Spring naar bijdragen

Zondag 19 juli 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Jij ook een goedemorgen Knakker... 
Lekkurrrrr roerei... ik ben ook gek op ei, in welke vorm klaargemaakt dan ook (behalve rauw dan)..
In ons vorige huis kreeg ik met grote regelmaat een doos eitjes van onze buurvrouw, zij zorgde voor haar kipjes alsof het troetelhondjes waren... 
Hier zet een buur van een paar huizen verderop met regelmaat een doosje eieren langs de weg voor E 3,00. 
Zo'n doosje staat er dan rustig een uur of vier te braden in de zon. 
Ik heb zo het idee dat de eitjes dan inmiddels wel gekookt zijn. 
Op de één of andere manier heb ik niet zoveel vertrouwen in de betrouwbaarheid en de versheid van de eitjes.... 
Toch maar eens op zoek naar een echte scharrelboerderij hier die wél de hygiëneregels in acht neemt... 
  
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, 

Nu ik iets over ei lees krijg ik naast mn bakkie koffieook heel erg trek in ei. Klutsei, roerei, eipannenkoek, gekookt ei, maar het wordt een omeletje.

Verder btje grasmaaien, planten planten en rondje buiten doen. Ik kom deze dag wel door, ik hoop jullie ook !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal '  hier alles zijn gangetje   zeg ik altijd  maar ...   is mijn behandelaar  allergisch  voor geloof ik want ze neemt er nooit  genoegen  mee. 

  Ik weet het ook niet '    wilde  net  zoals @Cleo66 zegt ook eens wat positiever zijn ..

Eens zeggen joh wat heb ik een plezier  gehad zeg heb mij gek gelachen.   Tja van de week heel even een lach moment  op werk gehad  maar dat is ook wel het enigste. 

 

Mis de de euforie  van het   leven  het onbezonnen  het gekke  het gewone '  maar vooral het onbezorgde  elke dag vind ik  zwaar  elke dag heb ik angst paniek enz  dat het nooit meer goed komt.. 

Deze week weer gesprek  mbt  perspectieven  kinderen we gaan het niet  redden  er komt verlenging bij na nov..   weet nu al wat jeugd zorg  gaat aanbevelen   ....    heb veel huilmomenten deze week .

Nog even doorzetten dan vakantie  '   ondanks  alles ga ik samen met mijn man erop uit hopelijk gaat ons dat beide toch even goed doen zo raken we ten onder  anders ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moeilijk @Lieke7777 maar nu al verlenging over november? Lijkt me zo frusterend, je doet je best, maar krijgt geen "beloning" @Cleo66koppie erbij hopelijk mag je snel weer wat meer. Lastig, dat chagerijnen helpt je niet, maar dat weet je zelf ook:rose: Hier rustig dagje, mijn buik groeit met de dag lijkt het wel. Ik zit nog niet eens op de helft... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het mooie weer, hard gewerkt in de tuin, zweet op het lichaam en wat had ik een moeilijk om mn gedachte op iets anders te denken dan aan dat waar we allemaal laat van hadden/ hebben. 

Ik dacht, huh,  paar glazen water naar binnen, een zak chips open en hier delen waar ik tegenaan loop. 

@Lieke7777 , jemig wat herken ik veel in jouw bericht. Ik weet het fijne er niet van jouw situatie, maar kreten zoals behandelaar, elke dag een zware dag, perspectieven mbt kinderen, verlenging, jz, huilmomenten komen mij zeer bekend voor.  Het besef dat er meer mensen zijn die (geheel of gedeeltelijk) in situatie zitten, maakt in één klap gehakt van mijn verleidingsmoment.

Bijzondere forum is dit toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Renaldo ja strand is t paradijs voor mij. Ook vandaag weer. Moet er 1 uurtje voor reizen of 2 uur op de el.fiets maar ik slaap in mn eigen bed. Hier kan geen vakantie meer tegenop nu voor mij. In nov. Een week schiermonnikoog is dan mijn eerstevakantie in n jaar of 10. Prachtig strand en natuur, nauwelijks auto s.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gryhe:

Met het mooie weer, hard gewerkt in de tuin, zweet op het lichaam en wat had ik een moeilijk om mn gedachte op iets anders te denken dan aan dat waar we allemaal laat van hadden/ hebben. 

Ik dacht, huh,  paar glazen water naar binnen, een zak chips open en hier delen waar ik tegenaan loop. 

@Lieke7777 , jemig wat herken ik veel in jouw bericht. Ik weet het fijne er niet van jouw situatie, maar kreten zoals behandelaar, elke dag een zware dag, perspectieven mbt kinderen, verlenging, jz, huilmomenten komen mij zeer bekend voor.  Het besef dat er meer mensen zijn die (geheel of gedeeltelijk) in situatie zitten, maakt in één klap gehakt van mijn verleidingsmoment.

Bijzondere forum is dit toch.

Blijf maar gehakt maken van het verleidingsmoment !    je schiet er geen ene mallemoer mee op...  ja vaak ging ik onder invloed een potje zitten huilen , nu ga ik meer huilen na een half jaar nuchter ..

ik heb niet veel tot in detail gedeeld op forum maar je mag altijd persoonlijk berichten  mocht je meer willen weten of iets willen delen.

@niks  ja het is inderdaad ze moeten nu al een rapport gaan opmaken ivm verzoek aan de rechtbank en we halen gewoon de deadline niet , het is verdrietig en enorm frusterende dat we maar achter alle feiten aan blijven lopen en niet eens een keer extra credits kunnen inhalen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Cleo66:

Ojee @Lieke7777 en dan lig ik hier te klagen.  Lieverd wat frustrerend,  maar bijzonder knap dat je wel volhoud . Je doet het toch maar mooi !! 

welnee ,  zo moet je het niet zien hoor !! ook jij mag er zijn met je gevoelens gedachten zoals jij je voelt !

We hebben allemaal ons pijn punten en dingen waar we  mee aan het dealen zijn  en dat is voor de een dit en de ander dat !

 


Ik vraag mij inderdaad zelf nog steeds af hoe ik dit  allemaal  blijf volhouden   , het wordt gewoon niet minder op mijn bordje.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je eigen problemen met anderen vergelijken is eigenlijk zinloos inderdaad (maar wel heel menselijk). Er zijn altijd mensen die het slechter hebben en ook altijd mensen die het beter hebben (vinden/denken we).

 

Toch kunnen mensen waarvan het van de buitenkant lijkt alsof ze alles hebben de meest ongelukkige mensen zijn, en omgekeerd. Lastig concept eigenlijk, "gelukkig zijn". Ik heb weleens het gevoel dat hoe harder je het wilt, hoe moeilijker het is. Obsessief proberen geluk na te jagen werkt dus niet. Al is het maar omdat het onmogelijk is altijd gelukkig te zijn. Voor mij werkt het veel beter om het bij de basis te houden en verder maar te zien wat er allemaal mogelijk op mijn pad komt. Maar goed, deze laatste paragraaf geheel terzijde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ga de dag afsluiten, voor mezelf dan.

Tiende onthoudings dag zit erop ! Was einde van de middag even moeilijk maar gelukt.

Hopelijk hebben jullie het ook gered, hoe lastig ook. En voor diegene bij wie het mindere mate of niet gelukt is,  kom,  laten we het morgen samen proberen !

Op naar morgen, de 11e dag maar eens beleven. Groet !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve medefrummers, 

Ik heb net aan Bob gevraagd om me van het jaarpact te halen. Sinds enkele weken heb ik te maken met een terugval. Geen idee voor hoelang. Op dit moment vind ik het wel prima zo, er is teveel gebeurd. 

Jammer, nooit / niet gedacht,  na bijna 6 jaren, maar toch gebeurd. Tja, dit is het leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...