Roberto Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goede morgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 (bewerkt) Zowel gisteren als vandaag ben ik niet meer wakker geworden met hoofdpijn. Ik hoop dat dat nu wegblijft, ook al trekt het met een kopje snel weer weg. 24 februari 2020 bewerkt door Roberto Bob, nancy en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Waldorff Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goedemorgen allemaal,zo naar mijn werk dag 4.Veel succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 gpeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goeiemorgen Beetje gaar na 11 uur rijden gisteren. Eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 ben je nu hier of alweer daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 2 minuten geleden zei Ietje: Dagpact: Roberto Waldorff Ietje Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goedemorgen allemaal Straks werken Vanavond op, en dan op de fiets Krijgen weer storm en regen Ben er zo klaar mee hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goedemorgen frummers. Windstil hier weer en droog... nu nog wel maar over een uurtjes wordt de eerste bui verwacht... Heerlijk geslapen, nu eerst een bakje. Dagpact:Roberto Waldorff Ietje Rapilos Yvonne Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goedemorgen. Lieve @Jopie wat een moeilijkheid. Steunend op de achtergrond. Ja. Ik denk aan je. En ja. Ik zit vast in het Paradijs. Ga zeker ook genieten. Voelde even kwetsbaar gisteren. Volle luchthaven, gedoe en daar sta je dan. Dan voel je hoe het kan zijn als je ergens niet (meer) hoort en er eigenlijk niet meer moet zijn. Toen werden we geholpen en was alles prima. Nu kan ik er wel om lachen. Een ECHT AVONTUUR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 46 minuten geleden zei lady jane: ben je nu hier of alweer daar? Hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Welkom! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 veilge terug reis lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Pfff Joop, wat verschrikkelijk moeilijk toch. Ik denk aan je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Sterkte @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 En aangezien het vandaag precies 10 jaar geleden is dat ik mijn eerste berichtjes hier op het forum zette een lekker gebakje voor bij de koffie.... lady jane, nancy, Lonster en 4 anderen reageerden hierop 4 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Super @Yvonne !!! De kilokiller is even op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Waldorff Ietje Rapilos Yvonne Manou Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: Welkom! Grappig hier tis echt nederlandser dan nederlands waar we nou zitten. Alles is kaarsrecht, zo plat als een dubbeltje en zeiknat. Precies het tegenovergestelde van thuis. Daarom zit in NL alles ook zo strak in de verf terwijl het in zuid Frankrijk niet uitmaakt of je iets nou verft of niet. Doet dus ook niemand Ik dan weer wel maar niet vaak. 24 februari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 iid ietje , je drinkt niet !!! ik zit hier nu een vreselijk dikke vette moorkop weg te werken... ipv een gezonde boterham... maar hee , ook ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Sterkte lieve @Jopie Nog 1 nachtje, alles werkend gaat goed. Was zo moe vanochtend, na het douchen meteen gaan slapen, doe ik normaal nooit. Zo lekker verder slapen. Ben zo bevreesd weer als ik de nacht uit kom morgen. Zo een raar onbestemd gevoel steeds op vrije dagen. Ben ook zeer emotioneel de laatste maanden. Denk zelf door het niet drinken. Weet niet wat het is. Neem wel elke avond mijn refusal in maar ben bang als ik een bevlieging krijg, ik er gewoon op ga drinken. En dat moet je niet willen natuurlijk. Denk echt dat ik een hopeloos geval ben hierin, als dat de rest van mijn leven zo blijft, dan wil ik dat niet. Zal trek, zucht zijn weet ik wat het is. Maar wel vermoeiend. Wil het geen klaagzang laten worden. Mis het relaxen, beetje verdoving, gecontroleerd kon dat, nu niet. Maar positief eindigen, want er zijn ook mooie leuke dingen, die moet ik wel blijven zien/willen zien. Een mannelijke vaste uitzendkracht(zzper) van 29, dacht dat ik ook 29 was. Dan is dat niet drinken toch nog ergens goed voor Zal ws een versierpoging zijn geweest maar dan nog is het een compliment. Hij had al tegen een collega gezegd dat hij mij heel leuk vond. Zo schattig en lief. Dit niet drinken is beter dan verdoven etc. Alles komt 10 keer harder binnen en dat ben ik en mijn omgeving eigenlijk ook wel waard. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. Ik ga weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Slaap lekker smaragd , ik probeer mijzelf wijs te maken met de refusal dat ik een enorme tijdbom in mijn lichaam heb die ik niet wil laten exploderen. take it easy je bent vast geen hopeloos geval het gaat zeker goed komen maar ik zelf ben ook nog veel met alcohol enz bezig en dat ik vermoeid maar is denk ook onderdeel van het proces en dat gaan we op den duur los laten.... en jij bent het zeker waard . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden