bumperjim Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 (bewerkt) Hoi! Er hoeft niemand meer naar de bus vanochtend, school is afgelopen. Uitgeslapen tot 7 uur yeah!! en mn vrouw en dochter laten de hond straks uit. Wat een luxe, ik verveel me bijna tot 8:30 wanneer ik weer moet werken. 18 juni 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Hé luiwammes goeie morgen, Hier vannacht wat minder gehoest na 4 dagen bijna iedere nacht wakker. Heb twee jaar geleden veel geld uitgegeven om dat vocht buiten de deur te houden maar de regen van de afgelopen tijd, tja daar kan niets tegenop. Dadelijk weer werken. Tja ik moet m'n hondjes wel zelf uitlaten. Bumperjim bofpoepert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, draaide me om half zes nog héél even om en werd vervolgens om half acht pas wakker. Zonnetje schijnt, we krijgen vast weer een mooie dag, nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 26 minuten geleden zei bolletje: Hé luiwammes goeie morgen, Hier vannacht wat minder gehoest na 4 dagen bijna iedere nacht wakker. Heb twee jaar geleden veel geld uitgegeven om dat vocht buiten de deur te houden maar de regen van de afgelopen tijd, tja daar kan niets tegenop. Dadelijk weer werken. Tja ik moet m'n hondjes wel zelf uitlaten. Bumperjim bofpoepert. Vervelend bol. Heb je geen daar garantie op? Tmoet natuurlijk waterdicht zijn ook als het regent. Niet alleen als het niet regent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Goedemorgen, Hier top geslapen, Straks even boodschapjes doen en dan lekker op de lounchebank van de zon gaan genieten,bakje koffie erbij koekje,boekje. Verder doe ik vandaag alleen de nodige dingen en wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Goedemorgen, ik voel me niet zo goed dus ik heb het idee dat ik heel veel op het forum ga zijn vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 mooie zonnige morgen frummers t wordt warm vandaag fles water onder handbereik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Goedemorgen! En weer een heerlijke dag in het vooruitzicht! Wiplala, ook hier een welkom van mij. En Ties, zet ' em op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Goedemorgen Dagpact Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Beterschap, bolletje. Ik begin vandaag wat later, ook wat later klaar. Nu lekker rustig aan de koffie. Moet wel, ik heb zó diep geslapen, dat ik me nog helemaal duf voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Een hele goede morgen allemaal, Vandaag gaat het gebeuren.. Vanmiddag afspraak op werk om te vertellen dat ik per 1 september ga stoppen Met dank, aan de wetswijziging, dat ik nu mag stoppen bij 66 en 4 maanden i.p.v. 67.en 3 maanden Gespaard om twee jaar te overbruggen, dus moet nu makkelijk kunnen Wow, kan het nog bijna niet geloven ! ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Goedemorgen allemaal. AL gezwommen. Nu lekker met koffie in de deur... @rapilos voor jou was het wel heel direct effect dan, hè? Ik gun 't je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Goedemorgen allemaal. wat lijkt me dat heerlijk rapilos ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Dank je Jopie (wat goed van je dat je al gezwommen hebt ) Ja, eindelijk val ik eens in de gunstigste groep Het is ook heerlijk ZZB Voor jou ook geen directe gevolgen dan ?, of val je net niet in die leeftijdsgroep ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Ik moet nog iets van 26 jaar voor ik met pensioen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Echt waar ZZB ?? En ik altijd maar denken, dat je rond de 60 bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 35 minuten geleden zei rapilos: Vanmiddag afspraak op werk om te vertellen dat ik per 1 september ga stoppen Je hebt het toch over 1 september 2039, hè? Waarom dan nú al vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 13 minuten geleden zei Zbb: Ik moet nog iets van 26 jaar voor ik met pensioen mag Jonge blom nog..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Ja hoor Kohtje ... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 (bewerkt) 46 minuten geleden zei rapilos: Gespaard om twee jaar te overbruggen, dus moet nu makkelijk kunnen Wow, kan het nog bijna niet geloven ! ! Wel belastingaangifte 2019 2020 en 2021 nog door een expert laten doen: de nulinkomsten van die 2020/2021 kunnen gemiddeld worden met je hoge productie t jaar ervoor. Wat dat betreft zou doorgaan tot 31/12 fiscaal wijzer zijn. 18 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Ja, maar Jopie, wat ik dan volgend jaar eventueel teveel betaal, krijg ik dan later toch weer terug neem ik aan ?! Belastingaangifte laat ik overgens altijd door een expert doen gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Welkom Niels Fijn, dat je je voorgesteld hebt Goed van je; al 4 jaar ! Een voorbeeld, van hoe het ook kan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Ik moet nog meer dan 30 jaar.... Dat is eigenlijk best wel lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Ja, Ties, dat is eigenlijk best wel lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 (bewerkt) 40 minuten geleden zei Ties: Ik moet nog meer dan 30 jaar.... Dat is eigenlijk best wel lang Heel lang. Zo lang ook dat jij nog alle gelegenheid hebt om er zelf voor te zorgen dat eerder mogelijk wordt. Of in ieder geval dat je de vrijheid van kiezen hebt... Doen! Hoe onzinnig het nu ook nog lijkt. 18 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden