Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 september


Maja

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei takeiteasy:

Ik wil het ook gewoon niet meer. Denk dat ik er eindelijk een keer klaar mee ben. 

Je eten klinkt lekker lieverd. Wanneer kan ik aanschuiven :D

Dat hebben wij vaker gezegd, klaar ermee zijn. Denk dat wij beiden dan juist alert moeten zijn. Geld voor meerderen hier natuurlijk. Wilde het je toch even tikken(overmoedig) en heb het gehad met ramen lappen. Wat een rot werk. Maar het is klaar. Kan er weer doorheen kijken.

@knakker precies haha, hoop dat het goed met je gaat, kan het altijd lastig inschatten bij jou, komt door je grollen en grappen en mooie schrijfsels. Op tijd aan de bel trekken he.

@Adrian Maja heeft het al aangepast hoor.

Boodschappen doen. Ga roti met kip maken, zin in.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is me via via gelukt om vast ingeënt te worden met het Russische vaccin tegen COVID-19 en voor diegəne van jullie diə bang is dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cleo66:

we kregen gisteren 'schnaps , sambuca , grappa " aangeboden , van het huis . Toen ik vroeg of grappa (klonk als grapefruit) zonder alcohol was , werd er links en rechts gegniffeld en vertelden een jong stelletje uit Tirol aan mij dat het een soort jenever was .  Dit werd na het eten aangeboden , zodat het goed kon zakken ?!  Ik voelde me voor het eerst in mijn leven iemand zonder enkel verstand van alcohol,  en dat voelde goedddddd:D

Lol ja grappa das die sterke troep waar je altijd spijt van krijgt. Ik krijg letterlijk altijd spijt van een digestief, het is altijd het glas (of meervoud) te veel en ik hou gewoon niet van die sterke troep. OK een cognac XO reken ik nog net goed, maar dat is in de horeca onbetaalbaar. Gelukkig :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Well of course!! Digestif in het Frans, vind je op bijna elke menukaart hier.

Niet dat het eten daarmee zakt of zo, maar je wordt er wel nog bezopener van.

In Portgual heb je aguardente, bij de koffie. Dat is 70%. Althans meen ik mij te herinneren na die avond lang geleden. Das wel ongeveer het sterkste wat ik ooit op heb.  

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was altijd van de irish coffee enzo. Als de rest een ijsje bestelde. Het eten interesseerde me ook niet zo.

Kon er altijd heel slecht tegen als de ober vroeg wat we wilden drinken nog voordat ik de drankkaart had gekregen. Hoe kan ik nou iets bestellen als ik niet weet wat jullie allemaal hebben?! Laat mij eens even verlekkerd op die kaart studeren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D 

Ik nam als ijsje vaak een Coupe Colonel. Dat is citroenijs met wodka. Veel wodka. Staat op de menukaart van elk slecht frans restaurant. Veel te duur voor wat het is. Neem het nooit meer tegenwoordig.

Knakker heeft gelijk het is droogdrinken. Ik hou ermee op. Eens kijken wat we gaan eten. Moeder de vrouw oppert een idee.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua alcoholvrij kom ik altijd weer terug op thee. En de thee van alle theeën waar ik altijd weer op terug kom is....

https://us.palaisdesthes.com/en_us/the-des-lords-1627.html

damn, als je je neus in dat zakje steekt!! Het is niet eens een dure maar het is 1 van hun bestsellers en niet zonder reden! Je kan er ook heerlijke icetea mee maken. Als ik ooit om 1 of andere reden niks anders meer mocht drinken dan 1 ding, dan is het zonder twijfel dit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei bumperjim:

Zijn dat de genen van pa niks?

Dat denk ik wel! Of druk... Hij is heel erg enthousiast, dat begint 's morgens al. Komt uit bed, en meteen onder de douche, koffie maken, ontbijt. Terwijl ik eerst even rustig bij moet komen. Ook meteen één en al vrolijkheid. Dus ja, als ze dat nou ook in haar genen heeft, wordt het een gezellige boel. Mama slaapt wel uit. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei niks:
29 minuten geleden zei bumperjim:

Zijn dat de genen van pa niks?

Dat denk ik wel! Of druk... Hij is heel erg enthousiast, dat begint 's morgens al. Komt uit bed, en meteen onder de douche, koffie maken, ontbijt.

En dat allemaal in die baarmoeder? Dat is wel erg bijzonder inderdaad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei bumperjim:

Qua alcoholvrij kom ik altijd weer terug op thee. En de thee van alle theeën waar ik altijd weer op terug kom is....

https://us.palaisdesthes.com/en_us/the-des-lords-1627.html

damn, als je je neus in dat zakje steekt!! Het is niet eens een dure maar het is 1 van hun bestsellers en niet zonder reden! Je kan er ook heerlijke icetea mee maken. Als ik ooit om 1 of andere reden niks anders meer mocht drinken dan 1 ding, dan is het zonder twijfel dit.

 

Tis gelukkig op voorraad. Allemaal bestellen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Cleo66:

Ik stond op het punt om te bestellen,  maar , toch maar niet . Heb nog nooit zoveel geld uitgegeven voor thee. Ben niet zo'n fijnproever . En earlgrey drinkt mijn man altijd . Ik drink vaak gember en of munt 

Joh je doet een of twee maanden ermee. Vroeger was het 2 flessen wijn daar haalde je het eind vh weekend niet mee :) Het lijkt duur maar valt heel erg mee eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei bumperjim:

Joh je doet een of twee maanden ermee. Vroeger was het 2 flessen wijn daar haalde je het eind vh weekend niet mee :) Het lijkt duur maar valt heel erg mee eigenlijk.

Goed dat je het zegt. Ik vergeet nog weleens hoeveel geld ik uitspaar nu. Daar mag ik mezelf best voor belonen. In mijn geval is dat niet met thee overigens. Morgen eens over nadenken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei knakker:

Ha fijn, het is hier weer vrijdag :)

@Jannigje: vind je het ook niet een verademing ergens, geen internet? Ik heb liever een roodborstje in huis, dan internet eigenlijk.

@Smaragd: mooi dat het goed gaat met je, blij dat te horen. Haha, je neefje heeft groot gelijk. Stop toch eens met dat gedoe met die kerels en neem een leuke vrouw ;)

Hangt ervan af hoe ik mij voel. Als ik mij redelijk goed voel heb ik het niet nodig, Als ik mij niet goed voel vind ik het prettig om wel internet te hebben. Als afleiding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Sandro:

Het is me via via gelukt om vast ingeënt te worden met het Russische vaccin tegen COVID-19 en voor diegəne van jullie diə bang is dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды.

spasiba

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...