Lika Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Goedenavond. Hoorde Rutte zeggen dat het (niet) naar buiten gaan verrommelt. Dat lijkt zo ja. Drukker op straat. Overal dus als ik jullie lees. Heb me nog geen seconde verveeld. extra werk, boodschappen voor moeder en geen schoonmaker. Maar ik heb het goed. Voor ons als gezin pakt het heel goed uit. Ben trots op ons. Maar ook op jullie. Voel me verbonden. Dat is fijn. Senna33, nancy, Pats en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Slaap ze allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Betere dromen Nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 4 grote draagtassen papier verscheurd en naar de bak gesjouwd, heerlijk! 10 jaar procederen, oude amninistratie uitwerkingen en probeersels van10 schrijfcursussen en honderden boodschappenlijstjes, al dan niet af Ik heb nog wel een coronamaandje nodig om alles wat ik dochter niet wil laten opruimen mocht ik komen te overlijden, uit dit huis te hebben. En dan opnieuw indelen less is more met mijn hoofd wist ik dat al lang tijd om het te gaan leven thnx jopie voor de reminder weer Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Weltrusten allen,hier ook weer een droge dag er bij op de kalender Marietjestopt en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 (bewerkt) Best positieve berichten lees ik hier. Blij van. Slaap lekker 29 april 2020 bewerkt door Rosee Typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 @Jopie: Minder is meer. Meer is minder. @lady jane: les is more Ik heb al heel veel weggedaan, maar het voelt en oogt helemaal niet als minder. Wat heb ik een zooi vergaard in vele afgelopen jaren. Ik heb ook nog wel (minstens) een maand nodig, maar die tijd is er niet. Maandag verhuizen! Mijn hemel, ik zie dat nog helemaal niet zitten. De paniek slaat weer behoorlijk toe! Doorgaan, er zit niets anders op. En maar verder gaan met opruimen ná de verhuizing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 En natuurlijk welterusten allemaal. Ik ga nog één doos inpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Ja jannigje, zo moest ik begin 2012 ook verhuizen, ik kon 1/3e van wat ik bezat kwijt hier. Leek redelijk opgeruimd te starten, en zie, nu alweer te veel. Ik had wel geluk met veel hulp, en andere tijden dus. Voor mij is het nu een luxe situatie. Voor jou een must. sterkte meis, Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 Vergeten me aan te melden voor het dagpact, maar meld me officieus droog af. Slaap lekker allemaal! Ramen open. Buiten ruikt het heerlijk groen na de forse regenbuien. Genieten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2020 Rapport Share Geplaatst 29 april 2020 @Asterix hoe is het met jou en met je vrouw? Is ze eindelijk in rustiger vaarwater gekomen? Of blijft het zwaar en aan modderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 Gewoon doorgaan @Jannigje. Je kunt het, want je doet het al. Ook met paniek dus zelfs. Opruimen ksn straks. Helemaal niet erg. Je doet het goed. Het gaat voorbij dit. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 2 uur geleden zei Etty: Als er een plek is in je nieuwe huis om dingen/dozen neer te zetten die je op je gemak kunt uitpakken, dan is dat wel zo rustig toch? Succes Jannigje! Ik heb daar nog geen kasten (die horen nu bij dit huis) dus veel spullen moet ik nog ingepakt laten. Verspreid door het huis dus maar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 1 uur geleden zei Lika: Gewoon doorgaan @Jannigje. Je kunt het, want je doet het al. Ook met paniek dus zelfs. Opruimen ksn straks. Helemaal niet erg. Je doet het goed. Het gaat voorbij dit. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 8 uur geleden zei Jannigje: @Asterix hoe is het met jou en met je vrouw? Is ze eindelijk in rustiger vaarwater gekomen? Of blijft het zwaar en aan modderen? Dat laatste. De angst neemt alleen maar toe in deze periode. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Onzichtbare, maar wel reële bedreigingen. En het was al zo ingewikkeld. Moeilijk. Jullie moeten een heel lange adem hebben!! Strekte nog steeds Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 @Jannigje De blouse is weer super wit geworden. Het werkt dus goed. Gewoon een nacht laten weken in een emmer met vier liter warm water en een vol kopje backing soda erbij. Daarna was je hem nog uit in de wasmachine lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 Baking soda is voor van alles goed; witte was, schoonmaken, afvallen, geurtjes verwijderen, witte tanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 In de modelbouw, maar ook bij het repareren van de polyester onderdelen van je auto, motor of vliegtuig, wordt baking soda toegevoegd aan superlijm voor een (nog) sterke(re) verbinding. 't Is wonderspul, als je er zo het een en ander over leest..https://www.hetkanwel.nl/2015/07/06/40-dingen-die-je-met-baking-soda-kan-doen/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 Geweldig hè? En het kost ook werkelijk bijna niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2020 Rapport Share Geplaatst 30 april 2020 1 uur geleden zei Cleo66: Waar verkopen ze dat ?? Raar dat je een zelfde product kunt gebruiken om te wassen en iets te lijmen Gewoon bij AH @Cleo66 en heel veel andere supers. Je kunt het ook 'eten' trouwens: ik drink 's morgens met grote regelmaat een glas warm water met een halve theelepel baking soda, is goed voor de darmen.... Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Daar ga je van gisten joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 28 minuten geleden zei bumperjim: Daar ga je van gisten joh! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Baking soda Baking soda wordt ook wel zuiveringszout genoemd – of natriumwaterstofcarbonaat om het wat technischer te maken. Dit witte, fijne poeder is in principe een rijsmiddel. Door het koolzuur dat vrijkomt zodra het in aanraking komt met zuren gaat het beslag of deeg rijzen. Baking soda is dus geschikt om mee te bakken of koken. Omdat baking soda een bindende werking heeft, wordt het daarom ook vaak gebruikt in en rondom het huishouden. Bijvoorbeeld om vieze geuren weg te halen, deze binden zich immers aan het zuiveringszout. Lees ook: dit kun je allemaal doen met baking soda Schoonmaaksoda De standaard soda -ook wel schoonmaaksoda of huishoudsoda genoemd- is eenvoudig te koop is bij de drogist of huishoudelijke winkels. De technische term van dit middel is natriumcarbonaat. Het grote verschil tussen baking soda en soda is dat schoonmaaksoda veel agressiever en bindender is. Schoomaaksoda is wel twee keer zo bindend als baking soda. Vandaar dat dit middel absoluut niet geschikt is om mee te koken of bakken. Let dus goed op welke soda je waar voor gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Nou nee hoor. Je moet weten wat je waarvoor gebruikt. Je gaat toch ook geen desinfecterend middel inspuiten tegen virussen? bumperjim en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden