Wiplala Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 hallo Allemaal, Hier weer druk met de therapie en aan de refusal. Ik wil en moet dit. Er is geen weg meer terug,wil dat ook zeker niet. Volgende week is mijn man ook vrij en zal ik onder zijn toezicht de refusal nemen. Hou jullie nog op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 36 minuten geleden zei lady jane: ex-lover nu zeker? Eh ja, al een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 @Cleo66 Dat klinkt inderdaad veeel simpeler dan de vliegenmepper- methode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 die is ook voor vliegen bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Ik hoopte dat niemand het op zou merken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Niet gedronken tot nu toe, wel heel erg moeilijk nu om niet toe te geven. Iemand tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 @niks Is het mogelijk om niks in huis te halen? Of weg te doen wat je in huis hebt? Het helpt mij de laatste dagen om gewoon niks in mijn bereik te hebben. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 10 minuten geleden zei niks: Niet gedronken tot nu toe, wel heel erg moeilijk nu om niet toe te geven. Iemand tips? Je tanden gaan poetsen schijnt te helpen, eten, zorgen dat je absoluut geen trek meer hebt in eten, veel water drinken, de tips van Knakker opvolgen Niks... Je kunt het, zeker weten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Tril als een gek. Maar ga het volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Je kunt dit, niks Zet maar een pot thee of zo. Beetje jezelf afleiden. Dit is een lastige passage. Als je hier doorheen bent, ben je echt weer een stap verder in je proces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 @niks is het een idee om te gaan sporten of desnoods wandelen? Iig in beweging komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Zeker weten dat jij dit kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Ja, ik ga denk ik nu maar douchen. Daarna koffie zetten. Kom straks hier nog wel weer heen, als jullie het niet erg vinden. bumperjim en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 3 uur geleden zei Lonster: Dronken vrouw plast op aardappels. Dat is blijkbaar nieuws. https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opmerkelijk/een-amerikaanse-vrouw-wordt-verdacht-van-plassen-op-aardappels-bij-walmart/ar-AAF7hKh?ocid=spartanntp Even de aardappels afgieten, dacht ze. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 @spirit in combinatie met @knakkers laatste comment...hilarisch! Dus ik meld me ook droog af. Myle, Rosee en IJsvogel reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Hahaha ik ga stuk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Ik meld me ook maar droog. Lol zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden