Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Pincode komt zo haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 16 minuten geleden zei bumperjim: Kaal niet nee En een bril alleen om te lezen 1 meter 80 Nou weten jullie wel meer dan genoeg. De volgende aan de beurt om zich te beschrijven Lijkt me juist leuk om elkaar te beschrijven, hoe je denkt dat iemand eruit ziet. Omdat jij toevallig op de kilokiller staat en aangeeft 75 kg ts wegen, dacht ik bv ook dat je een klein mannetje was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 9 minuten geleden zei Smaragd: 42 schoenmaat Kleine voetjes, ook kleine handen dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 1 minuut geleden zei Penny: Kleine voetjes, ook kleine handen dus? Wat is groot en klein aan handen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Ja @Cleo66, leuk! Je hebt dus ook nog niemand gezien? Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Mag je vragen hoor @Cleo66 ik schaam me niet voor mezelf, ben wie ik ben. Gelukkig wel. En discreet, moet er mee oppassen want er zitten een paar ratten hier die er helaas genoegen in scheppen om anderen onderuit te halen. Niets leerzaam aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Althans niet voor mij, sommigen zullen dat soort mensen geweldig vinden. Ga wel 1 persoon constant citeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Tot vanavond, kan niet tegen pestende mensen idd. Zijn meestal zelf losers/kwallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 3 minuten geleden zei Smaragd: ....... want er zitten een paar ratten hier die er helaas genoegen in scheppen om anderen onderuit te halen. Niets leerzaam aan. Huh???? 2 minuten geleden zei Smaragd: Althans niet voor mij, sommigen zullen dat soort mensen geweldig vinden. Ga wel 1 persoon constant citeren. En nog een keer Huh???? Ik snap er weer eens helegaar niks van... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 En dan kan er nóg een keer 'huh' bij dus... Smaragd, je spreekt in raadselen voor mij, echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Sorry @Yvonne, denk dat ik erg duidelijk ben, als je leest. Ga niet bij naam noemen maar ga alles citeren van die man. Negeer maar hij gaat door, klaar voor mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Zal het ook melden aan de @moderator want deze vent is al jaren bezig tegen mij. Echt pesten maar goed, komt goed, heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) Ik heb even bijgelezen... Sorry, maar ik ben het hier absoluut niet mee eens. Wat een oververhitte reacties weer allemaal... Ik geloof niet zo in die complot theorie Smaragd. Jammer dat het weer op deze manier moet gaan. Ik sluit af voor vandaag, Dag! Jullie liggen elkaar niet, dat is duidelijk. Maar om het dan over ratten te hebben??? Sorry hoor, dat gaat mij veel te ver. Te gek voor woorden. 25 maart 2020 bewerkt door Yvonne Aanvulling. Moeps, Bob, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. @Cleo66, beterschap en neem jezelf in acht hoor. Die lange donkerrode haren moeten langer mee dan vandaag. Mijn haar groeit van ongeveer september tot juni, maar dan gaat m'n onverzorgde kapsel er gewoon weer af als het me te warm wordt. Kappers heb ik een hekel aan sinds die ene kapper me in m'n oor knipte toen ik een jaar of zes was. Die heeft het voor alle andere kappers bij mij verpest. Nu heb ik een tondeuze en een vrouw. Dat is genoeg. 25 maart 2020 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 @rapilos,bij welke winkel zijn de fruitboompjes in de aanbieding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 31 minuten geleden zei Cleo66: Jawel vorig jaar bij de meeting . @knakker @Bob @Etty @Rosee @Pelle2 @MijnGerrit @Rupsjenooitgenoeg en @Myle Volgens mij waren ze dat. Zo bijzonder en waardevol Bijna goed. @IJsvogel ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 goeiemorgen frummers zit ik net te genieten van een echt gezellige draad begin jij weer naar te schrijven Smaragd, zo jammer dit. ratten, wat een vreselijk woord. is meervoud, dus ik voelde me ook aangesproken, want krijg ook nogal eens de wind van voren van je. is mijn ding natuurlijk. maar evengoed, je mag best eens van je af bijten, maar houd het svp een beetje minder dramatisch. juist in deze tijd zijn onze lontjes ook wat korter. Op je werk kun je rust brengen begreep ik, waarom hier dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Ik heb het ook nagelezen, @Smaragd, en vind het bijzonder onterecht en ongepast wat je hier neerkwakt. Je excuses zouden niet ongepast zijn. Op zijn minst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Ik zal net als hem zoals hij al zelf al 4 keer heeft gedaan, zich zelf verwijderen, ook vragen om mijn profiel te laten verwijderen. Jullie weten het echt niet, hoe erg het is. Kunnen jullie ook niet weten. @moderator verwijder mijn profiel, heb zelf alles opgeslagen en ga weer aangifte tegen hem doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Laat me niet bedreigen prive, ben je helemaal besodemieterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Jij moet mij met rust laten en niet zo onschuldig lopen doen. Hier gaan wij niet uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Nee natuurlijk drink ik niet. Als ik wel drink zeg ik het ook. Die vent moet mij met rust laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Kun je zeggen wat er is gebeurd @Smaragd? Je slaat zo ineens om, het moet wel iets ergs zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Niet hier, advies en het spel wat hij zelf ook steeds doet, is zich zelf verwijderen. Denk dat Adri mij al meer dan 8 jaar kent met zijn 208 berichten. Ga weer aangifte doen en hij is slimmer maar ik ben mezelf. Komt wel goed. Adri heeft gewonnen, snap zijn obsessie naar mij toe niet. Dit is al heel lang gaande. Mijn laatste bericht ook. Ga het wat slimmer spelen, ben open, hij niet. We gaan het zien.Ga het wat slimmer doen, onzichtbaar zijn. Beter voor mij. Kan ik meer, pik het niet meer. Ga goed allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 manmanman drama weer eens Smaragd jij komt dit ook al langer tegen dan ik hier schrijf hoeveel namen heb je al wel niet gehad hier? Als jij steeds het centrum blijft van die drama wat zegt dat dan over jou? negatieve aandacht is ook aandacht he getverdegetver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden