Lieke7777 Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goede morgen allemaal , , maak er allemaal weer een mooie vooral droge dag van. Hopelijk zien we meer zon vandaag dan gisteren. Ik ga wederom weer naar mijn zorgmensjes toe vandaag , Tot vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goedemorgen,hier wachtend op de zon,op t gemak aan een mok koffie,heerlijk rustig hier nog in huis,geniet momentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 (bewerkt) Goedemorgen! na regen gisteren komt vast vandaag de zon tevoorschijn. Dagpact 19 april Maja 19 april 2020 bewerkt door Maja Datum dagpact aangevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Archonei Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goedemorgen allemaal! Dag 3 zit in de pocket. Gisteren een bbq gehad bij me broer, niet gedronken en het ging me goed af. Wel weer vresselijk geslapen, maar alles is beter als met een kater wakker woren. Ik wens jullie allen een mooie nuchtere dag met veel zonneschijn! Marietjestopt, rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Een wolkeloze hemel, gulle zon en een bakje om de dag te beginnen. Hier hebben we gisteren overigens ook de hele dag zon gehad. Ik heb zo het gevoel dat Marika hier ergens in de buurt woont .... Heb je trouwens een beetje kunnen slapen Marike? 19 april 2020 bewerkt door Yvonne toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goedemorgen allemaal De broodjes zitten in de oven, en ook hier weer volop zon Gisteren gelukkig been beetje regen gehad, was hard nodig voor de tuin Marika, wat ben jij een hoop van plan vandaag zeg Nou ja, misschien slaap je dan beter vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 1 uur geleden zei Maja: Goedemorgen! na regen gisteren komt vast vandaag de zon tevoorschijn. Dagpact 19 april Maja Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goedemorgen. Ik lig nog in bed terwijl de zon op mij schijnt en de deuren naar de tuin openstaan. Heerlijk dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 48 minuten geleden zei Marika: .... ik doe het op mijn manier die gaat rustig maar wel gestaag. Dus het lijkt veel maar eigenlijk heeft een sneller iemand het in een paar uur af maar iemand zoals ik doet er rustig een hele dag over. My way of living... en dan liefst nóg een tandje lager. En ook allemaal nog een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 2 uur geleden zei Maja: Dagpact 19 april Maja Rapilos Marietjestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 goeiemorgen frummers strak blauw hier, zalig weer weer tijd om Electra te dopen, roepnaam Ellie, koosnaam Snellie♥ Lieke7777, Lika en Mootje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Maar eerst koffie met de gebruiksaanwijzing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Marietjestopt: Dagpact 19 april Maja Rapilos Marietjestopt Lonster Nou ik vind het ook veel Marika. Ik ga in het park wandelen met een vriendin. Vanmiddag zal wel druk zijn. Daarom om 10 uur afgesproken. Het viel me afgelopen week sowieso op dat het wat drukker op straat is. 19 april 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Veel plezier met je fiets Jane. Electra is een mooie naam. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goedemorgen allemaal, weer heerlijk van de zon genieten vandaag en van al het andere moois. @Archonei welkom hier! Goed bezig! Lieke, werkze! Marika, het is zondag, rustdag Archonei reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei lady jane: Maar eerst koffie met de gebruiksaanwijzing Doe nou maar gewoon zoals je altíjd je koffie dronk.. voordat je gelezen hebt hoe het moet is je koffie koud. Roepnaam Ellie: Ellie HIERRRRR!!! Koosnaam Snellie: Snellie BRAAAAFF. 19 april 2020 bewerkt door Kohtje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Leuke naam Electra, goed gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 ja he, toen ik naar bed ging dacht ik, eerst erop rijden en dan komt er wel een naam maar half in slaap floepte dit in mijn hoofd. (zeker van James Bond gedroomd haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Wat een goede naam @lady jane. Ons eerste autootje heette Suske. Daarna geen namen meer gegeven. Wel leuk om weer te doen. Nu is onze auto al zeer bejaard. En ik denk dat het onze laatste zal zijn. Hier midden in de stad heb je er weinig aan. Gebruik hem alleen om naar mijn moeder te gaan. En soms voor iets anders, maar niet vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 En vandaag... klusjes voor werk. Werkdagje dus. Compenseren elders deze week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Dagpact Maja Rapilos Marietjestopt Lonster Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goeiemorgen, Hier begint de zon voorzichtig door te breken...fijn is dat.. Wandelschoenen aan en een rondje...gewoon omdat het kan (en omdat ik 'weet' dat het me helpt om me de rest van de dag beter te voelen) Lika en Senna33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 @Cleo66 Sita woonde ver weg. Ik woon heel erg in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2020 Rapport Share Geplaatst 19 april 2020 2 uur geleden zei Marika: Hey Yvonne. Ik woon in een dorpje in Drenthe op de grens van de provincie Groningen (4 kilometer) en Duitsland (7 kilometer). Wie proat'n holf Grunnings en holf Duuts Grappig.... ik woon in een dorpje in Groningen op 7,5 kilometer van de Duitse grens en op 15 km vanaf Drenthe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden