Maja Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goedemorgen allemaal! dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goedemorgen Maja. Dagpact Maja Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goedemorgen! Even wakker worden en dan naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Morning. Geen plek in het zwembad voor mij. Kijken of ik een dagje zonder kan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goedemorgen Beugeltandarts met jongste zoon zit er alweer op. Drie slotjes losgelaten en hij moet veel beter poetsen Zn bril ook alweer stuk, dus daar vanmiddag achteraan. Zn telefoon heeft hij net buiten op een stoel gevonden, heeft daar de hele nacht gelegen, gelukkig heeft het niet geregend (hij had vorige week net nieuw scherm want dat was stuk) Leuk die pubers! @Lika jammer dat je niet kunt zwemmen vandaag, lastig al dat inplannen en reserveren vanwege de corona... @Cleo66 hoe ging het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goedemorgen. Jammer Lika vandaag even geen zwemmen dan. komt vast wel goed. Hier om 11.00 weer afspraak bij Brijder , verder niet veel op programma , wat administratie en ws even de tuin wat bijwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Zojuist zei Rosee: Goedemorgen Beugeltandarts met jongste zoon zit er alweer op. Drie slotjes losgelaten en hij moet veel beter poetsen Zn bril ook alweer stuk, dus daar vanmiddag achteraan. Zn telefoon heeft hij net buiten op een stoel gevonden, heeft daar de hele nacht gelegen, gelukkig heeft het niet geregend (hij had vorige week net nieuw scherm want dat was stuk) Leuk die pubers! @Lika jammer dat je niet kunt zwemmen vandaag, lastig al dat inplannen en reserveren vanwege de corona... @Cleo66 hoe ging het? ben gisteren geweest met mijn oudste zoon , hij zit te stunten met die blokbeugel om de onderkaak terug te krijgen alsvorens hij over mag naar het slotjes feest. hij is niet te motiveren hoor ik van gezinshuisouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Oh, ik dacht dat je je kinderen momenteel maar 1 keer per week kan zien @Lieke7777 of heb ik het verkeerd begrepen Is dat erg vervelend zo'n blokbeugel voor hem? Vind t ook wel gedoe hoor voor die kinderen zo' n beugel. Nou ja later krijgen ze een mooi gebit. Duurt alleen wel lang voor ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Zie je op tegen afspraak met de Brijder of vind je dat juist wel een uitlaatklep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 klopt @Rosee klinkt verwarrend nu ik het zo terug lees. Ik zie ze inderdaad 1 keer per week deze maand onder begeleiding. De ortho afspraak mag ik wel zelf bij zijn aangezien deze gewoon bij mij in de woonplaats is , ( mijn oudste wordt dan gebracht en mag dan met hem "alleen " dit consult doen. Ja hij is niet te motiveren heel verhaal er om heen , spanningen de situatie enz , wij kunnen daar niet goed achter staan aangezien dit ook een karakter is van mijn oudste en daar wordt ons gevoel aan toegegeven . maar als we dat aangegeven in algeheel zijn wij weer de ouders die niet de behoeften ) emotioneel kunnen inschatten voor de kinderen. Het is afwachten we hebben nu weer een maand afgesproken en dan terug komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Rosee: Zie je op tegen afspraak met de Brijder of vind je dat juist wel een uitlaatklep? Wisselend , het is een uitlaadklep maar zeker is het voor mij nu een point of no return en eens een keer gelijk aan begin afspraak te zeggen wat ik wil bespreken zodat er tijd voor is ( uitstel gedrag ) Ben vaak geneigd net 10 minuten voor einde iets te lanceren en vaak moeten we dan afronden omdat het uur voorbij is. dus vandaag besloten iets heel belangrijks voor mij gelijk te lanceren ( ze weet al een randje maar wil gelijk lanceren ) maar dat is een heel moeilijk onderwerp voor mij. 16 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 1 minuut geleden zei Cleo66: Zit nog in de wachtkamer @Rosee. Stond een rij van hier tot Tokio voor het ZH. Beugel heeft mijn downer ook gehad. Blij dat we daar weer vanaf zijn. Onderhand een dagtaak aan dat gepoets Nou bizar he, moest gisteren ook bloed prikken in ziekenhuis leek wel een uitverkoop rij... succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Sterkte Cleo! Dapper dat je het aangaat Lieke. Zet m op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Een hele goede morgen allemaal, Beetje bewolkt buiten, ze voorspellen een hoop onweer en regen Jammer voor ons, goed voor de tuin @Cleo Sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Lekker genieten jopie , met wat zo gewoon is voor ieder ( ik douche 2 kr dgs regen stort douche ) Is dan weer echt een geluksmomentje . Moet zeggen dat ik dat altijd ook wel weer fijn vind na de vakantie als ik ruim 2xweken tegen een muur geplakt sta te douchen en elke 15 sec heb knopje moet indrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goedemorgen allemaal. Gisterenavond van de trap gevallen in nuchtere toestand nb. Overal pijn, maar niets ernstigs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Gelukkig nog even tijd om je voor te bereiden @Cleo66... @Pytjebalen, drink je niet val je alsnog van de trap Maar in ieder geval niet door de drank nee Pytje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Pieuw heb een heel intens gesprek gehad ' daar laat ik hem even bij .. elisa72 en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Zo, weer thuis Met een tas vol groenten; Courgette, radijs, peultjes, worteltjes , munt, bieslook, tuinkers, sla Denk dat ik maar eens aan de worteltjes ga beginnen vanavond Half vier vertrokken uit de tuin, want werd opeens zo donker Gelukkig met de auto, want onderweg heeft het aan een stuk door gehoosd Zag geen hand voor ogen bijna Maar goed, we hebben het overleefd en weer een nuttige tuin dag achter de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 2 uur geleden zei Lieke7777: Pieuw heb een heel intens gesprek gehad ' daar laat ik hem even bij .. Even rustig laten bezinken dan Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Gisteren precies twee weken alcohol vrij Weer een beetje trots op mezelf Rosee, Jannigje en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Viel mee Meadow, Af en toe moeilijke momenten gehad, maar ja, dat hoort erbij he Vooral weekeinde wat lastig Ga jij ook goed momenteel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Hele riskante gedachten Meadow Niet aan toe geven hoor, je zit er zo weer aan vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Hou je bijeen @Meadow! Goede oogst @rapilos Goed gedaan weer @Lieke7777 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden