Yvonne Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei nancy: . Nou ja, ik ben er weer vanaf voor een half jaar. Bofkont. Nou, ik zal morgen de stoute schoenen maar aan gaan trekken en dit ook gaan regelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Tja, toch wel belangrijk, Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Absoluut Nancy... maar ja, de geest is gewillig maar het vlees is zwak, in dit geval een hand die de telefoon pakt Maar zonder dollen: morgen, nu snel aan de slag hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Wat klink je goed Spirit, fijn! Mooie dingen weer op je pad. Veel sterkte straks bij het afscheid van ome Kees. Tja, dat hoort er ook bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 2 uur geleden zei nancy: Bor, ik denk dat Pelle niet door had dat Bol Nadia aan het quoten was... Dat klopt, Nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 2 uur geleden zei nancy: Bor, ik denk dat Pelle niet door had dat Bol Nadia aan het quoten was... Dat klopt, Nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik wel hahaha! Geintje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik moet studeren, ik heb zaterdag een tentamen ingepland omdat ik nu een week vakantie heb, maar zit teveel hierooo , niet goed. Nu echt dus aan het werk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik kan ook niet lassen. Aan de ene kant vind ik dat jammer, aan de andere kant komt het zo weinig voor dat ik zou moeten kunnen lassen, dat ik de moeite niet wil nemen om het te leren. Een vak op zich, goed lassen. nancy en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 1 uur geleden zei Yvonne: Oké, gaat de boter de koelkast weer in... O was die voor door de koffie. Ik dacht al steeds; wel boter maar geen toast? Ik heb zelf maar een eitje gebakken vanmorgen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Goedemiddag, Ik schrijf graag weer een poosje mee als dat mag. Verleidingen in aantocht. Mijn verjaardag, feestdagen. Een leuk contact met een knappe man die met mate drinkt. Nog steeds veel gedoe in mn huis wat erg veel stress geeft. Beetje oppassen dus. De eerste slok is snel genomen. Smaragd en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 @Penny: gefeliciteerd met 2 maanden adb. Een hele prestatie! Fijn ook dat je je er zo goed bij voelt. Op naar maand 3! Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=654907748372680&id=267418607121598 Bovenstaande link is net geplaatst op Facebook door Smaragd. Dankjewel Smaragd, het is vandaag de sterfdag van mijn zoontje met het syndroom van Down. Wat mooi om dan toevallig vandáág dit tegen te komen. 23 oktober 2019 bewerkt door nancy Kyon, lady jane en Smaragd reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Bittersweet memories Smaragd, Kohtje en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Lieve mensen, dank voor jullie lieve berichtjes. Lassen lukt mij, helaas, heel erg goed en ik ben geschrokken van wat ik las. Het is echt nooit mijn bedoeling geweest om wie dan ook te raken. Of te triggeren. Het gaat niet goed, ik ben daar eerlijk in, als het gevraagd wordt. Ik probeer niet al teveel drama te delen. Ik deel misschien 1/3 van wat er verder nog speelt. Ooit ben ik Uitje misschien wel dankbaar, want de botte reactie op Bolletjes post heeft er iig voor gezorgd dat ik vandaag vooral heb lopen janken, wat ws een stapje vooruit is van catatonisch op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ach Nadia wat naar nu. Huilen is goed (dank aan Pelle ik vind Uitje eigenlijk veel leuker klinken, hahaha). Nu nog van die bank af, Kom terug naar aardse simpele dingen, dat helpt: wát ga je eten vanavond? En kijk even niet verder dan daarnaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Lieve @nancy voor jou. voor @Nadia Take care! Op het vliegveld. Terug. Jammer maar helaas. Deze reisjes kan ik betalen door niet te drinken. Groot cadeau aan mezelf. Lieverds houd vol! lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei spirit: Dagpact: Manou Ties Grumpie Spirit Myle Ik zet mezelf erbij. Nieuwe ronde nieuwe kansen. 23 oktober 2019 bewerkt door Myle Oh en ook een nieuwe pagina nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 33 minuten geleden zei Nadia: Het is echt nooit mijn bedoeling geweest om wie dan ook te raken. Of te triggeren. Raken mag, wordt zelfs op prijs gesteld. Triggeren dóe je niet. Iemand kan door een ander getriggerd worden, maar dat jij een ander zou triggeren ligt niet aan jou maar aan die ander. Nadia en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik ga aan de aardappelen, andijvie en hamburgertjes. Niet mijn ding. Keuze van zoon. Mijn man eet alles. Nou, vooruit dan maar weer, richting keuken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 20 minuten geleden zei Myle: Ik zet mezelf erbij. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Niet wéér een nieuwe ronde, zo blijf je cirkelen.. Recht vóóruit dit keer, dag na dag. Alleen maar vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei Kohtje: Raken mag, wordt zelfs op prijs gesteld. Triggeren dóe je niet. Iemand kan door een ander getriggerd worden, maar dat jij een ander zou triggeren ligt niet aan jou maar aan die ander. Helemaal juist. Nu dan echt richting keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Recht vooruit. Klopt ja. Geen cirkeltjes meer maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) * Beetje ongepast na Spirit haar reactie 23 oktober 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden