Roberto Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 En goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen. Bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Ik vind het wel een grappig begin van de dag zo: Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Vol en Penny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Mijn irritatiegraad zit hoog. Ik heb even tijd en ruimte nodig om de boel te verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Pfff, dat was dus even écht schrikken Etty. Tsja, we zullen wel móeten trekken lijkt me. Lika, ik heb geen idee of de irritatie door jouw werk of door het gezin komt.... in beide gevallen.... tel tot 100 voor je ontploft... In geval van werk misschien even het 'contact' uitzetten, ingeval van gezin misschien even terugtrekken in de tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 @Etty Zullen we het dan samen trekken voor wat we kunnen? En afspreken dat het ook goed is als we het even niet trekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Gezin is bij mij ok. Werk is nu stressvol. Altijd.mijn bottle neck. Uitzetten is moeiljk nu door het extra crisisgerelateerde dat ik doe. Maar er anders mee omgaan. Dat kan ik nog verder leren. Nu mediteren, douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen,iedereen veel Sterkte en succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen! Moest ook lachen @Yvonne om al die goedemorgens. Sterkte vandaag @Lika ook voor @Etty. Gek genoeg is het hier best gezellig, gisteren een leuke dag met zoons gehad (even afkloppen want hier kan het ook zomaar weer omslaan) voor allemaal en nog een extra voor alle forummers die dat forumgeknuffel te klef vinden lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen allemaal Straks naar een client helpen met douchen Voor het eerst handschoenen aan en mondkapje op. Jakkes, lijkt me maar een benauwde bedoening Maar ja, wat moet dat moet Ochtendgym al achter de rug Vanmiddag misschien nog even naar de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 2 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Rapilos "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Tsja, het is en blijft behelpen... iedereen op elkaars lip plotseling, extra stress door soms verzwaarde werk-eisen.. Niet erop uit kunnen.. Dan willen de irritaties al snel de kop opsteken. Zit ik hier een heel epistel te schrijven... en heb het ook maar weer uitgegegumd: voor iedereen is deze tijd anders. Iedereen ís anders, dus beleeft deze periode ook anders. .............en ook het vervolg op deze regels heb ik maar uitgegumd... Sorry luitjes, wat ik ook schrijf, ik heb het gevoel dat wat voor de één een steuntje kan zijn bij de ander juist een irritatie uitlokt. Ik neem nog een bakje en ga dan het rondje hond maar doen.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 goeiemorgen frummers Brabantse oom en tante met corona gaan de goede kant op gelukkig. oom zit nog wel aan het zuurstof (was naar huisgestuurd/opgegeven leek het op) maar beiden koorts gezakt. En hoog bejaard. Weinig contact mee, maar op Fb mn neef gevonden die me op de hoogte houdt. Rare tijden. en slecht geslapen. Sinds maanden weer mijn matje nodig gehad. Dochter denkt dat ik eenzaam klink op de app. Ik herken het zelf niet, maar wereldje is wel heel klein realiseer im me nu dagelijks. Dus dochter en ik gaan elkaar tegemoet fietsen vandaag en samen picniccen. We willen elkaar graag even zien, dat klinkt wel fijner dan het woord eenzaam op me in laten werken. Ze is kampioen geworden en stuurde een filmpje dat alle teamleden met een WC rol even ballen en die doorsmashen naar de volgende, zo leuk. En de trainer vangt me dan uiteindelijk en maant ze tot blijven bewegen want volgend jaar 2e divisie. En dat op de muziek van We are the Champions. Dat zijn leuke dingen om te ontvangen tussen alle humor foto's enzo door wat meer overlevingsplaatjes zijn. Kortom ik leef wel erg veel via de pc idd. Heet dat eenzaam? Meteen maar een wandel afspraak gemaakt met vriendin voor de zaterdag. En ik overweeg een el.fiets te huren om zondag naar t strand te gaan, dan kan ik zoiets uitproberen alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Ik heb zojuist de afgelopen dagen even doorgelezen. @Diesel , wat een triest nieuws over Wanderer, maar fijn even wat van je te horen. Ik heb je best behoorlijk gemist in het begin, je bent altijd zo'n heerlijk positief mens.. Gaat alles nog steeds goed met je?? @Jopie, ik heb de afgelopen weken vaak gedacht: 'gelukkig heeft ze in oktober haar eigen huis weer'.... dat is dus inmiddels geen optie meer begrijp ik. Wees alsjeblieft heel heel voorzichtig, met de constructie waar jullie nu aan werken, want ..... @AdrIk heb zojuist de afgelopen dagen even doorgelezen. @Diesel , wat een triest nieuws over Wanderer, maar fijn even wat van je te horen. Ik heb je best behoorlijk gemist in het begin, je bent altijd zo'n heerlijk positief mens.. Gaat alles nog steeds goed met je?? @Jopie, ik heb de afgelopen weken vaak gedacht: 'gelukkig heeft ze in oktober haar eigen huis weer'.... dat is dus inmiddels geen optie meer begrijp ik. Wees alsjeblieft heel heel voorzichtig, met de constructie waar jullie nu aan werken, want ..... @Adri02, fijn je weer met regelmaat te lezen hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Goedemorgen Jane, Ja, onze wereld is heel beperkt nu. Alle contacten via de whatsApp of soms telefoon... Het is even niet anders. (en dat even kan nog wel eens lang duren) Zou je inderdaad wel naar het strand gaan Jane? Er wordt echt gevraagd dat soort dingen níet te doen. Buiten het gevaar dat het met zich mee brengt zijn de boetes die gegeven worden als het fout gaat ook heel erg hoog.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Ik zou ook zeggen, niet doen Jane, er wordt toch écht gevraagd om thuis te blijven. Als ieder voor zich nu een reden verzint om er toch even tussenuit te gaan dit weekend, is het zo weer overal overvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 nou Von, ik zou alleen gaan en naar n rustige plek. Maar ben er nog niet echt uit hoor, want dik 40km en weer terug ook. Maar t is de verleiding ergens, want als het goed gaat, is het wel iets om naar uit te kijken straks. We mogen er nog steeds op uit, alleen zeker! Ze gaan de parkeerterreinen afsluiten zodat mensen niet op n kluitje zitten daar. Op de fiets is het alleen oppassen voor smalle paden, maar ik ken de weg goed en weet die wel te omzeilen. twijfel twijfel dus. misschien heb ik alleen aan de fantasie wel genoeg? en wordt het iets heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 ik weet t Nancy. het zal ook wel niets worden want ben n bangerik momenteel. er speelt zich veel af in de kop nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden