rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ja, bij ons heeft hij ook al gedraaid in het filmtheater, maar dat was in no-time uitverkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 ik boek wel ver vooruit, want een hoop grijze mensen van nu voelen zich bij voorbaat weer jong als we aan die tijd denken haha als ik zie hoe vaak dochter van festival naar festival gaat dan bekruipt me het gevoel haar mee te nemen naar die film haha kan ze eens zien wat de oude generatie al kon vèr voor zij geboren was rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goedemorgen, start dag vier voor mij. Tot zo ver ben ik erg rustig en slaap ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Fijn Penny, houden zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Hoi @rapilos. Tijdens het lezen van jouw berichtjes vielen mijn ogen altijd van vermoeidheid langzaam dicht. Wat een werk heb jij verzet, zeg. En met welk een liefde en enthousiasme. Grote bewondering voor je gekregen hier, niet eens vanwege je manier van omgaan met drank maar voor je tomeloze inzet voor de hulpbehoevende medemens.. drank heeft in mijn ogen altijd maar een bijrolletje gespeeld in jouw berichten. Ik hoop dat je die insteek gewoon door kunt zetten nu het "Grote Moeten" er af is en dat je je energie en liefde gewoon in je dagelijkse bezigheden en mensen om je heen kunt blijven steken. En laat alsjeblieft die drank maar het 'bijrolletje' behouden. Een bijrol waar je gelukkig wél aandacht aan schenkt want nu je de tijd meer aan jezelf hebt ziet dat duiveltje in de bijrol misschien wel een kans om eens naar de hoofdrol te dingen. Die kans moet je hem niet geven, want eenmaal de hoofdrol te pakken, dan is het moeilijk om hem te degraderen of zelfs elimineren. Laat die duvel maar in z'n bijrol en misschien kun je proberen om hem, door alle aandacht aan de leuke dingen en mogelijkheden in je leven te geven, zelfs helemaal uit je levensverhaal te schrijven.. dát zou mooi zijn, zeg. Woodstock... in, ik denk 1971 of zo, als brugklassertje naar die film geweest met een aantal klasgenootjes... was toen zéééér indrukwekkend en bepalend voor de muziekrichting waar ik nog altijd van hou. Veel plezier daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 HERFST??? Heeerrrrfffstttt???? Laat t uit he!! Ik wil t ni horen!! Astemblief zeg Ollanders Rosee en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Gefeliciteerd Raps! Nu enkel nog genieten Was ik maar al met pensioen #zeurmodus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen mensen, weer een dag begonnen. Nog één absurd warme dag en dan naar normaal. Hoera. Vandaag niet uitslapen @rapilos? Mooi dat je het gevonden hebt hier @Penny Hoe ga je vandaag aanpakken @Myle? @lady jane natuurlijk, het strand, Jane in haar natuurlijke habitat Hier een dag zonder grote plannen, voor zover ik weet althans. @fleurtje hoera, herfst! Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Myle Jane Pelle Moeps Quinn 31 augustus 2019 bewerkt door Quinn Nog even voor fleurtje fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Dank voor je bericht Koh lief Nee, drank zal zeker niet meer dan een bijrolletje blijven spelen, en het liefst ban ik het helemaal uit Hoop, dat dat er toch van gaat komen, nu er meer rust in mijn leven komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Dank je Fleur Quinn, Heb wel uitgeslapen (op mijn manier dan) Wakker om half acht Dat vond ik heel mooi, daar het de laatste dagen meestal half zes, zes uur was (maar dat kwam ook wel een beetje door de spanning denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Quinn, veel afleiding zoeken. Genieten van het weer. Buiten zijn, wandelen. Ik heb afgesproken samen met een vriendin te gaan lunchen in een restaurant in een dorpje vlakbij. En vanaf 4 uur is er een inloop hier op het terrein met als afsluiting gezamenlijk koffie en thee tussen 7 en 8. Het komt wel goed. Ik ga het droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 13 minuten geleden zei fleurtje: HERFST??? Heeerrrrfffstttt???? Laat t uit he!! Ik wil t ni horen!! Astemblief zeg Ollanders 't Is nog ruim drie weken zomer hoor. Ook niet alles. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Half acht uitslapen... hell dat vind ik gruwelijk vroeg opstaan @rapilos @Myle goede plannen, mooie planning. Gaat goed komen vandaag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Hoihoii... *steekt hoofd een mini-klein stukje door de deur* Ik wil graag weer op het dagpact Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Myle Jane Pelle Moeps Quinn Morgon Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goedemorgen Wat een leuke verrassing voor je @rapilos zo'n afscheid. Je lijkt me niet iemand die zich verveelt zonder werk. Kan me er zelf ook niks bij voorstellen, ben ook een filmfreak en zou iedere dag naar de film gaan denk ik haha. @Myle gezellig die lunch, fijne afleiding ook. @Smaragd mooi je te lezen over de . Zolang je nog samen kan lachen en chocomel met slagroom kan drinken is t leven de moeite waard rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Wat betekent dagpakt? Wat erg leuk was, gisterenavond kon ik gewoon ja zeggen, toen mijn zoon mij vroeg hem weg te brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Moeps: Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Myle Jane Pelle Moeps Quinn Morgon Lonster 31 augustus 2019 bewerkt door Lonster oops, niet alle namen meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Dagpact is dat je je aansluit bij de mensen die niet drinken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 @Sandro ben je de avond goed doorgekomen? Nog hardgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 5 minuten geleden zei Denise79: @Penny ja fijn is dat he. Mijn oudste zei door de weeks wel eens ik ga vrijdag naar de bios. Ik raakte dan meteen in soort van paniek: ik kan je dan niet halen of brengen hoor?!!! Vrijdag was mijn vaste borreldag (en rest vant weekend) Ja, daar schoot ik ook altijd van in de stress. Ik heb zelfs weleens verband om mijn voet gedaan en gezegd dat ik echt niet kon omdat ik me verstapt had en mijn enkel nu dik was.... fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 gefeliciteerd met het pensioen @rapilos, kan me voorstellen dat het wennen zal zijn, maar volgens mij is het leuk-wennen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 @Reacher @Yvonne!!! WAKKER WORDEUUUH!! Fijne dag @Smaragd Vriendin komt zo langs. Wordt wel leuk denk ik. Heb je de fles uit huis gehaald @Myle? @Sandro, heb nog aan je gedacht. Hoop dat t is gelukt. Ben er vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ja Fleurtje. Die zijn weg. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 4 uur geleden zei Moeps: Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Myle Jane Pelle Moeps Fiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden