden zei takeiteasy: Dagpact Pats Takeiteasy Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Oh dank je @Yana Maar eigenlijk ben ik pas dinsdag precies 3 weken alcoholvrij Het programma van Jackelien van Lieshout duurt 3 maanden Heb eerst het 10 dagen gratis programma gedaan en nu 10 dagen met het drie maandelijks programma bezig Wel fijn, dat het niet zo snel over is, want minimaal 3 maanden intensieve begeleiding heb ik naar mijn gevoel wel nodig Daarna is er nog een soort na programma geloof ik, maar dat zie ik dan wel weer Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Maar goed, we gaan maar eens op stap Fijne zondag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 @rapilos goed bezig! Stap voor stap, dag voor dag, in het nu leven! Je mag al zo trots zijn! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Ja @Etty. Ik heb het ook uitgesproken. Dat lucht al op. Het mag tegenvallen van mezelf. Maar ik ben zo ongelofelijk dankbaar voor het zien van al deze dingen. Dát was me drinken nooit gelukt. Dan was het 1 brei van gegons in mijn hoofd. Daarom deel ik het hier zo uitgebreid. Mijn winst is zó erg de bevrijding van mezelf. En nu is het leven Een Groot Avontuur. Soms niet leuk. Maar dát hoort erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Mooi verwoord @Lika de winst is die bevrijding. En dan kun je genieten en het leven zien zoals het is, meer durf ipv kop in het zand (de alcohol)! Zo ervaar ik het ook, nu al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Vanavond sjiek uit eten en ik heb al weer zin in de mocktail die ze de vorige keer voor me maakten. Iets met gember en limoen. Hoop dat dezelfde barman er staat, met zijn shaker. Kan steeds vaker uitkijken naar een lekker drankje, zonder daarbij in mijn achterhoofd dat het een alternatief is voor alcohol en dat ik alert moet blijven. Voelt heel relaxed. Vanmorgen lag ik iets over negenen al in het zwembad. Moet toch niet gekker worden. Gisteren lange wandeling gemaakt. Goed bezig, al zeg ik het zelf. Descartes33, Pats en Maverick reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 20 september 2020 Rapport Share Geplaatst 20 september 2020 Ik ben zelf ook in de weer met lekkere vervangende drankjes @Lonster .. gemberbier vind ik erg lekker maar wel zoet en veel calorieën (stom met wijn maakte ik me daar niet zo druk om maar met de alternatieven wel haha)! Zag deze, ga ik vanavond maken: glas half appelsap half ginger ale en plakjes gember en munt, kan kaneelstokje in maar die heb ik niet. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden