Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Yvonne

Vrijdag 9 augustus 2019

Aanbevolen berichten

Soort van wakker, goedemorgen. Zo een afspraak over iets werkachtigs, eens kijken wat dat precies inhoudt. 

Dagpact 

Lika

Yvonne

Vol

Jane

Nadia

Manou

Gezond2019

Reacher. 

IJsvogel... 

Quinn 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toi,toi,hou @Quinn

Lieve @bolletjedat is heel lastig voor jou en voor de hond natuurlijk. Moeilijk vind ik altijd met huisdieren dat de afweging wat het beste is, soms zo lastig is te maken. Want ja, ze praten niet... sterkte!

Mondhygiëniste was blij vanochtend. Ik ook! Ontstoken tandvlees en paradontoloog heb ik achter me kunnen laten. Als ik er maar aan werk!! Rageren dus.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede middag ik kom me weer op de dagpack melden, niet omdat ik gedronken heb maar ik kan er nml niet goed tegen hoe er af en toe heftig hier geschreven wordt zo naar elkaar toe, ik weet natuurlijk niet wat er eerder zich afgespeeld heeft maar nu is het oke en gezellig 

bolletje triest van je hondje hoe oud is ze en heeft ze pijn, 

heerlijk regen het ruikt zo lekker, goed voor de natuur de duiven zitten zich te wassen in de goot, raar dat doen ze toch als het heet weer is :rolleyes: straks met de honden uit als het wat minder regen want een plu neem ik dan niet mee te lastig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom weer @Vernis. Ik kan ook niet zo goed tegen die heftigheid, maar ik leer er ook van.

Ben met hond aan het schuilen voor de regen.  Met cappuccino. 

Ben ook bij de weight watchers. Bijeenkomsten, delen, milestones. Míjn 5 kilo vandaag! Mildheid, onmatigheid  en hoe om te gaan met onmatigheid. Lijkt veel op AA denk ik.

Waardevol voor mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heftigheid? Waar dat? Hier?

Mwah...soms wel wat ja, maar dat hoort er gewoon bij moet je dan maar denken. Beetje erg gevoelige typetjes hier he...met een knipoogje valt het hier over het algemeen best te doen hoor.;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben eruit geregend. Niet zoveel zin om een hele dag te schuilen in dat tentje.

Neemt niet weg dat ik weer eens heerlijk over @Quinn gedroomd heb. Wat is dat toch..zodra ik eens een babbeltje met hem gehad heb hier (hoe klein ook) droom ik ook van hem, wat is dat toch?

Sorry Quinn.:blush::unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als dat een vraag is dan skip hem even als je het niet erg vindt..

*gloeiende, ik heb teveel verteld, zo dom bezig weer*

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb weekend, wat fijn om dat te kunnen zeggen. Het is wennen, maar wel leuk. Wel moe, maar daar is een weekend voor. Ga dus kalm aan doen en me terug trekken met een boek en een doos chocola. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tip bij slagroom klopppen/ mixen;

De schaal afdekken met vershoudfolie scheelt meer dan de helft spetters.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig niet @Clare dan was dit geen goede plek voor Bor. Ditjes, datjes... Koetjes, kalfjes... Serieuze onderwerpen en wat vrolijk geplaag tussendoor. Wat is je probleem er precies mee?

Note: ik weet het, ik ben Bor niet. Maar als andere helft van de flirt vind ik dat ik me ook aangesproken mag voelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben juist wel blij met de droom van Bor, want ik voel me wat bleh en kan wel een lach gebruiken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb vorige week de keukenkast schoongemaakt. Ben nu mijn bureau aan het doen. Fijn.

Vanavond: witlof met ham en kaas 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Lika:

Ik ben juist wel blij met de droom van Bor, want ik voel me wat bleh en kan wel een lach gebruiken 

Ik hoop eigenlijk niet dat het lachwekkend was, maar een goede lach gun ik je van harte. Maar, witlof? Voelt dat niet gewoon meer blegh? Ik ga straks pannenkoeken bakken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...