Roberto Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goeiemorgen! Wie kent het bij jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Wat bedoel je, @bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen! Enne @bumperjim: huh? Fijne dag allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen. Ik ben weer thuis en nu lekker ontbijtje maken. Mooi weer vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen frummers. Ja hoor Jim, het week-end hier ook, heerlijk. En natuurlijk beginnen we zo'n dag met een bakje. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen. Boodschappen doen voor moeder en brengen. Even zwaaien. RIVM gebeld over binnenkomen, maar wordt toch echt afgeraden. Dus dat gebeurt niet. Na mijn belletje wel met behulp van de helpdesk ontdekt dat haar 'apparaat' toch heel simpel beeldbellen kan. Kijk! Dus dat hebben we even gedaan. En gelachen. En ze zag haar kleindochter. Er is iets nieuws mogelijk!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen fijn @Lika ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Ja, dat is zeker fijn @Vol. Zij heeft zo'n speciale ouderentablet en eerst kon het alleen via skype. Dat vond ze te ingewikkeld. Maar er is iets voor in de plaats gekomen. Wilde ze nooit uitvinden. Nu wel. Gelukkig! Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen, het weekend hier niet, net terug uit de nacht, snel mijn bedje in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 3 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Rapilos "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen allemaal, Goh, Cleo, wat vervelend dat je weer koorts hebt Rustig aan doen maar vandaag he En dan mag je natuurlijk ook niet naar buiten Echt balen dit he Straks even naar de kringloop (als het open is tenminste) Kijken of ze stratego hebben, of anders bij de speelgoedwinkel (wederom, als het open is) Vriend en ik gaan nu nergens meer op bezoek, en ontvangen ook niemand En je moet toch wat he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Met ingang van vandaag zijn we nu verplicht mondkapjes en handschoenen te dragen Bah, kan ik erg slecht mee werken iemand douchen met mondkapje voor en handschoenen aan... Je stikt in zo,n ding en je bril beslaat En al het douche water loopt natuurlijk in je handschoen.. Maar wat moet, dat moet. Gelukkig maar 1 adresje en hoef er vrijdag pas weer naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 goeiemorgen frummers en geen schort v plastic Raps? Op je kleding blijft virus ook lang in leven en dus gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Nee, geen schort Jane Daar heb ik niets over gehoord Wel plastic overschoenen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 39 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen, vanochtend weer 38.4 . Schiet mij maar lek Vervelend Cleo, maar geef jouw lijf de tijd om op te knappen. Rustig aan en niet te hard van stapel lopen.... sterkte... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Zojuist zei Bor: Goedemorgen.. Ik kuchel en ben snotterig. Jij ook rustig aan Bor... niet naar buiten, geef je lijf rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Niet allemaal ziek worden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Als jij weg valt, kan iemand anders een goede daad verrichten niemand is onmisbaar. Buren? Bel iemand! In een dorp moet er toch sociaal netwerk zijn? die is er zelfs en juist nu ook in de Randstad hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Je man kan toch een keer boodschappen doen Bor Het is zaterdag, ik neem aan dat hij niet hoeft te werken vandaag !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 7 minuten geleden zei Bor: Nee husband is niet thuis vandaag. Hmm, ik zal me dochter even vragen dan.. Goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Goedemorgen Wat balen @Cleo66. Koorts was juist weg toch? Hoop dat je snel weer opknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Gisteren een rotdag. Vond t niet gepast om het er op de dagdraad over te hebben, vond t zo'n heftige/mooie draad met steun en hartjes voor Nancy. Escaleerde tussen mn zoons en de oudste kan zulke nare dingen zeggen. Kan dat gewoon niet handelen. S middags ging ik met mn oppashond wandelen, mn jongste zoon ging mee maar die ging na 5 minuten terug naar huis omdat hij zich schaamde dat ik tegen de hond praatte Vervolgens luisterde de hond totaal niet en ging ik per ongeluk op een plastic handvat aan de riem staan waar de poepzakjes in zitten, breekt dat ding af. Grrrr grrr grrr. Toen ik terugkwam ook weer rotsfeer thuis. Zo toch nog even mn ei kwijt, lucht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Wat vervelend Rosee. Kun je tips ergens zoeken of krijgen om betere communicatie in huis te krijgen? Misschien zijn sommige adviezen wel heel simpel. Hoewel niet makkelijk. Ik ben vanmorgen vroeg gaan wandelen, wat een rust. Aan de ene kant heerlijk, maar het blijft vreemd. Ook nog even snel de supermarkt ingeglipt voor een paar dingen die ik niet per se nodig had maar wel graag wilde, zoals chips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 22 minuten geleden zei Rosee: Kan dat gewoon niet handelen Maar dat ben je ook niet verplicht Rosee, toch, als het niet aan jou gericht is? Als ze ruzie hebben gaan ze geen vriendelijke dingen zeggen. Die van ons hadden ook een paar jaar een ruzieperiode, is nu helemaal over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden