Spring naar bijdragen

Woensdag 25 maart 2020


Smaragd

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Jopie:

Heel herkenbaar, en volgens mij de kern van belazerd worden: jij hebt t zelf immers niet goed ingeschat? Het raakt jou zelf dus direct. 

Ik zie dat tegenwoordig wel ietsje anders. Wie mij opzettelijk om de tuin wil leiden zal vrijwel altijd slagen zodra ik mijn hart eenmaal opengezet heb. En dat hou ik graag zo. 

Maar...... 1 keer belazerd en het hart is dicht. Net zo vriendelijk, maar verder is er niets meer. Zelfs niet de behoefte iets uit te spreken. 

Ik vind je een lieve vrouw. Blijf dat maar gewoon. Lief naief, noemde jij het? 

Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten zeg ik altijd, en ik word ook wel eens belazerd. Het is OK. Ik kan en wil niet leven in eeuwig wantrouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roberto hoe bedoelde je je reactie? Wil je dat Smaragd maar zo lang mogelijk hier wegblijft of wil je hem behoeden voor zichzelf/anderen hier? Dat maakt voor mij een groot verschil tussen inderdaad sad of goedbedoeld. Ik antwoord niet voor Penny maar ik twijfelde zelf (ook) om je bericht huh?? of sad te bestempelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vulde in dat jij misschien bedoelde dat hij maar zo lang mogelijk weg moet blijven maar ik weet niet hoe je het precies bedoelde. Daar vroeg ik naar. Ik kan me niet goed voorstellen dat je me niet begrijpt. Maar wil me eigenlijk helemaal niet bemoeien ermee. Ik reageerde omdat ik niet begrijp waarom je reageert met tot volgende week, terwijl Smaragd aangeeft dat hij misschien wel vooral tot morgen wil zeggen. Hoe dan ook, sorry voor iedereen dat ik nu onrust stook. Wil ik niet. Ik wilde dit draadje juist een beetje luchtiger maken door over mijn rode kool te beginnen maar ik besef me dat ik met mijn voorgaande bericht meer onrust zaai. Niet handig dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hield/hou daar ook rekening mee @Cleo66. Ik vind het persoonlijk geloof ik nogal lastig om ergens een eenduidige mening over te hebben. Ik wil geen partij kiezen ofzoiets. Voor zover daar trouwens sprake van zou zijn. 

Iedereen heeft het al moeilijk genoeg en is in meer of mindere mate bang. Heeft allemaal meningen ook. Hopelijk gaat dit snel voorbij. Ik mag me denk ik heel erg gelukkig prijzen dat ik niet zoveel moeite heb met verandering. Ik pas me aan natuurlijk net als iedereen, maar het geeft me niet zoveel extra stress als ik bij sommige anderen hier lees. Al kan ik er wel inkomen natuurlijk. Bedoel dit dus niet bagitaliserend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Cleo66:

Roberto is autistisch en die nemen taal vaak letterlijk . Ik die dat ook . Hij zegt helemaal niet,  "Zo lang mogelijk " , hij zegt "Tot volgende week " . Roberto heeft hier  zeer zeker geen kwade bedoelingen mee. 

Roberto is gewoon een valse nicht die die drama queen een koekje van eigen deeg geeft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Etty:

Voor de rode kool vond ik een recept met appel, kaneel, azijn, suiker, kruidnagel, laurier en ui.   En aardappelen erbij, en een vegaschnitzel, en jus. Mischien wel lekkerder met rijst.  

Ik vond het wel lekker,  maar nou niet dat ik denk: ik maak het nog een keer.  Kool is wel lang houdbaar ja. 

Thanks! Ga ik morgen uitproberen. Al heb ik geen kruidnagel. Het zal wel eetbaar worden alsnog.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Cleo66:

Ik had je hoger ingeschat Roberto , erg jammer dit weer .  Ik heb me nergens mee bemoeit maar wilde verduidelijken , naar Myle toe.  Zo erg dit . Vreselijk 

@Cleo Wat is hier erg aan? Ik vind dit een schitterend nummer.
Wat ik erg vind is dat jij mij in een hokje autist plaatst.
Maar ik begrijp wel dat jij dat niet zo bedoeld als autist.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Myle:

 Geef graag iedereen die uit de bocht vliegt om wat voor reden dan ook de kans om zich te verduidelijken. Dat was ook het enige wat ik vroeg van Roberto. Jammer man. 

Wat is jammer? Dat begrijp ik niet.
Wie vliegt hier uit de bocht?
En wat versta jij onder 'verduidelijken"?

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Cleo66:

Ik had je hoger ingeschat Roberto , erg jammer dit weer .  Ik heb me nergens mee bemoeit maar wilde verduidelijken , naar Myle toe.  Zo erg dit . Vreselijk 

Ik merk dat dit me zo raakt omdat ik me zo heb vergist in deze persoon . 

Kan ik me voorstellen @Cleo66

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...