Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lika

Dinsdag 21 januari 2020

Aanbevolen berichten

Gisteren had mijn kind het zo lastig. Stress, hoofdpijn, huilen. Wat zou ik het liefst overnemen. Niet doen! Ik weet het. Moeilijkste gevoel dat ik ken. Werd er misselijk van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@fleurtje dat verdrietige gevoel.... zou het ook een ontlading kunnen zijn? Je bent lang met weer gaan werken bezig geweest in je hoofd en dit is (was) het dan. Lijkt me dat daar van alles bij vrij kan komen. 

En uk kan me ook indenken dat je het mooie in de dingen even niet ziet. Komt wel weer lijkt mij. Zo'n eerste dag is niet maatgevend hoor. Dit was gewoon de eerste dag. Take care meis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Lika:

Gisteren had mijn kind het zo lastig. Stress, hoofdpijn, huilen. Wat zou ik het liefst overnemen. Niet doen! Ik weet het. Moeilijkste gevoel dat ik ken. Werd er misselijk van.

Yep ken het. Dat je graag even 100.000 dingen voor ze wil doen in die situatie. Maar dat willen ze helemaal niet :D Daar groeien ze van. 

Overigens goeiemorgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yep. Mijn dochter zou het misschien wel willen dat ik overneem. Maar het kan ook niet. Want ik ben haar niet. 

Uitgesproken tegen mijn man, wat haar strijd met mij doet. 'Zij heeft recht op haar eigen fouten'', zei hij. Dat is zo. Ik werd rustiger en kan er gewoon zijn voor haar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ja dat zegt mijn man ook, iedereen heeft recht op zijn eigen ellende :D

Ik heb daar ook last van, andermans ellende op me willen nemen.

(Hij maakt zich zorgen om mij, ik om hem.....niet slim) dus aan jezelf werken, het bij jezelf houden. 

bewerkt door GewoonDoen
Toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ben ik blij wat dat betreft, dat ik geen kinderen heb zeg. Ik raak al over de rooie als het met m'n dieren niet goed gaat, laat staan kinderen pffffttttt.

Heel veel kracht Lika en ik hoop dat het gauw weer normaal wordt.:heart:

Fleurie ben jij dat? Plaatjes WerkenDoe jij vandaag eens heel rustig aan? :lips:

bewerkt door bolletje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, fijne dag!

vandaag lange dag, na werk tot 18:00 nog nascholing tot 22:00. Wel vrij morgen gelukkig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat stuk van Foster bij @Etty is hier van toepassing. De ander willen redden, helpen, maar dat kan niet. Je moet de ander in zijn waarde laten en zelf het zien laten uitvogelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

Aan de koffie, in de deur, ergens onderin limburg...skibroek aan, muts op. 

Tegen t vriespunt aan..... Nog een klein beetje kouder en het natte is voorbij....

Even de spits in Luik afwachten en dan rustig door. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, enige schroom om hier weer te komen. Toch nog niet bereid om te blijven liggen, ook al voelt dit als de moeilijkste tijd ooit. Kom vanmiddag nog even langs om wat uitgebreider te schrijven, maar voor nu: 

Dagpact

Nadia

Heb een mooie dag, allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
bakje om de dag te beginnen... 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Redelijk goed geslapen in bed... lekker wel weer. Zittend slapen wordt wel te doen op den duur, maar zo zijn we niet geschapen, geloof ik.
Het lijkt wat beter te gaan met ademhalen. En m'n arm begint ook weer wat te tintelen, wat vooruitgang is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag @Nadia. Zo idioot lang ben je toch niet weggeweest? Waarom die schroom dan? Maar toch welkom terug dan maar en sterkte in
deze voor jou moeilijke tijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zó herkenbaar @Lika: ik kan alles aan, maar als één van mijn kinderen niet lekker in haar vel zit... pfff, 
daar kan ik niet mee omgaan. 
Ik zal het ze nooit laten merken, zelfs Kees laat ik dat niet merken, maar het werkt totaal verlammend op mij. 
Ik zie dan alles helemaal zwart.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Vol, sterkte vandaag, wat een idioot lange dag! Ik heb ze ook zo af en toe: totaal gesloopt daarna! 

Jopie, ik ben jaloers......:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Klaar met de nachtdienst, net gedoucht. Zo lekker mijn bed in. Oh wat had ik het koud op de fiets, niet normaal meer. Ben echt een koukleum aan het worden. Toen ik dronk had ik dat niet. Zou het daardoor komen? Tranen van de kou in mijn ogen. Misschien was het ook gewoon wel heel koud. Of door de alcohol was mijn bloed dunner en stroomde het beter door. 

@Lika denk dat elke moeder/vader die betrokken is bij haar kinderen, dat zou hebben hier. Heb het zelfs al met mijn neefjes en nichtjes. Kun je nagaan als het je eigen kind is. Sterkte, ook voor je kind. Stress is killing. Dat weten we hier ook als de beste.

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Fijne dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...