Spring naar bijdragen

Donderdag 27 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Ties:

Ja @Smaragd, mijn werk en mijn paard en mijn man... 

Wat hebben het paard en jouw man eraan dat Ties Steeds uit de bocht vliegt? En met katers moet dealen.

Echt ik snap je zo goed. Jouw man zou het wel steunen denk ik, werk: Zeg gewoon dat je een burn out hebt, die heb je volgens mij ook. Zorg voor opvang voor het paard, denk dat veel mensen dat leuk vinden om te doen. Neem aan dat het paard in een manege staat/stal .Klinkt heel gemakkelijk zoals ik het tik, ik weet het.

Maar je drinkt niet voor niets zoveel, niemand hier denk ik. Er is een reden waarom je dat doet.

Gun je het, maar is aan jezelf. De dingen erom heen zijn wel te regelen. Weet dat je niet zonder je man kan, maar hij mag elke dag op bezoek komen.

De rest is aan jezelf, wel/niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Bor:

Het gaat er niet om wat iemand anders wil. Het gaat erom wat jij zelf wilt.

Deels mee eens maar als je beneveld/stuurloos bent geraakt met alcohol. Dan weet ik dat zo net nog niet. Ze wil/kan niet zonder haar man, snap ik. Maar hij kan haar ook verlaten omdat ze keer op keer blijft zuipen, terwijl dat niet de afspraak was. Gaat straks niet  meer erom wat zij zelf wil helaas. Beslist de drank dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet helaas iets bekennen. Manlief had nog zin in een patatje en een berenhap. Ging het halen bij de snackbar. En in een impuls bestelde ik ook nog 4 halve liters bier. Stiekem natuurlijk. Had ook nog refsual geslikt om 19 uur. Nu de laatste van de 4. Hartslag van 150. Logisch. Was al zo down, soms heb ik ook gewoon geen zin meer in het leven. Blijf mezelf oppeppen, maar voor wat? Kan gewoon dus door de refusal heen drinken, is nog erger eigenlijk

Morgen avonddienst vanaf 15 uur dus zo stoppen.

Heb alles geprobeerd, weet het ook niet meer sorry. Ik kan het gewoonweg dus niet. Abstinent zijn. Beter gecontroleerd drinken. Voelde mij toen veel evenwichtiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man, wat k*t. Ik keek nog even toevallig en lees je. Ik hoop dat je in slaap komt nog. Weet je partner ervan? Lijkt me behoorlijk eng om door refusal heen te drinken. Maak hem eventueel wakker als hij het niet weet? Zorg goed voor jezelf alsjeblieft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei bumperjim:

Zie je nou wel dat alcohol geen oplossing is als je je down voelt, nog even afgezien van de refusal. 

Ja nu weet ik het wel okay. Hou van je.

Wat ze doen werkt niet, hartslag 220. Krijg nu dormicum/sedatie op mijn eigen verzoek, cardioloog heel boos maar ben zelf verpleegkundige. Dat had hij niet door. Moet even 4 uur onder zeil, dan gaat mijn hartslag omlaag. Ga even kunstmatig slapen hier en daarna meteen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Smaragd:

Moet even 4 uur onder zeil, dan gaat mijn hartslag omlaag. Ga even kunstmatig slapen hier en daarna meteen weg.

En dan??

zoals je dit schrijft komt het vreselijk laconiek over, alsof je bent opgeroepen voor een bloeddonatie en daarna door naar je werk sjeest :blink:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...