Spring naar bijdragen

Maandag 23 september 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Het is maar een gesprek met mijn eerst verantwoordelijke begeleider ;) @Bor

Trouwens, tsja het vaarseizoen is een beetje voorbij. Wel jammer hoor. Lees graag over je bootje. En ik denk zelf nog altijd terug aan de tijd dat ik bijv. in februari met föhns bezig was om in mijn wedstrijdboot/zeilbootje alles van ijs te ontdoen. Om vervolgens zo ongeveer als een ijsbreker het water op te gaan. Heerlijk! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bor:

Wat een triestigheid buiten zeg. Boot kan terug de stalling in denk ik. Jammer wel. Dat vind ik elk jaar weer zo sad om te doen, dan geef ik er altijd maar een kusje op.;)

Ach Bor, er kunnen nog zat mooie dagen komen hoor, ik zou nog maar even wachten.... 
Arme @Cleo66, koffie over de vloer... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgeuh! 

Amai ik heb niet zo goed geslapen :(. Ik las gisteren mijn werkmail nog na en botste op iets vervelend. Probeerde t af te schudden maar t blijft kleven. En t ergste is dat ik dat doe en niemand anders :angry:

Dus ik ga nu opstaan, me douchen, eten en me klaar maken voor vertrek. Ik ga mezelf een beetje bijtimmeren en genieten van nu.

Ja dat ga ik doen. Stelletje wigwams van een collega's! 

Oeps ik moet ervandoor! Sicilië wacht :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Sandro en Fleurtje.... 
Fleur, laat het los en ga genieten, doen hoor.. fijne vakantie. 

Zou die passiflora ook helpen bij een steen in je maag om een kind dat iets naars  heeft meegemaakt??? 
Ik ga het gewoon proberen, baat het niet schaadt het hopelijk ook niet.... 

En nu aan de slag hier. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Als je tijd hebt en de moed kunt opbrengen kan je nog van het laatste uurtje van de zomer genieten. De herfst begint over een uurtje pas,
om 9.50 uur.
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens meegedaan aan een oldtimerrit. We reden met ons Acadiaantje uit 1983 achter
een Citroën C4 uit 1931... we konden dat ding nauwelijks bijhouden op de wat rechtere stukken. Maar de beroemde vering van Citr. was in
1931 nog niet van toepassing want het bakbeest voor ons stuiterde echt over drempels en hobbels waar wij lekker deinend over zulke 'obstakels'
heen gingen. 't Was een fijn dagje, ik heb er sinds lang weer eens van genoten.

Alle doktergangers, gesprekhebbers en werkers sterkte en/of succus vandaag. En de rest óók een zo prettig mogelijke dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...