Smaragd Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 54 minuten geleden zei Ties: Ja @Smaragd, mijn werk en mijn paard en mijn man... Wat hebben het paard en jouw man eraan dat Ties Steeds uit de bocht vliegt? En met katers moet dealen. Echt ik snap je zo goed. Jouw man zou het wel steunen denk ik, werk: Zeg gewoon dat je een burn out hebt, die heb je volgens mij ook. Zorg voor opvang voor het paard, denk dat veel mensen dat leuk vinden om te doen. Neem aan dat het paard in een manege staat/stal .Klinkt heel gemakkelijk zoals ik het tik, ik weet het. Maar je drinkt niet voor niets zoveel, niemand hier denk ik. Er is een reden waarom je dat doet. Gun je het, maar is aan jezelf. De dingen erom heen zijn wel te regelen. Weet dat je niet zonder je man kan, maar hij mag elke dag op bezoek komen. De rest is aan jezelf, wel/niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Kreeg een tik van de moderator auuuuuu, wat doet dat pijn. Nee was heel beleefd en hij/zij had gelijk. Maar toch. We gaan in bad met veel schuim. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 @Ties Heb je nog begeleiding vanuit verslavingszorg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 nou Tilburg heeft de corona primeur niet dat ze daar blij mee zullen zijn zo vlak na carnaval ik maak me grote zorgen hoe snel dit zal gaan CoconutWoman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 @kruidenthee67 ja die willen me denk ik opnemen... Maar daar ga ik morgen mee praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 17 minuten geleden zei Bor: Het gaat er niet om wat iemand anders wil. Het gaat erom wat jij zelf wilt. Sluit me hierbij aan @Ties. Wat heb jij nodig denk je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 Dagpact Roberto Rosa Ietje Rapilos Myle Ik meld me nog even erbij. Gaat vandaag goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 41 minuten geleden zei Bor: Het gaat er niet om wat iemand anders wil. Het gaat erom wat jij zelf wilt. Deels mee eens maar als je beneveld/stuurloos bent geraakt met alcohol. Dan weet ik dat zo net nog niet. Ze wil/kan niet zonder haar man, snap ik. Maar hij kan haar ook verlaten omdat ze keer op keer blijft zuipen, terwijl dat niet de afspraak was. Gaat straks niet meer erom wat zij zelf wil helaas. Beslist de drank dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2020 En over dat Corona virus, is gewoon een griep. Die massa hysterie. Bij gewone griep hoor je niemand en sterven veel meer mensen aan. Media Hm maar goed. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Moet helaas iets bekennen. Manlief had nog zin in een patatje en een berenhap. Ging het halen bij de snackbar. En in een impuls bestelde ik ook nog 4 halve liters bier. Stiekem natuurlijk. Had ook nog refsual geslikt om 19 uur. Nu de laatste van de 4. Hartslag van 150. Logisch. Was al zo down, soms heb ik ook gewoon geen zin meer in het leven. Blijf mezelf oppeppen, maar voor wat? Kan gewoon dus door de refusal heen drinken, is nog erger eigenlijk Morgen avonddienst vanaf 15 uur dus zo stoppen. Heb alles geprobeerd, weet het ook niet meer sorry. Ik kan het gewoonweg dus niet. Abstinent zijn. Beter gecontroleerd drinken. Voelde mij toen veel evenwichtiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Ik ga slapen, walg van mezelf. Hoop nooit meer op te hoeven staan. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Man, wat k*t. Ik keek nog even toevallig en lees je. Ik hoop dat je in slaap komt nog. Weet je partner ervan? Lijkt me behoorlijk eng om door refusal heen te drinken. Maak hem eventueel wakker als hij het niet weet? Zorg goed voor jezelf alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 @MylevvHeb het tegen mijn partner moeten zeggen, hij hoorde mij kotsen. Ik lig even 3 uur aan de monitor op ic, hartslag was net bijna 200, refusal werkt dus wel. Geweldig. Ga maar met de dag van vandaag door, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Ze gaan me nu iets geven om mijn hartslag omlaag te krijgen, als het zo hoog blijft stopt mijn hart. De cardioloog was duidelijk Bepaalde mensen kennen/kunnen mijn partner bereiken als ik het zelf niet meer kan, te moe van het vechten sorry xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Tjee, lieve @Smaragd, wat een schrik. Weet niet wat ik kan zeggen. Zou je willen helpen, maar weet niet hoe. Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Sterkte!! Ik denk ook aan je. Gun je zo dat je je weer beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 21 minuten geleden zei Smaragd: @MylevvHeb het tegen mijn partner moeten zeggen, hij hoorde mij kotsen. Ik lig even 3 uur aan de monitor op ic, hartslag was net bijna 200, refusal werkt dus wel. Geweldig. Ga maar met de dag van vandaag door, Dat wist je toch dat het werkt?? Hoe kon je dit nou doen joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 @smaragd , Schrik mij rot van je verhaal.. hoop dat je ' je snel beter voelt wat k... dat de strijd zo zwaar blijft bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 3 uur geleden zei Smaragd: Ik ga slapen, walg van mezelf. Hoop nooit meer op te hoeven staan. Doeg Zie je nou wel dat alcohol geen oplossing is als je je down voelt, nog even afgezien van de refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 14 minuten geleden zei bumperjim: Zie je nou wel dat alcohol geen oplossing is als je je down voelt, nog even afgezien van de refusal. Ja nu weet ik het wel okay. Hou van je. Wat ze doen werkt niet, hartslag 220. Krijg nu dormicum/sedatie op mijn eigen verzoek, cardioloog heel boos maar ben zelf verpleegkundige. Dat had hij niet door. Moet even 4 uur onder zeil, dan gaat mijn hartslag omlaag. Ga even kunstmatig slapen hier en daarna meteen weg. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Lijkt mij dat ze je niet snel naar huis laten gaan nog ? Hoop dat je hartslag zakt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Jemigmina ik schrik me rot @Smaragd. Zag dat helemaal niet aankomen bij je dat dit zou gebeuren. Niet walgen van jezelf lieverd. Hoop zo dat het beter gaat als je straks wakker wordt. Denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Tjee smaragd ook ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Sterkte @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 25 minuten geleden zei Smaragd: Moet even 4 uur onder zeil, dan gaat mijn hartslag omlaag. Ga even kunstmatig slapen hier en daarna meteen weg. En dan?? zoals je dit schrijft komt het vreselijk laconiek over, alsof je bent opgeroepen voor een bloeddonatie en daarna door naar je werk sjeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden