bumperjim Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Goeiemorgen deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Goedemorgen Jim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Buenos dias, heerlijk geslapen en zin in de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Morgen! Het wordt een goede dag qua niet drinken, net als gister. Voor de rest laat ik me een beetje verrassen. Oh ik moet even even naar de huisarts, want mijn vitamine D level bleek heel erg laag. Ergens vind ik dat wel goed nieuws, want het zou misschien ook mijn somberheid en lusteloosheid kunnen verklaren die me vaak juist aanzetten tot drinken. Snap wel dat het m echt niet alleen daarin zit, maar helpend is zo'n tekort vast ook niet! Hoop dat zo'n vitamine D boost een beetje kan helpen! Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Als je tekort erg groot is zal een boost ervan je zeker een stuk beter laten voelen @Autumn. Geen drank en de vitamine D omhoog, wat zal jij je straks goed voelen, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 36 minuten geleden zei Moosje: Dagpact Moosje Yana Iets voor jullie om erbij te komen @Ties, @Autumn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Moggel frummels. Soothe, lady jane en fleurtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Goedemorgen frummers. Veel te lang geslapen, dus het is al licht... En ik heb zomaar het gevoel dat het een mooie dag gaat worden... Eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Fijne dag allemaal. Ik ga eindelijk lekker slapen. Nu gelukkig een paar dagen vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Goedemorgen! Dag 9 begint, wat heerlijk, volgens mij ben ik heel voorzichtig aan het doorzetten.. Was zo bang dat ik aan een forum ook lak had, maar jullie zijn voor mij helpend! Topple Soothe, Waldorff en fleurtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Fijn Isabella Een goedemorgen trouwens allemaal Straks naar de sauna Vanochtend al bloed geprikt voor de 5 jaarlijkse APK En , ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het stralend weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Goedemorgen! Inmiddels gisteravond de derde chocoladeletter op, voor wie het gevolgd heeft. 1 persoon heeft afgezegd dus moet er nu 2 bijkopen als ik er verder af kan blijven. Dat kan toch niet waar zijn Het zijn niet de grootste letters maar toch. Tot dusver chocoladelettergate. Ik moet mezelf echt een schop onder de kont geven. Ook weer slecht geslapen omdat ik veel te lang achter mn beeldscherm zat. Nu ik niet drink komt mateloosheid in andere dingen naar boven. Jongste zoon nog verkouden thuis. Ik wil weer eens wat meer lachen ipv dat zure gedoe van me de laatste tijd, anders word ik straks een verzuurde ouwe heks. Bah. De laatste tijd wil ik me s avonds het liefst voor alles en iedereen afsluiten met een kop thee en netflix. Hoop niet dat ik in de overgang terecht ben gekomen, alsjeblieft niet zeg. Nou dit is allemaal wel weer meer dan genoeg over mezelf. Iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Heerlijk de sauna @rapilos geniet ervan. @Isabella goed bezig!! Zet m op rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 (bewerkt) Goedemorgeuh Dochter heeft me wakker gesmst . Nog steeds moe. Moe moe moe moe moeeeeeee De overgang? Das een pretje @Rosee . Je kan t laten testen via een bloedonderzoek. Ik deed t een tijdje geleden omdat ik opeens een keer mijn cyclus oversloeg. Een hele tijd ervoor kon ik ook al om t minste janken. De hond kreeg een bot op tv...jank jank. De kleine kreeg een hond..jank jank. De lolly viel op de grond..jank jank. Dat was niet echt mijn stijl dus t viel op. 4 december 2019 bewerkt door fleurtje Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 @Yana ik heb mezelf op het weekpact gezet! Yana en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 You go @Ties! Dat lezen we graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 1 uur geleden zei Smaragd: Fijne dag allemaal. Ik ga eindelijk lekker slapen. Nu gelukkig een paar dagen vrij. Heb je dik vet verdiend!! Ik zou t niet kunnen denk ik Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Voor mij was de overgang een zegen. Ik ben voor mijn gevoel wat volwassener geworden. Minder last van ups en downs. En lekker niet meer die maandelijkse ellende. Hahaha, die chocoladeletters! Ik wacht nog op die van mijn werkgever. Zal vandaag of morgen toch echt moeten. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Nou rosse, dit ken ik ook hoor, liet het netjes inpakken maar verleiding was te groot. Kocht het ook nog eens bij een echte chocolade zaak, dus heerlijk. Moest ik ook weer bijkopen. Nu koop ik het op t laatste moment. Of ik koop iets voor mezelf...altijd beter dan een fles toch?! Op het moment zit ik in de avond aan truffel kaas,, van de kaasboer en o zo lekker. Maar drinken doe ik niet en dat is het belangrijkst! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 29 minuten geleden zei Lonster: Voor mij was de overgang een zegen. Ik ben voor mijn gevoel wat volwassener geworden. Minder last van ups en downs. En lekker niet meer die maandelijkse ellende. Tja jij zit in de menopauze..das andere koek. Ik zit nog maar in t eerste stadium van de overgang. En ik word niet echt gelukkiger van je bericht. In tegendeel..ik zou je wel een klop op je kop kunnen geven. Niks persoonlijk..ik wijt t aan mijn stemmingswisselingen . Ik zou er daarna waarschijnlijk om janken Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Goedemiddag, Ik meld me weer alcoholvrij voor vandaag. Ik ben ook in de overgang. Menstruatie steeds minder. Sporadisch nog eens een keer en ik ben zoooo blij dat dat afloopt. Inderdaad om overal en niets janken. Best grappig eigenlijk maar het verbaast me dat dat zo duidelijk een symptoom is. Ook wel last van boosheid uitbarstingen zo maar ineens. Dat hou ik wel even in de gaten want dat is nergens voor nodig. Ik probeer me zoveel mogelijk te laten meedobberen op deze hormonengolf. Hopelijk als ik er goed doorheen kom, kom ik er stabiel uit. Heerlijk lijkt me dat. Can't wait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 december 2019 Rapport Share Geplaatst 4 december 2019 Ik weet niet meer hoe oud je bent, maar het kan best @Rosee dat je in de overgang bent. Toen dat bij mij begon was ik hartstikke agressief, middelvinger opsteken in het verkeer en mensen tegen hun enkels rijden met m'n winkelwagentje.. Het gaat ook weer voorbij, ik heb nu alleen nog opvliegers en ben een beetje warrig. Ik heb weleens gehoord dat vrouwen na de overgang opeens veel makkelijker hun besluiten kunnen uitvoeren, dat lijkt bij mij wel te kloppen, gezien het feit dat ik opeens de drank kan laten staan. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden