Spring naar bijdragen

Maandag 24 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Windstil hier weer en droog... nu nog wel ;) 
maar over een uurtjes wordt de eerste bui verwacht... 
Heerlijk geslapen, nu eerst een bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

 

 

Dagpact:
Roberto
Waldorff
Ietje
Rapilos
Yvonne

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Lieve @Jopie wat een moeilijkheid. Steunend op de achtergrond. Ja. Ik denk aan je.

En ja. Ik zit vast in het Paradijs. Ga zeker ook genieten. Voelde even kwetsbaar gisteren. Volle luchthaven, gedoe en daar sta je dan. Dan voel je hoe het kan zijn als je ergens niet (meer) hoort en er eigenlijk niet meer moet zijn. 

Toen werden we geholpen en was alles prima. Nu kan ik er wel om lachen. Een ECHT AVONTUUR. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

Welkom!:rose:

Grappig hier tis echt nederlandser dan nederlands waar we nou zitten. Alles is kaarsrecht, zo plat als een dubbeltje en zeiknat. Precies het tegenovergestelde van thuis. Daarom zit in NL alles ook zo strak in de verf terwijl het in zuid Frankrijk niet uitmaakt of je iets nou verft of niet. Doet dus ook niemand :D Ik dan weer wel maar niet vaak.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte lieve @Jopie :heart:

Nog 1 nachtje, alles werkend gaat goed. Was zo moe vanochtend, na het douchen meteen gaan slapen, doe ik normaal nooit. Zo lekker verder slapen.

Ben zo bevreesd weer als ik de nacht uit kom morgen. Zo een raar onbestemd gevoel steeds op vrije dagen. Ben ook zeer emotioneel de laatste maanden. Denk zelf door het niet drinken. Weet niet wat het is. Neem wel elke avond mijn refusal in maar ben bang als ik een bevlieging krijg, ik er gewoon op ga drinken. En dat moet je niet willen natuurlijk.

Denk echt dat ik een hopeloos geval ben hierin, als dat de rest van mijn leven zo blijft, dan wil ik dat niet. Zal trek, zucht zijn weet ik wat het is. Maar wel vermoeiend. Wil het geen klaagzang laten worden. Mis het relaxen, beetje verdoving, gecontroleerd kon dat, nu niet.

Maar positief eindigen, want er zijn ook mooie leuke dingen, die moet ik wel blijven zien/willen zien.

Een mannelijke vaste uitzendkracht(zzper) van 29, dacht dat ik ook 29 was. Dan is dat niet drinken toch nog ergens goed voor :D Zal ws een versierpoging zijn geweest maar dan nog is het een compliment. Hij had al tegen een collega gezegd dat hij mij heel leuk vond. Zo schattig en lief. Dit niet drinken is beter dan verdoven etc. Alles komt 10 keer harder binnen en dat ben ik en mijn omgeving eigenlijk ook wel waard.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. Ik ga weer :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker  smaragd ,    ik probeer mijzelf wijs te maken met de refusal dat ik een enorme tijdbom in mijn lichaam heb die ik niet wil laten exploderen.

take it easy  je bent vast geen hopeloos geval het gaat zeker goed komen maar ik zelf  ben ook nog veel met alcohol enz bezig en dat ik vermoeid maar is denk ook onderdeel van het proces  en dat gaan we  op den duur los laten....   en jij  bent het zeker waard  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...