Spring naar bijdragen

Donderdag 16 april 2020


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

Vandaag vroeg uit de veren. Het wordt een mooie dag met veel zon. Nu eerst aanrommelen, douchen en ontbijt. Daarna een rondje bos. Later op de dag is het te druk. Dus dan werken in de tuin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardevolle draad gisteren. Zette me weer aan het denken over waarom ik gestopt ben (nou ja, officieel noem ik mezelf geen geheelonthouder maar eigenlijk komt het daar wel op neer) Vergeet soms bijna hoe het was toen alcohol zo'n grote rol in mn leven speelde. Het is goed om 'bij de les te blijven'. Zeker nu ik iedere dag zoveel mensen in het park zie met wijn en bier. En dan het zonnetje erbij. Ziet er zo onschuldig uit maar ondertussen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die draad van gisteren. Hoe ik op het laatst 's ochtends al ging werken, maar eerst had gekeken wat er in dw koelkast nog was. Heel belangrijk dat dat werd aangevuld! En dat één fles voorraad geen comfortabel gevoel meer gaf. Brrrrr.... .

Dat constant ermee bezig zijn. Ook met sigaretten voorraad trouwens. De momenten waarop het kan. Niemand zich ermee bemoeit. Nooit wil ik terug. Mijn vrijheid weer inleveren. Nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn plantjes doen het ook goed. Ik doe weer wat ik vroeger deed. 'S ochtends de tuin in en op mijn hurken kijken of ik iets zie ontluiken... ik wil ze betrappen. Maar ze groeien steeds als ik niet kijk. En hard ook!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Yvonne. Heerlijk. Vanuit mijn werkplekje (ik heb een paar jaar geleden een droom.in vervulling laten gaan en via marktplaats een secretaire gekocht. Met een lampje erin!!) zie ik de vogels in het vogelbadje. En takjes zoekend. Zo leuk. Midden in de hoofdstad. Een klein plekje geluk. 

(En een rat heeft een hol in de tuin. Die zie ik dus ook.....)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk Lika, dat is rijkdom, echte rijkdom... 

Jane, jij ook goedemorgen.. en vervelend, heel vervelend snipverkouden... 
... maar ga er maar gewoon van uit dat je verkouden bent hoor, niks meer...

Eén van onze katten is zo'n verschrikkelijke draaikont: binnen een half uur nadat ik op ben gestaan 
is zij al zeker tien keer naar buiten gegaan en weer naar binnen. 
Om duidelijk te maken dat ze naar binnen dan wel naar buiten wil gaat ze met haar nagels het kozijn van de schuifpui te lijf :o
Nu hebben wij sinds een dag een kattenluikje in de achterdeur en zij heeft als eerste door hoe het werkt.... wat een luxe, zoooo fijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je er geen last van hebt, lekker laten lopen daar, die rat.

Ja het ziet er onschuldig uit, die paar drankjes die mensen in het park drinken. Alle reclamebureaus en bedrijven moeten natuurlijk hun reclames aanpassen. Niks geen mensen op terrassen of op reis meer. In de reclamefolder van de internetprovider dus maar een plaatje van iemand die lekker op de bank aan het relaxen is met... een glas wijn.   

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik hoorde vannacht van alles over het plafond trippelen (tussen plafond en dak) en dacht aan ratten. In mijn gedachte van die ratjes die je ook wel op schouders ziet bij mensen en ik ben in slaap gevallen met Ratatouille in mijn hoofd. Nu ik Bor zo hoor raak ik lichtelijk in paniek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers
snotverkouden hier
hopelijk gewone ochtend verkoudheid
maar ik ben gisterenzonder jas wezen fietsen
dus dat kan ook nog
meer scenario's wil ik niet uit kiezen

Kijk a.u.b. uit lieverd. Houd je temp. in de gate en vertrouw je het niet dan de h. arts bellen. Beloofd??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...