Lika Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Mogge! Het normale dagritme zit er weer in vandaag, na 2 weken vakantie. 6 uur op, rpm, ontbijt, straks klein uurtje lopen met de hond, auto wegbrengen voor onderhoud en op de fiets door naar t werk. Nogal druk daar want bezig met job over te dragen en andere job op me te nemen (terug naar sales yeah!). Gewoon georganiseerd blijven dankzij t opschrijfboekje. Succes allemaal vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, nu eerst een bakje en de krant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Snif een echte ochtendkrant die voor 7 uur in de bus ligt, dat mis ik van NL. Dat heb je hier niet Hier krijg je de krant per post en dan lees je dus 's avonds alles wat je de vorige avond al op het journaal hebt gezien. Dus dan maar de krant op de telefoon lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 (bewerkt) Ja, is inderdaad heerlijk @bumperjim, wij hebben ook tijden een avondkrant gehad... maar toch weer overgestapt op de ochtend... Trouwens: je schrijft terug naar sales... dat wilde je al een hele poos... fijn dat het eindelijk gelukt is !!! En een todo lijstje... jaaaa, werk ik ook al jaren mee, zelfs nu ik geen (betaalde) baan meer heb, werkt perfect voor mij.. 1 september 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 goeiemorgen frummers Mooi BJ minider irritaties weer méér werkplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Goedemorgen. Sinds ik niet meer drink, voel ik een oprechte dankbaarheid voor een nieuwe dag. kruidenthee67, nancy, Kyon en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 dagpact: Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 (bewerkt) Sterkte @Maverick, verschrikkelijk pijnlijk zo'n rug. Zeg @Lika, je doet toch niet té veel thuis? Je gezin had toch ook wel iets verzonnen om te eten als jouw afspraak wel door was gegaan? Mooie vakantie @Cleo66, het klinkt alsof jij en je man het fijn hebben samen. Ben jij weer helemaal opgeknapt na je operatie? 1 september 2020 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 2 uur geleden zei bumperjim: 6 uur op, rpm, ontbijt, straks klein uurtje lopen met de hond, auto wegbrengen voor onderhoud en op de fiets door naar t werk. Nogal druk daar... Zo, en dan moet je nog beginnen met werken... Wat is rpm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 2 uur geleden zei Yvonne: Ja, is inderdaad heerlijk @bumperjim, wij hebben ook tijden een avondkrant gehad... maar toch weer overgestapt op de ochtend... Trouwens: je schrijft terug naar sales... dat wilde je al een hele poos... fijn dat het eindelijk gelukt is !!! En een todo lijstje... jaaaa, werk ik ook al jaren mee, zelfs nu ik geen (betaalde) baan meer heb, werkt perfect voor mij.. Ja het is gewoon gelukt met nieuwe baas die ik heb weten te overtuigen. Nou was t ook wel de laatste keer denk ik dat ik heb kunnen zeggen "dat wil ik eigenlijk niet meer, ik wil liever dat andere", tis best wel een luxe nu maar eens tevreden worden met wat ik heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 8 minuten geleden zei Yana: Zo, en dan moet je nog beginnen met werken... Wat is rpm? "Rise pee meditate" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 1 uur geleden zei Bor: Gister was er iemand die tegen mij zegt We gaan alweer lekker richting de kerstdagen he. Was dat nou echt nodig om te zeggen? Nou ja zeg... Het is voorlopig eerst 1 september! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Goedemorgen, zo'n 4 maanden vóór kerst ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 1 uur geleden zei Yana: dagpact: Yana Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 goedemorgen allemaal, Best lekker weer buiten Beetje herfstachtig al Ook niets mis mee toch !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 @Bor, helemaal met jou eens. Aan kerst wil ik nog lang niet denken. Brrrr! fijne dag allemaal& Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Wat een cadeautje is deze dag: een wolkenloze hemel, zonnetje, een zacht briesje en gematigde temperatuur, zooooo heerlijk. Vanmorgen hard in de tuin bezig geweest, vanmiddag lekker met een boek in de stoel buiten. En niks niet herfst hier nog, alle bomen fris groen en zat bloemen in bloei, zo mag het van mij tot aan de kerst blijven.... Hoewel ook ik nog absoluut niet aan de kerst wil denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Het 'klinkt' alsof je een beetje 'op' bent Bor. Alsof de batterij leeg begint te raken.... en dat zou helemaal niet gek zijn zo langzamerhand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Wat zeg je @Yvonne ?/ Wolkeloze lucht..zonnetje.. Hoe is het mogelijk hier de hele dag (op vanochtend vroeg na), zwaar bewolkt, geen stukje blauw te zien wordt er zelfs een beetje depri van Nou ja, verschil moet er blijven he (zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 3 uur geleden zei knakker: Nou, ik slinger zelf vandaag in elk geval een beetje heen en weer tussen opgefoktheid en nihilisme. Beide stemmingen ben ik niet echt meer gewend. Hoewel de dagdraad begon met een mooie uitspraak van @Sandro, dat elke nieuwe dag een geschenk is. Er zijn alleen van die dagen dat het je niet lukt om het kadootje uitgepakt te krijgen. Je bent hopelijk niet in de gevarenzone? Pas goed op jezelf Knakker, neem het zoals het komt, het wordt vanzelf weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Wil van alles tikken, maar mijn vingers willen niet. Moe. @bumperjim wat goed van je man! Ik word blij van je bericht. Het was een best dagje hier. Lekker gewerkt, begripvol met moeder gebeld, gelachen met dochter en vreselijk ongesteld. Drie keer andere kleren aan moeten trekken. Thuiswerken heeft dan toch zijn voordelen. Vreselijk dat op je werk te hebben.... En nu. Nu slapen. Ik heb sinds kort zo'n Emma matras. Ik heb nog nooit zo lekker gelegen. Ik slaap ook beter in. Sneller. Geen rugpijn meer. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden