Yvonne Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Goedemorgen frummers. Stikdonker nog en het regent. Buiten dan, binnen is het lekker warm en licht. Bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Yoho! Grijs hier maar wel droog. Werkweer zullen we maar zeggen Laatste rustige dag voordat het volgende week weer heksenketel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Jaha dan begint het normale leven weer Bumper. Von. mag ik een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 saunadagje op normale volleydag omdat het nog even kan volgende week alles weer normaal goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Goedemorgen Ik dacht lekker vroeg wakker want de sales zijn gestart! Een mooie broek en trui gezien bij de Zara onlangs. Zijn die toch ni in solden zekers??!! Straffer nog..ik vind ze gewoon niet meer online AFZETTERS Urgll...ik ga iets eten. Een boke met kaas ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Dat gebeurt mij ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Lekker bakkie koffie. Heb van mijn werk een kadobon gekregen, eens kijken wat ik daarmee ga doen. Ook even naar de kleding kijken. Me niet laten verleiden door shirts die goedkoop zijn en van polyester. Vanavond heb ik een etentje. Totaal geen uitdaging want het is met twee ex-alcoholisten die alleen thee en limonade drinken. @Bor akelig om te lezen dat je zo aan het doordrinken bent. Eet je wel tussendoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Goedemorgen, Tweede dag niet zwemmen. Te verkouden. Rustdag. Is ook nieuw voor mij. Vanavond lieve vrienden te eten. Blij met verjaardag gisteren. Was heel gezellig. En ik heb heel veel gedaan, maar in rust. En wat ik opeens kon... ook gewoon even genieten van de buurkinderen die opdoken (En bleven) en mijn kinderen gingen 'helpen' bij het maken van de brownie. Ik raak daar altijd van in de stress veel mensen die in de keuken bezig zijn en gaat -het -wel -goed ideeën krijg ik ervan. Ik.zag dat de jarige en heel gezellig vond. Ik heb een granaatappel gepakt en ben die aan tafel gaan schoonmaken. En heb daarna mijn yoghurt met pitjes gegeten, luisterend naar het gekeuvel en onopvallend in de huiskamer erbij. Ik kan bijna niet uitleggen hoe dat als winst voelde. @BorIk weet dat je leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 @nancy heb je wat geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Goedemorgen, rotweer weer, nu maar hop aan het werk. @Bor hou je taai meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Goedemorgen, laatste vakantiedag met de meiden .. stiekem wel weer zin in volgende week waarin alles weer normaal is. Nouja, wel gaat maandag mijn sollicitatie de deur uit naar hele leuke nieuwe functie binnen de organisatie! Zou echt hele leuke maar uitdagende stap zijn. Op naar mooi 2020 ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Goedemorgen @nancy las je gisteren, heel veel sterkte. @Smaragd wat fijn dat je morgen je man weer bij je hebt geniet erg van je verhalen. @Lika je klinkt goed, fijn om te lezen. Vandaag laatste dag van de vakantie, nou ja nog wel een weekend erbij gelukkig. Volgende week begint alle hectiek weer, zie er eerlijk gezegd ongelooflijk tegenop allemaal. Werken, de jongens ook weer in hun normale ritme zien te krijgen. En zo donker s ochtends. Plus afspraak voor beugel voor de jongste wat hij pertinent niet wil. Veel verplichtingen. En zou bijna vergeten dat relatie voorbij is, tenzij het nog goed komt maar ik weet het allemaal niet. Pfff ik maak mezelf helemaal somber, stop!!! Actie in de tent, ik ga sporten en daarna sauna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Ik ben wat aan het bijlezen, @nancy heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Veel op je bordje @Rosee probeer toch ook maar lief voor jezelf te zijn. Je hoeft er niet op te antwoorden hoor, maar zou je dat wel doen met die beugels als je zoon niet wil? Als hij ouder is en niet blij met scheve tanden kan hij altijd nog zelf ervoor kiezen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Wat klink je goed @Smaragd bijzonder om je zo te lezen, als er in je hoofd geen onderhandeling is, dan is het niet moeilijk om van het bier af te blijven zo lees ik het. Lang leve de refusal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Zo leuk dat je zo'n reisje op touw zet @bumperjim, heb je't al verteld aan je meissie? Oh, en bij de auchan verkopen ze een heerlijk alcoholvrij pilsje, kost haast niks, munsterbrau heet het geloof ik, ken je dat? Zit wel nog een vleugje alcohol in dus niet geschikt voor droge januari. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 3 uur geleden zei bumperjim: Dat gebeurt mij ook altijd Triest he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 5 minuten geleden zei Bor: Hoi. Ja ik lees mee. voor jullie. Dappere lieve mensen hier. Je irriteert me. Je zet je wederom op een pact en flikt t niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Oeps spasme.. Mijn psych zegt dat ik constructiever en positiever moet zijn in mijn communicatie. Mijn excuses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Doemme moet mijn energie beter kanaliseren. Das allemaal ni gemakkelijk zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 @nancy, heb helemaal langs je gelezen. Hoop dat t snel beter gaat met je zus Zijn jullie een identieke tweeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Dochter komt dadelijk nr huis. Heeft bij lief op kot gestudeerd maar kan zich niet meer concentreren. Ik lig weer in de zetel. Miss moet ik dadelijk ff gaan wandelen. Windowshoppen. T regent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 @bolletje, voel je je al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Wat zal ik es gaan doen? Trommeltrommeltrommel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden