Momentum Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Morning Dagpact: Momentum Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goedemorgen frummers. Alle deuren en ramen tegen elkaar open, zowel boven als beneden, zonneschermen uit, laat die warmte maar komen, voorlopig tocht het lekker door hier. Nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 (bewerkt) Dagpact: Momentum Yvonne 23 juni 2019 bewerkt door Yvonne Vergeten mezelf op het pact te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goedemorgen, Ik moet nog even wakker worden met veel sterke koffie. Maar dan is het feest. Showtime! Fijne zondag. Lonster, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Maarten gaat nog steeds als een speer... straks Harlingen door. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 (bewerkt) Goeie morgen, Sta jij dan daar met koffie voor hem Von. Moet je eens kijken hoe vlug ie dan gaat 23 juni 2019 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goedemorgen Bol, Nee, is me nu net even te ver weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 46 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Momentum Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 en een mooie zomerse morgen maar weer frummers en maar hopen dat die 37 graden woensdag niet door gaan anders hebben we weer een soort van code oranje dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Pfff, moet er niet aan denken Jane... Gelukkig woon ik niet in de regio waar die 37 graden worden voorspeld... Maar 30 hoeft van mij eigenlijk ook niet Afijn, 't is maar goed dat we het niet voor het zeggen hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 ja idd, want we zijn het zelden eens wat het weer nou echt moet zijn. Maar ik ben dik tevreden, als ik straks een uur in een stopbus moet zitten, even minder, maar dan heb ik wel een prachtige stranddag in het vooruitzicht. Mooie dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goedemorgen lieve allemaal. Echt zomer nu, dat is duidelijk. Blij dat ik vorige week al naar 't meer ben geweest: na zo'n hittegolf wint uiteindelijk de blauwalg voor de rest van de zomer. Nu maar wat vaker naar zee? Woman heeeeeeel veel plezier met je show!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 30 kilometer, dat is pittig. Wandelen is heerlijk inderdaad. Mijn afspraak van vandaag gaat niet door, ik trek straks mijn wandelschoenen aan en ga lekker alleen, voordat het te heet wordt. Vorige week liep ik Abcoude - Weesp, toen viel het me op dat iedereen elkaar ook groette. Rond Baarn dan weer helemaal niet. Toen namen we nog bier en bitterballen na het wandelen. Nu even weer een frisse periode, ik laat het versloffen de motivatie zakt soms zo weg, als ik uit eten ga of op een terrasje zit. Daar baal ik van. Vandaag dag 2 sober weer. 52 minuten geleden zei lady jane: 52 minuten geleden zei lady jane: Dagpact: Momentum Yvonne Jane Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 (bewerkt) Wandelen (een dagtocht) is net of je weken weg bent.... Meer dan welke andere activiteit, vind ik..... "beren op de weg". Ja! . Zelfspot doet wonderen. 23 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Maar weer aangesloten bij de weight watchers. Zelf, maar niet alleen. Mijn knieeen en voeten doen pijn. Te veel kilo’s is een grote last. Ik heb geen maat. Dus ga dit doen. Gaat me helpen. Zwemmen zo. Blij met mezelf dat ik gisteren uren heb doorgebracht bij mijn moeder. Geen haast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Dagpact: Momentum Yvonne Jane Lonster Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Momentum Yvonne Jane Lonster Rosa Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Mogguh allen, Hontie vannacht voor het eerst uit de bench gelaten, kijken of dat wou. Slecht plan...kamer leek op een oorlogsgebied. Vannacht maar weer int gevang, eigen schuld. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Goedemiddag! Geniet van deze mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 2 uur geleden zei Lika: Momentum Yvonne Jane Lonster Rosa Lika Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 (bewerkt) Was dagpact vergeten. Had hier nog niet eens fatsoenlijk gegroet. Dus alsnog: goedemiddag ieder. Hier in huis kan ik het tot nu toe redelijk goed houden. Das wel prettig!!! Beetje suf dagje hier. Na gister een domme actie. Dacht dat een klein stukje fietsen met de elobike al wel kon.niet dus. Stabiliteit was ver te zoeken.dus link ook nog.was erg blij dat ik weer thuis was. En naderhand enorm benauwd. Tja.brug te ver dus.ook enorm eigenwijs van mij want zowel ha als fysio hadden gezegd ermee te wachten. Tja. Dus vandaag pianissimo!!!! 23 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 (bewerkt) @Asterix. Wat vervelend dat je hondje buiten de bench gaat " spoken". Mand in slaapkamer een optie. Of eerst dichte bench daar. Dan met deurtje open .dan in de gang.dan beneden etc. Zo heb ik t opgebouwd indertijd in het vorige huis. Nu in de flat is dat anders. Werd ook anders toen een klein jaartje bivakkeerde in een zomerhuisje ( omgebouwde garage). Maar die opbouw indertijd ging goed. 23 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden