bumperjim Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Gisteren heel boos naar bed (vanwege dochter), nu helemaal niet-boos weer wakker. Ik zal er wel constructief over gedroomd hebben of zo. Haha de wereld draait gewoon door Even plaspauze en dan weer ronken, tis nog idioot vroeg zag ik. Atv'tje vandaag 25 november 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Zo zie je maar. Een nachtje slapen kan de dingen weer wat in perspectief zetten. HIer een soort zelfde iets maar dan met ex. Hopelijk lukt slapen nog even BJ. Verder iedereen een hele goede dag gewenst. Maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Drie jaar abstinent vandaag. Ik schreef een stukje bij het jaarpact. Ben dankbaar. Ik ga weer vooruit in plaats van de stilstand die ik jarenlang meemaakte. nancy, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 @Lika ! Gefeliciteerd! Wat een mooie mijlpaal. Heb je toch maar 'even' zelf gedaan. Super. Geniet ervan en trakteer jezelf maar op iets fijns. Zelfcare dingetjes bijvoorbeeld. Of de grootste zak chips die je kan ontdekken mhihi. Wat maar goed voelt. Hartstikke top ben je. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Was een grapje GD. Veel plezier met wandelen, springen en hobbyen . Ik heb zelf nu een hoepel. Ook erg leuk om te doen. Enig nadeel is wel dat ik niet zoveel ruimte heb en ik dus al een keer allemaal spullen ermee uit de kast heb gemaaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Lika gefeliciteerd! Wat een mijlpaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 G e w e l d i g @Lika Superfijn, ik ben blij voor je. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Hoepelen? Met zo'n ding om je middel draaien bedoelen jullie toch? Dat is me mijn hele leven nooit gelukt, geniet ervan dat je dat kan, lijkt me heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 @Lika van harte!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Goedemorgen frummers. 'Visitedag' is weer voorbij, nu even gewoon maandag. Bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Goedemorgen. @Lika, klapperdeklapperdeklapklapklap... en heel erg gefeliciteerd met de tot nu toe behaalde resultaten in je herstel, vooral natuurlijk dat resultaat van drie jaar droog staan. Bedankt voor je verslag door die jaren heen hier op het forum. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Wat een mooie mijlpaal Lika, gefeliciteerd. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 De verjaardag van en bij m'n moeder gisteren (ze is vandaag jarig) was een onverwachte reünie van al haar kinderen, vijf in totaal. M'n jongste broer die al bijna vier jaar geen familiefeestjes meer bijwoont omdat hij continue zijn gehandicapte vrouw aan het verzorgen is had gisteren twee uurtjes oppas kunnen regelen zodat hij even kon komen, en mijn oudste broer die op de Filipijnen woont, zeeman is en die ik al minstens een jaar of zeven niet gezien en nauwelijks gesproken had, was tijdens een vlucht van de eindbestemming van het ene schip naar de startbestemming van het andere schip in Nederland gestrand door problemen met een visumaanvraag. Toevallig net nu rond de verjaardag van moeders, dus hij was er ook. En dan nog een broer en m'n zus, 't was zowaar een gezellige boel. Wat betreft het alcoholgebruik in onze familie, dat valt reuze mee. Er zijn die middag en avond drie kleine flesjes pils doorgegaan en de ene fles witte wijn die m'n moeder in huis had gehaald was aan het eind half leeg. Allemaal gedronken door mensen die niet zelf hoefden te rijden. Toch blij dat het weer achter de rug is. Maar dat ligt aan mij, niet aan de familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Gefeliciteerd Lika Bob en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Goedemorgen. Dagpact: Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 25 minuten geleden zei Manou: Goedemorgen. Dagpact: Manou Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Goedemorgen allemaal, Schandalig lang geslapen Pas om 9 uur mijn bed uit, echt niet normaal dit Maar goed, zal het wel nodig gehad hebben, en het kan nu he Bed verschoond, was draait Me maar even verzetten dot wat nuttige dingen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Lika, Gefeliciteerd met je drie jaar Heel knap allemaal, ook omdat je heel wat hebt mee gemaakt in die drie jaar Harstikke fijn voor je Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Goedemiddag, Heerlijk de katerloze maandag. Dat is toch wel echt een kadootje. Ik heb ook een hoepel. Zo'n grote. Van hoepelen wordt je blij. Wel eens een workshop gedaan maar dat viel tegen. We gingen tien minuten echt hoepelen en de rest soort van dansen met de hoepel, er in en er uit en er door. Dat vond ik maar nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Ik ga niet goed, 5 dagen gedronken en nu enorme angst. Weet het even niet meer wel naar de huisarts geweest heb valium en campral hoop dat het gaat werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Sterkte Ties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 uit dokter online; Campral is een geneesmiddel uit de groep van geneesmiddelen die gebruikt worden bij alcoholverslaving. Campral doet de hunkering naar alcohol verminderen. Campral wordt voorgeschreven bij de behandeling van chronisch alcoholisme en dient als ondersteuning van de psycho-sociale begeleiding om hernieuwd alcoholgebruik te voorkomen. De behandeling met Campral wordt gestart aansluitend aan de ontwenningskuur. Hoe zit het met die psycho sociale begeleiding Ties? Die lijkt me héél erg belangrijk nl. anders is het even symptoombestrijding, en wat dan??? Je hebt echt meer hulp nodig. Liefst echte verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden