niks Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen! De zon schijnt volop hier. Komen een paar mooie dagen aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 goeiemorgen vroege frummers ik dacht dat ik uitgeslapen was, maar nu ik hier zit krijg ik me toch een gaap-aanval. Nou ja, koffie dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen frummers. De hemel is strakblauw, de wind ligt en de koffie staat klaar. (thee natuurlijk ook ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen vanaf mijn balkon. Zit hier in mijn t-shirtje en alsnog klein beetje zweet op het voorhoofd. Eerst van de zon genieten vanmorgen. En vanmiddag, wanneer het bewolkt(er) is een flink stuk hardlopen. Nu nog wat extra koolhydraten eten. Merkte dat ik vorige keer net te kort kwam. Zat tegen een hongerklop aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Aargh! Slecht geslapen. Maar jullie een goedemorgen. Moest aan @Marika denken. Heb je al een afspraak voor een vervolg onderzoek in de slaapkliniek? En waar is @Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 (bewerkt) @fleurtje 17 mei 2020 bewerkt door Reacher ... en nog veel meer hartjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 2 minuten geleden zei Jopie: Handjevol rozijntje meenemen, of een paar winegums. Geen slecht idee Jopie! Dacht ook al aan het meenemen van een AA drink of iets dergelijks. Maar daar loop je dan maar mee te zeulen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Ik heb alvast de tafel gedekt voor de eerste lunch in @Jannigje haar tuin. In het kader van de anderhalf meter heb ik de omringende tuinen ook maar ingepikt Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Kijk nou, ik bevind me in goed gezelschap https://www.nu.nl/wetenschap/6051601/tyrannosaurus-rex-was-een-duurloper-geen-sprinter.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 maar we gaan voor dit gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 19 minuten geleden zei Jopie: Goedemorgen allen. Met mijn bus aan t gein. In de zon, koffie. Wandelen met broer en zus. "een beginnetje maken" Kennismaken. Zoals @Lika zegt: de nieuwsgierigheidsknop aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Hihihihi.... heerlijk Reacher... Ben je trouwens weer helemaal opgeknapt??? Jopie meis, ik hoop van harte dat het een mooie en fijne wandeling zal worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 26 minuten geleden zei Jopie: Goedemorgen allen. Met mijn bus aan t gein. In de zon, koffie. Wandelen met broer en zus. "een beginnetje maken" Succes Jopie, of wat zeg je dan eigenlijk....nou ja, hoop dat je er aan het eind van de dag met een goed gevoel op terug kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Ha lief Vonneke Nog niet helemaal opgeknapt, maar ik neem extra jus de orange van jou. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Ik ga de tuin in met mijn machete. Bleeh. Maar t moet. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 (bewerkt) ook goeiemorgen Adri 17 mei 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen! Zo een kop koffie en een ontbijtje erin. Straks lekker naar het bos. En eind van de middag visite. In de tuin op 1,5 m afstand. Gewend om dan een fles wijn open te trekken, daar ga ik vandaag niet aan meedoen. Dat kan ik! GD, graag gedaan. Dagpact zondag 17 mei Marietjestopt rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 (bewerkt) 17 mei 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roasa Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Dag allemaal, wat een prachtige zonnige ochtend! Nog geen idee wat ik vandaag ga doen! Eerst maar even op gang komen met koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Goedemorgen Weer een prachtige dag en donderdag zou het tegen de 30 gaan. Lekker zeg ik hou daarvan! Nu koffie en douchen. Dan weer naar de stad. Mijn dochter is gister geslaagd. Voor mezelf leuke dingen zien hangen maar ik kan beter in mijn uppie gaan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Hallo allemaal .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 17 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2020 Doordeweeks in mijn werk ritme, en thuis de nodige drukte totaal geen behoefte aan drank. Meedoen in het weekend aan het dagpact vind ik wel zo safe nog Dagpact zondag 17 mei Marietjestopt Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden