Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 juni


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Beugeltandarts met jongste zoon zit er alweer op. Drie slotjes losgelaten en hij moet veel beter poetsen:blush: Zn bril ook alweer stuk, dus daar vanmiddag achteraan. Zn telefoon heeft hij net buiten op een stoel gevonden, heeft daar de hele nacht gelegen, gelukkig heeft het niet geregend (hij had vorige week net nieuw scherm want dat was stuk) Leuk die pubers!;):lol: @Lika jammer dat je niet kunt zwemmen vandaag, lastig al dat inplannen en reserveren vanwege de corona... @Cleo66 hoe ging het?:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rosee:

Goedemorgen

Beugeltandarts met jongste zoon zit er alweer op. Drie slotjes losgelaten en hij moet veel beter poetsen:blush: Zn bril ook alweer stuk, dus daar vanmiddag achteraan. Zn telefoon heeft hij net buiten op een stoel gevonden, heeft daar de hele nacht gelegen, gelukkig heeft het niet geregend (hij had vorige week net nieuw scherm want dat was stuk) Leuk die pubers!;):lol: @Lika jammer dat je niet kunt zwemmen vandaag, lastig al dat inplannen en reserveren vanwege de corona... @Cleo66 hoe ging het?:rose:

 

ben gisteren geweest met mijn oudste zoon ,  hij zit te stunten met die blokbeugel om de onderkaak terug te krijgen alsvorens hij over mag naar het slotjes feest.

hij is niet te motiveren hoor ik van gezinshuisouders.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, ik dacht dat je je kinderen momenteel maar 1 keer per week kan zien @Lieke7777 of heb ik het verkeerd begrepen:blush: Is dat erg vervelend zo'n blokbeugel voor hem? Vind t ook wel gedoe hoor voor die kinderen zo' n beugel. Nou ja later krijgen ze een mooi gebit:D. Duurt alleen wel lang voor ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt @Rosee  klinkt verwarrend nu ik het zo terug lees.

Ik zie ze inderdaad 1 keer per week deze maand onder begeleiding.

De ortho afspraak mag ik wel zelf bij zijn aangezien deze gewoon bij mij in de woonplaats is , ( mijn oudste wordt dan gebracht en mag dan met hem "alleen " dit consult  doen.

Ja hij is niet te motiveren heel verhaal  er om heen , spanningen de situatie enz , wij kunnen daar niet goed achter staan aangezien  dit ook een karakter is van mijn oudste en daar wordt ons gevoel aan toegegeven . maar als we dat aangegeven in algeheel zijn wij weer de ouders die niet de behoeften ) emotioneel  kunnen inschatten voor de kinderen.

Het is afwachten we hebben nu weer een maand afgesproken en dan terug komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rosee:

Zie je op tegen afspraak met de Brijder of vind je dat juist wel een uitlaatklep?

Wisselend , het is een uitlaadklep maar zeker is het voor mij nu een point of no return en eens een keer gelijk aan begin afspraak te zeggen wat ik wil bespreken zodat er tijd voor is ( uitstel gedrag ) 

Ben vaak geneigd net 10 minuten voor einde iets te lanceren en vaak moeten we dan afronden omdat het uur voorbij is. 

dus vandaag besloten iets heel belangrijks voor mij gelijk te lanceren   ( ze weet al een randje maar wil gelijk lanceren  ) maar dat is een heel moeilijk onderwerp voor mij.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cleo66:

Zit nog in de wachtkamer @Rosee. Stond een rij van  hier tot Tokio voor het ZH.

Beugel heeft mijn downer ook gehad.  Blij dat we daar weer vanaf zijn.  Onderhand een dagtaak aan dat gepoets 

Nou bizar he, moest gisteren ook bloed  prikken in ziekenhuis leek wel een uitverkoop rij... succes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker genieten jopie , met wat zo gewoon is voor ieder ( ik douche  2 kr  dgs  regen stort douche )     Is dan weer echt een geluksmomentje .  Moet zeggen dat ik dat altijd ook wel weer fijn vind na de vakantie  als ik ruim 2xweken tegen een muur geplakt sta te douchen en elke 15 sec heb knopje  moet indrukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis
Met een tas vol groenten;
Courgette, radijs, peultjes, worteltjes , munt, bieslook, tuinkers, sla
Denk dat ik maar eens aan de worteltjes ga beginnen vanavond :)

Half vier vertrokken uit de tuin, want werd opeens zo donker
Gelukkig met de auto, want onderweg heeft het aan een stuk door gehoosd
Zag geen hand voor ogen bijna
Maar goed, we hebben het overleefd en weer een nuttige tuin dag achter de rug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...