Spring naar bijdragen

Do 15 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lika:

En 'hap' zei de grote herdershond. En had ons hondje tussen zijn kaken. Niet doorgebeten gelukkig. Wel een heel bang hondje hier nu. Zomaar gebeurd. 

Getsie

in wat voor omstandigheden? Was het echt agressie? Kan ook spelen zijn geweest, klinkt misschien raar maar de onze doet dat ook. 

Maar dat weet de andere hond meestal ook wel en in dat geval is hij niet na afloop heel bang. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei jopie:

Ook goedemorgen allen. Ik doe meteen maar even mee hier, zo vaak ben ik niet zo vroeg al aan het werk. 

Ik wens iedereen een goede en fijne dag. Behalve zij die het nog steeds nodig hadden een hele of halve nacht door te zuipen natuurlijk: die wens ik een fikse kater en net voldoende schaamte om het toch echt morgen, vanaf nu, anders te doen. 

Het is t waard. 

 

Ik heb een dubbele mening bij je eerste post @jopie. Je zegt dat je iedereen een fijne dag wenst -behalve- zij die dus een hele of halve nacht hebben doorgezopen. Klinkt in mijn oren niet zo sportief. Voor de rest kan ik me wel heel erg vinden in de rest wat je schrijft. En is er niks mis mee om hen dan een fikse kater te wensen. Daar kan men inderdaad van leren. 

Wat ik vervelender vind is de ruzieachtige sfeer die soms ontstaat op het forum en overtrokken reacties op berichten die ook gewoon kunnen worden 'gelaten' voor wat ze zijn. Soms komt iets er bij iemand wat onhandig uit. Maar om daar dan met een tiental overheen te vallen? Dat is eerder storend vind ik, dan 1 ongelukkig geformuleerd bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was geen ongelukkig geformuleerd bericht, hier moest je de onderliggende humor van in zien. En ook eigenlijk de ernst. Hier hoef jij dus ook niet over te vallen, ook niet over de berichten die hierop volgden. Overtrokken of niet. Scrollen gewoon, Myle, als het je irriteert :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hond is bijgekomen. Onze hond zat aan de riem (want dat die je bij je hotel in een vreemde omgeving ) de herdershonden kwamen van de andere kant. Recht op hem af en hap. Ik was er zelf niet bij, maar kan me bijna geen spelen voorstellen.

Hij bloedde een beetje, maar alleen oppervlakkig wondje. We hebben mazzel.

Hij kijkt weer ouderwets eigenwijs en zit ouderwets hijgend bij ons in de auto op de péage. Gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen oordeel over alle berichten. Maaarrr. Misschien toch wel een beetje oordeel

De humor van de éne  is niet de humor voor een ander..  . Je leest ..reageert...... is het verkeerd om te reageren en niet de humor ervan in te zien.  Of moeten we alles in de weegschaal leggen. Is dit een grap of serious?? Hoe gaan en willen we reageren. 

Ja ik ben hier geweest een aantal jaar geleden...toen gingen we als volwassen mensen met elkaar om zonder dit soort grapjes.  Want ja ik zie de humor niet.

Ja ik begrijp dat je met knuffelen en lief zijn er soms mensen niet mee help. Soms een flinke schop onder je kont het beste is. Maar dit soort onderliggende humor is zeker niet mij ding. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu gaan we als volwassenen met elkaar om, inclusief grapjes. Ook van het soort dat de één wel en de ander niet grappig vindt. 

Hoe je forumt, met wie je in gesprek gaat, wanneer en waarover, dat kan ieder helemaal voor zichzelf invullen tenslotte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben de leukste hond van de wereld. Een Spaanse zwerver. Klein. 5,5 Kilo. 

Supergrappig en eigenwijs en vrolijk is ie. We hebben hem gekregen precies op het moment dat mijn vader ziek werd. Dacht toen dat het heel onhandig uitkwam, maar hij heeft al zoveel lol en vrolijkheid gebracht. Hij is nu net 3 denken we en wij hebben hem sinds half november. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 Het zijn maar letters, dus ik vind het geen olie op het vuur. Iedereen mag zijn/ haar mening geven tenslotte.

Kom ik toch even terug op mijn eerdere bericht, ik zag in eerste instantie de grap niet en het kwam daardoor dus een beetje onsportief bij me binnen. 

Verder ben ik het eens met @Quinn, zelf invullen hoe je het forum gebruikt en waar je wel of niet op reageert. Met wie je wel of niet in gesprek gaat. En ik ben zelf zeker niet vies van humor!

(zo, nu genoeg erover gezegd:rolleyes:)

bewerkt door Myle
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...