Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nancy bel aub ook, djw Jopie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Pfffff.....dankjewel jopie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Bedankt voor het bellen Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Heb natuurlijk gebeld, maar na 3 keer doorverbonden te zijn, kreeg ik iemand die zei zijn er dan moderators?? Toen hing ik op en had ik het echt gehad. Sorry. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Aanbevolen berichten, bovenaan. Ziet niemand dat dan staan? Dat is sinds afgelopen nacht, nooit geweest. Dat doet Steffen. Hij kan alles doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nee, dan moet je juist dóórzetten Smaragd, je bent toch niet voor één gat te vangen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 4 minuten geleden zei jopie: Je bericht is gewijzigd door de "moderator" smaragd. Klopt ik heb 1 waarschuwings punt gehad. Niet te geloven dit maar goed. Log nu ook echt uit. Dit is steffen geloof mij maar niet, is goed. Wie is hier nu naief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ja Smaragd, ik geloof je. Wat een vervelende klier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 2 minuten geleden zei Smaragd: Dit is steffen geloof mij maar niet, is goed. Wie is hier nu naief. Kom op Smaragd, Jopie heeft gebeld, ik heb gebeld, je wordt wel degelijk geloofd.... En zelf bellen en dan doorzetten, lijkt mij heel verstandig in dezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Steffen laat mij niet door jou intimideren. Log nu uit, moet straks werken. Maar wat een waardeloos figuur ben jij, als ik vrij ben, daag je uit! Je blijft met je poten van de mensen van dit forum af. Laatste waarschuwing naar jou toe. Hoop dat er rust komt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 https://www.tactus.nl/Contact/Contactformulier via dit formulier kun je ook het verhaal / de klacht kwijt. Gaat buiten het forum om dus zou niet bij een hacker terecht moeten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 En weer doorrrrrr Doeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Doeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nou, zijn draadje bij Wie is Wie is verdwenen, hoor. Da's al iets . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Jeetje wat een consternatie. Wel fijn de nuancerende berichten van @jopie. Er waren veel tekenen dat dit inderdaad niet pluis zat... Al een tijdje eigenlijk. Nu is het afwachten, het is wat het is. @Smaragd ik hoop dat jij nog een beetje rust kunt pakken en vanavond tijdens je dienst overleven maar... Maar ik heb ergens wel bewondering voor je vechtersmentaliteit. Alhoewel het inderdaad wel behoorlijk ten koste van jezelf gaat.... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zo cynisch dat ik even moest kijken of je mijn tweede account was @Etty Laten we gewoon verder gaan hoe en waar we waren, de meeste mensen die hier komen doen dat toch om dezelfde reden. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 3 uur geleden zei nancy: @Quinn master Levenslooppsychologie. Ik twijfelde nog over Klinische Psychologie, maar ik heb wat tegen de DSM- stempels. Levensloop gaat veel meer uit van positieve psychologie. Ga ik me eens in verdiepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Blijkbaar ben ik heel naïef geweest... nou ja. Hier zon en regen, zon en regen. En ik mag een ijsje van mezelf en denk aan Lars. Hij zit steeds in mijn kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik vind het wel echt heel erg dat dit kan gebeuren, hoe kunnen we weer vertrouwen in de anonimiteit en de moderatoren krijgen als er zo weinig communicatie vanuit de verantwoordelijke beheerders komt. Dit kan toch echt niet. Onder zijn vorige naam riep deze persoon al allerlei dingen die hij technisch zou kunnen op dit forum. Is dat toen dan niet gecheckt? Waarom kan dit zo escaleren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Van zo'n dag als vandaag op het forum snap ik dus helemaal geen ene malle moer. Ik heb geen idee waar ik ergens bang voor zou moeten zijn of waar ik dat niet hoef, ik lees met open mond allerlei wijsheden, stommiteiten, grote monden, bange hartjes, maar geen idee of dat ook wijsheden, stommiteiten, grote monden en bange hartjes zijn. Geen idee wat de mogelijkheden en onmogelijkheden van kwaadwillenden zijn, ook geen idee of kwaadwillenden kwaadwillenden zijn. Geen idee of de moderator echt is of niet en ook niet of de moderator niet echt is of wel. Heb geen idee hoe te reageren op wie dan ook, behalve op sommige berichtjes die me nog als een beetje vertrouwde ditjes en datjes voorkomen. Die berichtjes lijken vandaag wat misplaatst in deze dagdraad, maar ook geen idee of ze werkelijk misplaatst zijn. Daarom even een vraagje: ik krijg de indruk dat het rustig is geworden maar is de storm geluwd of dreigt er nog wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dus Etty, vandaag sta je eigenlijk al een jaar en dríe dagen droog, al je morgen dan al meerekent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Is de site nu nog gehackt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dat weet ik nog steeds niet zeker, Etty. 't Zal een combinatiereisje worden van mijn vrouw naar Amsterdam en ik dan door naar Zandvoort of Scheveningen. Maar als haar afspraak daar niet door gaat dan ga ik ook niet die kant helemaal op. Maar dan mag je me op een misschien wel volgende meeting knijpen, die hou je tegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Woensdag is toch gehacktdag? Sowhat en Vol reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Gekke Koh Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden