Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Alle deuren en ramen tegen elkaar open, zowel boven als beneden, 
zonneschermen uit, laat die warmte maar komen, 
voorlopig tocht het lekker door hier. 
Nu eerst een bakje 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Geplaatst

Pfff, moet er niet aan denken Jane... 
Gelukkig woon ik niet in de regio waar die 37 graden worden voorspeld... 
Maar 30 hoeft van mij eigenlijk ook niet 
Afijn, 't is maar goed dat we het niet voor het zeggen hebben.... 

Geplaatst

ja idd, want we zijn het zelden eens wat het weer nou echt moet zijn.
Maar ik ben dik tevreden, als ik straks een uur in een stopbus moet zitten, even minder,
maar dan heb ik wel een prachtige stranddag in het vooruitzicht.
Mooie dag mensen.

Geplaatst

30 kilometer, dat is pittig. Wandelen is heerlijk inderdaad. Mijn afspraak van vandaag gaat niet door, ik trek straks mijn wandelschoenen aan en ga lekker alleen, voordat het te heet wordt. Vorige week liep ik Abcoude - Weesp, toen viel het me op dat iedereen elkaar ook groette. Rond Baarn dan weer helemaal niet. Toen namen we nog bier en bitterballen na het wandelen.

Nu even weer een frisse periode, ik laat het versloffen :(  de motivatie zakt soms zo weg,  als ik uit eten ga of op een terrasje zit. Daar baal ik van. Vandaag dag 2 sober weer.

52 minuten geleden zei lady jane:
52 minuten geleden zei lady jane:

Dagpact:
Momentum 
Yvonne
Jane

Lonster

Geplaatst

Maar weer aangesloten bij de weight watchers. Zelf, maar niet alleen. Mijn knieeen en voeten doen pijn. Te veel kilo’s is een grote last. Ik heb geen maat. Dus ga dit doen. Gaat me helpen.

Zwemmen zo. 

Blij met mezelf dat ik gisteren uren heb doorgebracht bij mijn moeder. Geen haast.  

Geplaatst

Mogguh allen,

Hontie vannacht voor het eerst uit de bench gelaten, kijken of dat wou.
Slecht plan...kamer leek op een oorlogsgebied.

Vannacht maar weer int gevang, eigen schuld.

Geplaatst

Maar in de bench is toch ook prima? Die van ons is er heel tevreden. Ook als we weg zijn. We hebben een camera en hij ligt heel rustig. Alleen als we op een onverwachte tijd weg gaan.... dan is mijnheer het er niet mee eens!

Geplaatst

Ik doe hem 's nachts er maar gewoon weer in.
We zijn geen bench gewend, dus het ziet er naar onze mening een beetje uit alsof we hem in de gevangenis gooien.

Daarnaast wordt meneer een beetje groot voor die kooi, haha, en we hebben al de op een na grootste kooi.

Hij vindt het niet erg om er in te liggen, maar hij zal er nooit uit zichzelf in kruipen.

Maarrrrr, daarentegen heeft hij vandaag wel weer gezwommen! ;)

Geplaatst
Op 23-6-2019 om 16:14 zei Reacher:

Tijd voor een high tea. Vandaag zitten we in de Euromast in Rotterdam. Ik heb hoogtevrees dus @jannigje mag met haar gezicht naar het raam zitten.high-tea-euromast-06.jpg

Je zult nu wel vertrokken zijn, heb je lang gewacht gisteren? Volgende keer ga ik zeker met mijn gezicht naar het raam zitten hoor, prachtig uitzicht. 

Gaat het met je?:heart:

Geplaatst

Ha lieve Jannigje. Ik was nogal aangeslagen door het heengaan van Lars en begon daarom het forum te ontwijken.  Erg op het randje van drinken gezeten maar niet gedaan. 

Hoe is het met je duiven? Mijn eksters zijn even op vakantie naar Texel ofzo. Heerlijk stil hier. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...