Roberto Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) Goedemorgen Zwemmen zo. Yes! Dan werken. Ook ok. Soort van. Is prima om te werken. Ben alleen nog beetje moe en wil uitpakken en wassen en dergelijke. Maar het is helemaal goed zo. Ik hoor vogels nu. Gaaf! 26 februari 2020 bewerkt door Lika was nog niet klaar nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Morgen allemaal Ik ga proberen weer wat meer aanwezig te zijn. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 21 minuten geleden zei Roberto: Dagpact Roberto Myle Roberto en rosa45 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 8 minuten geleden zei Lika: Ik hoor vogels nu. Gaaf! Ik hoor ook vogels. Op de achtergrond bij rustige wake up pianomuziek op Youtube. Daar luister ik iedere ochtend naar, en de rest van de dag ook, als ik niet iets buitenshuis aan het doen ben. Dat soort muziek kabbelt de hele dag rustig voort. Heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Myle Rosa Smaragd en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Myle Rosa Smaragd. Fijn je te lezen Rosa ! rosa45 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik heb 1 maatje, maar heb er wel denk ik 3 nodig. Ws niet voor hier maar wil niet een algemene oproep doen. Aantal maanden van de alcohol af, met behulp van refusal Via een persoonlijk bericht graag aangeven. Via whatsapp bv, houd mij scherp Ik heb al 1 maatje zoek er 2 bij. Hoe meer hoe beter voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen lig nog in bed zo douchen aankleden . Druk vandaag nog naar brijder afspraak en nog anderen afspraak en ik zie mijn jongens vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Misschien wil ik wel 10 maatjes. @Bor grappig hoor, gaat het wel? @Lieke7777 djw en ook een fijne dag met de boys en Brijder, hoe toevallig eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Van wie de groeten? Ik vond het ook grappig, vergat alleen de smiley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Joehoe goeie morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen lieve @bolletje Wat moest ik lachen om de paus en Trump, geniaal bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik krijg meerdere aanmeldingen, ben geen vrouw maar een man! Jee hoe komt dat nou toch dat mensen denken dat ik een vrouw ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Nancy, gisteren overleeft? Nu vrij paar dagen? Hoop het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ja gisteren overleefd, maar voelde me echt ziek. Nu ben ik dus vandaag vrij, maar moet donderdag en vrijdag wel weer werken. Dilemma: moet ik me ziek melden of niet? Wat is wijsheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 10 minuten geleden zei Smaragd: Ik krijg meerdere aanmeldingen, ben geen vrouw maar een man! Jee hoe komt dat nou toch dat mensen denken dat ik een vrouw ben. haha je naam misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ziek melden nu nog @nancy meen ik serieus. Nu gaan bellen dan kunnen ze nog vervanging regelen en is niet jouw probleem. Bellen! @Bor ja dat klopt wel. Spinnen heb ik niets van maar muisjes brrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen frummers, En wéér een zonnetje, heerlijk. En een bakje natuurlijk. Meld je ziek @nancy dit duurt gewoon te lang hoor. Nu echt even aan jouw eigen gezondheid denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 2 minuten geleden zei Lieke7777: haha je naam misschien ? Zou zomaar kunnen maar een man kan ook een Smaragd zijn he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Lief dat je dat vraagt @Bor ja mijn mams had een Smaragd aan een ketting. Tijdens haar ziekte en sterven wilde ze dat ik die kreeg. Die draag ik nu, vandaar. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen Jopie en Etty. Ga nu echt even een paar uurtjes plat. @nancy ziek melden!!!!!!!!!!!!! meen ik echt. @Bor hou je goed @Lieke7777 ik denk en jij denkt erover na. Succes vandaag! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Goedemorgen! Ik krijg steeds meer moeite om niet te drinken. Niet om me meteen helemaal vol te laten lopen, maar gewoon 1 of 2 bijvoorbeeld. Alles gaat verder goed, ben nog steeds verliefd. Mis het alleen wel om een glas wijn te drinken, als we samen op de bank zitten. Denk dat ik dan ook wat losser kan worden, nu nog erg gespannen en achterdochtig. Kan zo niet echt genieten, niet mijn verliefde gevoel toe laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden