nancy Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goedemorgen allen. De eerste officiële dag van de herfst. En het regent.... Nu eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Myle, succes vandaag met je gesprek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goedemorgen frummers, en goede morgen Nancy. Hier nu ook eindelijk regen, en nog hartstikke donker. Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 @fleurtje, heel fijne vakantie, lekker genieten meis. @Myle succes bij het gesprek straks. @Bor sterkte bij de dokter, wél doen hoor. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Na bijna 10 jaar kennen we elkaar inderdaad wel een beetje toch? En daarbij: heel herkenbaar dit hoor. Bakje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) Goedemorgen. Ik neem even een kopje koffie Yvonne. En, komt vast goed met het gesprek. Thanks. 23 september 2019 bewerkt door Myle typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 23 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Toch maar even gaan, Bor! Dan weet je even wat meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Moghu, Fleurie, netjes blijven hé? Nergens met je tengels aanzitten en met je handen boven het laken blijven. Fijne vakantie meis, Myle gaat goed hoor het gesprek. Straks blij weer terug. Bor. sterkte. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Het is maar een gesprek met mijn eerst verantwoordelijke begeleider @Bor Trouwens, tsja het vaarseizoen is een beetje voorbij. Wel jammer hoor. Lees graag over je bootje. En ik denk zelf nog altijd terug aan de tijd dat ik bijv. in februari met föhns bezig was om in mijn wedstrijdboot/zeilbootje alles van ijs te ontdoen. Om vervolgens zo ongeveer als een ijsbreker het water op te gaan. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goedemorgen, Herrrrffffssst. En maandag. Wat n verschil met afgelopen weekend. Sterkte @Bor. En iedereen die t nodig heeft. Koffie nu en werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 14 minuten geleden zei Bor: Wat een triestigheid buiten zeg. Boot kan terug de stalling in denk ik. Jammer wel. Dat vind ik elk jaar weer zo sad om te doen, dan geef ik er altijd maar een kusje op. Ach Bor, er kunnen nog zat mooie dagen komen hoor, ik zou nog maar even wachten.... Arme @Cleo66, koffie over de vloer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goedemorgeuh! Amai ik heb niet zo goed geslapen . Ik las gisteren mijn werkmail nog na en botste op iets vervelend. Probeerde t af te schudden maar t blijft kleven. En t ergste is dat ik dat doe en niemand anders Dus ik ga nu opstaan, me douchen, eten en me klaar maken voor vertrek. Ik ga mezelf een beetje bijtimmeren en genieten van nu. Ja dat ga ik doen. Stelletje wigwams van een collega's! Oeps ik moet ervandoor! Sicilië wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 2 minuten geleden zei Yvonne: Arme @Cleo66, koffie over de vloer... Precies Mooi Brabants is dat. Goedemorgen iedereen. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goeiemorgen frummers Gisteren het strand waardig afgesloten en nu snipverkouden in de relaxfauteuil. Moet toch psychisch zijn zou je denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goedemorgen Sandro en Fleurtje.... Fleur, laat het los en ga genieten, doen hoor.. fijne vakantie. Zou die passiflora ook helpen bij een steen in je maag om een kind dat iets naars heeft meegemaakt??? Ik ga het gewoon proberen, baat het niet schaadt het hopelijk ook niet.... En nu aan de slag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Fijne vakantie Fleurtje, en je laat je werk thuis hoor! foei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Fijne vakantie Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Van mij ook een hele fijne vakantie gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goedemorgen allemaal. Als je tijd hebt en de moed kunt opbrengen kan je nog van het laatste uurtje van de zomer genieten. De herfst begint over een uurtje pas, om 9.50 uur. Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens meegedaan aan een oldtimerrit. We reden met ons Acadiaantje uit 1983 achter een Citroën C4 uit 1931... we konden dat ding nauwelijks bijhouden op de wat rechtere stukken. Maar de beroemde vering van Citr. was in 1931 nog niet van toepassing want het bakbeest voor ons stuiterde echt over drempels en hobbels waar wij lekker deinend over zulke 'obstakels' heen gingen. 't Was een fijn dagje, ik heb er sinds lang weer eens van genoten. Alle doktergangers, gesprekhebbers en werkers sterkte en/of succus vandaag. En de rest óók een zo prettig mogelijke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Heerlijk ja @Cleo66! Goedemorgen aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Fijne vakantie @fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 @Cleo66, succes bij de tandarts! Gelukkig is dat dubbele tong verhaal nu met een niet- schaamtevolle reden. @Bor Pfoe, dan ben je ver heen ja. Wat je schrijft raakt wel zeg. Laat ik het maar zien als een reminder: Dat wil niemand toch ooit meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Hoe laat moet je bij de dokter zijn, Bor? Hoe ging je gesprek, Myle? Iets wijzer geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden