Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen frummers. Buiten is het licht bewolkt, de zon gaat het vast weer winnen vandaag. Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goeiemorgen @Yvonne ik lust wel zo'n glaasje rode bieten smoothie met maanzaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen Jim, het is zelfbediening, dus ga je gang Is jouw vakantie al weer voorbij of mag je nog even 'lui' zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 goeiemorgen frummers hier al weer nattigheid buiten de herfst lijkt in aantocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen Lika en Jane. Jeetje Jane, hoever wonen wij nou helemaal van elkaar vandaan? Lijkt wel een ander werelddeel, hier nog steeds hoogzomer hoor. En op die 2 mm regen van maandag na (hooguit vier minuten duurde het), al weken en weken geen drup..... Je zou hier beter komen wonen, maar ja, geen strand van enige betekenis in de buurt... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen Etty, Dagpact Lika Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen weer ! Fris opgestaan voor het dagpact, ik ga dan met koffie eens teruglezen hier. Ik ben na het overlijden van Lars niet meer hier geweest, maar nu na de zomer en met het boek 'kick the drink...easily' voor de helft gelezen (zo weer verder lezen!) wil ik me hier graag weer melden. Dagpact Lika Yvonne Vol nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 5 minuten geleden zei Vol: Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Hoe mooi ook daar Von strand, sauna's en sportvrienden allemaal deze regio zijn mijn 3 gezondste verslavingen momenteel dus vandaag zoek ik de middelste natte verslaving maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 59 minuten geleden zei Vol: Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen, Niet zo praten over 'herfst' en 'na de zomer', ik moet nog op vakantie! Als dit het was, dan stort ik me meteen maar in de winterdepressie. Dan sla ik die hele herfst ook maar over. Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 sorry Nadia Ik bedoel ' mijn zomervakantie ' Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Sorry,kan geen kleurtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Gisteren een rotdag gehad. Mijn hondje had uitvalsverschijnselen, dus ik naar de dierenarts. Heeft ze een hernia. Kan het laten opereren maar geeft geen garantie kosten e3000,-- Of met heel veel rusten. Dan kan het ook overgaan. Dat zijn de momenten dat het erg moeilijk is dat ik alleen ben. Dadelijk weer terug en dan kijken we maar. Kan zijn dat ik een poosje niet op het forum kom. Maar ik laat wel iets weten als het veranderd. En ik houd het natuurlijk droog. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Gezond2019 Ondanks de regen, word het een fijne dag. Morgen gaat het zonnetje weer schijnen mensen, even doorbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Sterkte en beterschap voor je hondje @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Sterkte Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 22 minuten geleden zei bolletje: Gisteren een rotdag gehad. Mijn hondje had uitvalsverschijnselen, dus ik naar de dierenarts. Heeft ze een hernia. Kan het laten opereren maar geeft geen garantie kosten e3000,-- Of met heel veel rusten. Dan kan het ook overgaan. Dat zijn de momenten dat het erg moeilijk is dat ik alleen ben. Dadelijk weer terug en dan kijken we maar. Kan zijn dat ik een poosje niet op het forum kom. Maar ik laat wel iets weten als het veranderd. En ik houd het natuurlijk droog. Stap voor stap @bolletje. Kijken wat rust en pijnstilling doen. Moeilijk he. Zou je niet juist meer hier naartoe willen komen om met ons te sparren over je hondje? Er zijn hier heel wat hondenliefhebbers toch? Ik heb weinig verstand van honden maar ben wel een @bolletjeliefhebber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Gezond2019 Reacher. (je had Gezond er af gewipt Reacher ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Reacher IJsvogel Dat is echt rot Bolletje! Maar idd wat reacher zegt, je hebt ons om te delen, jammer om minder te komen. Je hoeft niet alles te lezen maar schrijf het van je af. Dat voelt misschien iets minder alleen in de zorgen 9 augustus 2019 bewerkt door IJsvogel Typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ach @bolletje wat naar... ik hoop dat je met de dierenarts tot een goede voorlopige oplossing komt straks. En niet wegblijven hoor, kom maar vaak hier. En @Nadia, de zomer duurt nog héééél lang hoor. @IJsvogel, nu mik jij Gezond er weer af... Dagpact Lika Yvonne Vol Jane Nadia Manou Gezond2019 Reacher. IJsvogel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) @Yvonne aaah, we waren tegelijk, ik kopieerde het vorige lijstje van reacher. thanks! 9 augustus 2019 bewerkt door IJsvogel Typefout Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 voor bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden