Lika Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Nou ja zeg we hebben een drieling gebaard!!! Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 (bewerkt) Van harte @bumperjim. Noemen we ze alle drie maandag? 13 januari 2020 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Dat leidt wel tot verwarring maar als ze moeten komen tafeldekken hoef je maar 1 naam te roepen. Ja laten we dat maar doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Ik heb gisteravond veel te veel thee gedronken. En maar plassen als ik bijna in slaap was gevallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 (bewerkt) Wat ga ik vandaag eens doen? In ieder geval gesprek hebben over mijn opleiding. Kijken of de werkgever iets vergoedt. Nadat eerst the sky the limit leek, leek er uiteindelijk geen geld. Dus ik heb gewoon mijn hart gevolgd en me opgegeven voor dat waar ik het beste gevoel bij heb. Zonder overleg. Nu toch gesprek om te kijken of er iets van vergoeding is? Aaaaarggghhhh. Zeg dan gewoon JA of NEE. Anyway. Deze die ik heb gekozen is gelukkig ook voor mijzelf te betalen. En ik wil het. Win/ win situatie dus. 13 januari 2020 bewerkt door Lika bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen allen. Goed idee Lika, hou je vast aan je dromen! Hier oppasdagje, gisteren kleindochter vermaakt, vandaag gaat zij naar school dus ben ik alleen met kleinzoon. Eens bedenken wat we gaan doen . Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Buikpijn, buikpijn, buikpijn... Vandaag ziek op de bank... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen. Echt een maandag hier, de eerste ruzie al achter de rug. Fijn. Ik slaap nog een poosje verder. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen Oei @Ties, veel beterschap Ik heb redelijk goed geslapen. Collega appte me met bleeeh nieuws. Er staan wat verhuisbewegingen op til en mijn team gaat een verdiep lager zitten. Ik dacht perfect! Maar t andere team waar diene klojo nu in zit verhuist mee. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 De kalender voor vandaag zegt: 'Een mens verandert permanent. We blijven zelfs geen half uur hetzelfde' ( George Gurdjieff - Armeens filosoof) Tip/opdracht: let vandaag op de kleine en grote veranderingen in jezelf. Noteer er minstens twee. (Gelukspijler: open geest) bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen Ik ben ook elke ochtnd benieuwd naar hoe ik vandaag ben. En een half uur later is dat al weer anders. Ik weet het nooit. Gelukkig zijn er anderen die me er af en toe op wijzen hoe ik ben. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen frummers. pfff, wéér zo idioot laat wakker, afijn, zal wel een nasleep zijn van de verkoudheid. (die overigens nog steeds niet helemaal weg is). Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Ties beterschap! Niet fijn! Fleurtje, ik vind het erg leuk dat je die spreuken hier neer zet, kan ook erg lachen om je reacties erop! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen Nancy... Ja, ik vind de spreuken van Fleur ook heel leuk, ik hou wel van dat soort dingen. Heb trouwens nog steeds de afgelopen week niet 'nagelezen' hier.. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen, Ik denk er over om te stoppen met roken. Ik ben het zat. Ik ben nu op een moment dat het kan. Gewoon doen. Ik kan altijd weer beginnen. In ieder geval alcoholvrij vandaag. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Hoi @Bor, ik snap dat dit teveel is. Vanaf de zijlijn bekeken zou ik je graag het volgende advies willen geven: Bel je zussen en geef aan dat het slecht gaat met Heit. Zeg dat je dit niet alleen kunt en eis een zorg kalender samen. Zijn dit de kleinkinderen welke een aantal weken terug uit huis werden geplaatst? Als dit zo is zou ik de organisatie die dit toen organiseerde bellen. Geef aan dat je dochter het niet trekt, maar jij ook niet. Het is heel makkelijk om dit te zeggen als buitenstaander, maar wat zou jij zelf een ander in jou situatie adviseren? Hetzelfde toch? Als jij straks instort heeft niemand iets aan jou, je Heit, je dochter, noch de kleinkinderen. Sterke X Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Idd, alcohol als brandstof, zo had ik het nog niet bekeken, maar klinkt heel herkenbaar. Hobbel op de weg: drank erin en je raced weer doorrr. Doe maar niet Bor, zet jezelf aan de kant en zie het als onderhoud, als je doorrijd met versleten remmen schiet je uit de bocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Ik wou dat ik je kon helpen, Bor, maar woon helaas te ver van jou vandaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Sterkte meid, blijf je grenzen bewaken en schrijf je stress hier maar van je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen, Welkom @Rusteloos @CoconutWoman succes! Drinken staat voor mij voorop maar nu 3 dagen ook gestopt met roken(met hulp dat wel). Moet zeggen het gaat, op het werk wel ja. Thuis blaf ik partner continue af, niet leuk voor hem. Maar hij is er wel blij mee. Anti-rook is hij. Ga nu doorzetten. Gaat mij veel opleveren. Geld gaat in een potje voor leuke dingen voor mijzelf. Als partner gniffelend zegt, kijk het lukt je heus wel, je hebt de juiste motivatie. Kan hem werkelijk waar wel vermoorden dan en vanuit kwaadheid weer gaan roken.Alsof hij het er dan om doet. Heel kinderachtig maar zo werkt dat mechanisme bij mij. Laat mij denk ik dan. Maar goed hij bedoelt het goed Hij weet niet wat het is, onwetend oftewel niet verslaafd aan nicotine en die andere 70 stoffen die erin zitten. Dat niet roken trek ik wel maar hij irriteert mij zo. Heeft hij het over een mindset, schakel de knop om etc whaaaaaa, moet echt weglopen dan. @Bor heel zwaar, kan niets doen. Kon dat maar. Hou je bijeen, dan kun je wel iets voor anderen blijven betekenen. Snap je wel hoor Fijne dag allemaal, ga een paar uurtjes slapen, niet te lang. Moet weer in mijn normale ritme komen, na de nachtdiensten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden