Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 juni


Maja

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei rapilos:

Jeetje Reacher,

Bedoelt je kat dat je niet weg mag ? :blink:

Ze is het er in ieder geval niet blij mee als ik opsta. :D ze probeert dan op schoot te kruipen. 
Kan zijn dat ze op het punt van bevallen staat. Sommige katten willen dan dat je erbij blijft. Anderen bevallen het liefst in hun uppie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kat is alweer 2 jaar geleden overleden, 19 geworden. Schat van een dier, superlief. De laatste paar jaar mauwde ze s nachts urenlang en lag meestal bovenop me op het dekbed. Werden toen wel gek van het gemauw. Naar de dierenarts gegaan en ze bleek nogal dement te zijn geworden. Begreep dat @takeiteasy ook een kat had die dat deed toch? Schildpadkat was t trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

Mijn kat is alweer 2 jaar geleden overleden, 19 geworden. Schat van een dier, superlief. De laatste paar jaar mauwde ze s nachts urenlang en lag meestal bovenop me op het dekbed. Werden toen wel gek van het gemauw. Naar de dierenarts gegaan en ze bleek nogal dement te zijn geworden. Begreep dat @takeiteasy ook een kat had die dat deed toch? Schildpadkat was t trouwens.

Wat is ze oud geworden @Rosee . :heart:Ja als katten dement worden dan gaan ze veel mauwen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Cleo66:

En wie zorgt er voor dat het eten klaar staat ? Is er toevallig een mijnheer Reacher? #gewoonnieuwsgierig :)

Ik heb een LAT lief. :D Enne koken is het niet echt. Opwarmen is het meer. 
 

En dat is goed want ik doe niet aan afwassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede dag gehad.

Deel wel wat minder, lastig voor een uitend iemand.

Goed de iets meer strakke moderatie, ook voor de passieve agressieve meelopende forummers. Want dat moet zeker aangepakt worden. Actie=reactie. Laten we hopen dat het niet nodig is. Steeds dat elkaar melden, doet mij aan iets denken, kan er heel slecht tegen. Mijn probleem , weet het.

Fijne avond allemaal.

Achter de schermen maar iets meer, misschien ook wel beter voor mij.

Muziek!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker lieve @Lika

Wil niet drinken, niks in huis bewust maar nu zit ik te denken aan online bestellen, wat mis ik veel mensen hier. Komt omdat de moderator ws steeds mee leest. Niemand durft echt meer echt iets te zeggen. Wat heb ik een trek in bier en nu???????? 

Ga toch bestellen zo, voel mij alleen, zoveel lieve mensen die hier niet meer komen vanwege dit?? Blijf niet weg, ben eerlijk. Ben wie ik ben sorry. Kan geen moderator wat aandoen. Dat melden vind ik zo erg. Daar komt het door denk ik. De helft is weg nu. Wat heb ik een trek verdikkeme.

Kan niet tegen melden vanwege, helft van mijn voorouders/grootouders zijn gaan douchen/vergast. Daarom haat ik iemand melden, daar komt het door denk ik. Te gevoelig voor.

Kan tot 1 uur bestellen. @Myle mis je, je was de enige die dat begreep soms.

Ga dit niet op facebook zetten, ben niet gek.

 

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...