Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 3 minuten geleden zei SimpleMan: @Kohtje niet eens pindasaus erbij? Kohtje niet, maar ik heb nog wel een pot pindakaas staan... dus aan de slag maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Nu wachten op de persconferentie, zónder premier Rutte. Die komt morgen weer op tv, las ik net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 bloemkool met kip knoflook uitjes en afgetopt met kaas lekker in de oven.... dat zal heerlijk smaken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 @SimpleMan, nee, joppiesaus hebben we niet dus dat wordt ordinaire halvanaise, maar dan ook nog pindasaus dat zou overdaad zijn. We doen het hier sobertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Klinkt lekker, Lieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Witte kool met "oma's" opbakkrieltjes en daarbij een paar stukjes kip. En wat mayo denk ik. Ben er nog mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 39 minuten geleden zei nancy: Klinkt lekker, Lieke! Heeft idd heerlijk gesmaakt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Ik heb nu de neiging om een pizza/ snoep/Chips/nootjes te gaan eten. Ik heb die dingen niet eens allemaal in huis maar die drang is wel waardeloos echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Is het handig een corona draadje te openen ? Dan blijft dagdraad overzichtelijk waar het voor is ? Aangezien we voorlopig nog niet over het corona virus heen zijn,? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Myle: Ik heb nu de neiging om een pizza/ snoep/Chips/nootjes te gaan eten. Ik heb die dingen niet eens allemaal in huis maar die drang is wel waardeloos echt. Ik raak lichtelijk in de stress als ik geen mama mi as is wokkels heb xd 15 maart 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Lieke7777: Is het handig een corona draadje te openen ? Dan blijft dagdraad overzichtelijk waar het voor is ? Aangezien we voorlopig nog niet over het corona virus heen zijn,? Lieke7777, Ja, zo dacht ik ook. Niet denken, maar doen, dacht ik daarna. 15 maart 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Een apart draadje ben ik wel voor. Dan kunnen mensen die het wat willen ontlopen ervoor kiezen. Mijn neiging om te snacken komt nu trouwens niet door het coronavirus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Lieve mensen, dit is de Ditjes en Datjes Dagdraad, het mag dus overal over gaan. Alcoholproblematiek staat niet los van de dingen die er in de maatschappij gebeuren. Integendeel zelfs. Corona ontlopen? Dat gaat niet lukken. Wil je het niet lezen, dan scrollen maar..... En anders misschien op je eigen draadje blijven?? En dat bedoel ik NIET cynisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 1 minuut geleden zei nancy: Lieve mensen, dit is de Ditjes en Datjes Dagdraad, het mag dus overal over gaan. Alcoholproblematiek staat niet los van de dingen die er in de maatschappij gebeuren. Integendeel zelfs. Corona ontlopen? Dat gaat niet lukken. Wil je het niet lezen, dan scrollen maar..... En anders misschien op je eigen draadje blijven?? En dat bedoel ik NIET cynisch. Nee hoor lees hem niet cynisch , draadje kan overal over gaan maar wordt nu wel een hele dageraad anders misschien ? Vandaar mijn vraagje.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Nou ontlopen kan niet echt. Ik weet niet eens of ik morgen naar het werk kan. En zelfs de coffeeshops zijn dicht. Logies om te praten over iets dat nog nooit eerder is gebeurt toch. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Heb ik ook gegeten Cleo, maar dan van de snackbar! Voorlopig afgelopen, hahaha! Ja SimpleMan , dat ben ik met je eens, het is nogal wat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 aardappeltjes rauw gebakken, catalaanse knoflookworstjes in stukken geknipt erbij, na 8 minuten wiltkof en knoflook mee geroerbakt, heerlijk en makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Voor mijn man en mij: een ovenschotel met witlof met ui, knoflook en tijm, gehakt (volgende keer doe ik Seitan of vegagehakt) en aardappelpuree met panko bovenop. Was ooit een weight watch recept dat ik maakte. Maar ik ben het recept kwijt. Benieuwd of dit het gaat zijn. Kinderen: ovenfrites,kaas schnitzel en peultjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 1 uur geleden zei Myle: Ik heb nu de neiging om een pizza/ snoep/Chips/nootjes te gaan eten. Ik heb die dingen niet eens allemaal in huis maar die drang is wel waardeloos echt. Je hoeft jezelf toch niet alles te ontzeggen? Of wil je ook je eetgedrag aanpakken. Snap je wel hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Nee niet alles tegelijk @Lika. Maar merk zonder alcohol om het te vervangen door alles en nogwat. Niet veel gezonds iig. Alles is niet in verhouding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 @Myle hier vervang ik ook dmv chipjes nootjes en of chocolade, ik vind het even niet erg zolang de kg er maar niet aanvliegen. Ik accepteer dat dit nu even zo is. Met alcohol at ik vaak niet eens omdat het niet smaakte of ik was misselijk en beroerd . Denk dat ik dit liever zo even heb .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 26 minuten geleden zei Lika: Voor mijn man en mij: een ovenschotel met witlof met ui, knoflook en tijm, gehakt (volgende keer doe ik Seitan of vegagehakt) en aardappelpuree met panko bovenop. Was ooit een weight watch recept dat ik maakte. Maar ik ben het recept kwijt. Benieuwd of dit het gaat zijn. Kinderen: ovenfrites,kaas schnitzel en peultjes. Tis nu nog leuk maar gezien de schappen in de supermarkt krijgen we straks 3 maanden alleen maar pastarecepten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Weer een dag alcohol vrij erbij op t lijstje,moestuin geweest en ronde Bos gewandeld,Ben nu met de campral moeten stoppen,(leverings moeilijk heden bij de apotheek tot medio april) dat maakt het wel taaier,maar we gaan er voor. rapilos en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Ja ik ken het @Lieke7777 De laatste tijd at ik ook bijna niet. Ik had soms zelfs "geen tijd" voor vitaminepillen. Drinken, slapen, drinken, soms Netflix en tegelijk drinken, slapen etc. En dan weer drank. Nu 2 dagen niet gedronken en ik krijg trek in eten. Maar dan dus weer meteen onmatig. Ik ben dusdanig moe van mezelf dat ik zo alvast naar bed ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Oh ik kijk nog wel even het journaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden