bumperjim Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goeiemorgen deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Moguh, een na laatste dagje werken, dan een weekje vrij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 (bewerkt) Goedemorgen. AL een uurtje stil luisterend naar de vogels. Buiten op mijn trapje. Met koffie. Van alle voordelen van mijn levensstijl is de grootste wel denk ik dat ik iedere dag rustig en op een natuurlijk moment wakker word: als de zon op mijn gezicht schijnt, of als ik uitgeslapen ben.... niet door lawaai of een wekker. 12 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goedemorgen, dat klinkt heerlijk Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goedemorgen frummers. Een zonnetje hier. En windstil. Eerst een bakje en even nog helemaal niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 goeiemorgen frummers een stevige bak om wakker te worden want na een saunadag lig ik meestal in coma 's nachts. en dan mn zenuwen overwinnen en de taart voor de buuf gaan versieren want ze is 70 geworden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Ik dacht al, nog geen d.d.? Dus niet goed gekeken en eentje aangemaakt. Goeie morgen kanjers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 32 minuten geleden zei bolletje: Ik dacht al, nog geen d.d.? Dus niet goed gekeken en eentje aangemaakt. Goeie morgen kanjers, Domme, domme, domme, domme, domme, domme, lieve bolletje... Jij ook een goeie morgen, kanjer. En de andere kanjers ook. Net als dat ik wel eens de allerbeste herstellende verslaafde ben, ben ik ook wel eens de allerdomste herstellende verslaafde. 't Is maar net welk been er het eerste uit bed stapt. Die kwalificatie van wat voor soort herstellende verslaafde ik ben wordt helemaal tussen mijn oren, in de 'waanfabriek' gefabriceerd. Gelukkig maar, want wat overblijft is dat ik een herstellende verslaafde ben. En dáárin sta ik niet alleen. Lang niet zo alleen als op die gewaande top of bodem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 voor onze ouwe trouwe, enige echte, zeer gewaardeerde lobbes, Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goedemorgen. Hier vandaag een bijkomdag. Na de pittige dag gisteren ook bewust zo gepland. Effe nodig. Dagpact: Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Gisteren 12 uur gewerkt dus vandaag een half dagje. Liefst iets minder. Maar es beginnen aan wat werk dan. En dan weer weg, uitgebreid lunchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Goedemiddag, Slechte nacht gehad. Pas laat in slaap. Het werd al licht en de vogeltjes waren al aan het fluiten. Gister de muziek gemaakt voor de show en opgestuurd naar de geluidsmans. Hij gaat het nog even testen voor de zekerheid. Tis me wel eens gebeurd dat de muziek niet aanging. Wat een ramp. Vanavond groepsles. Ene leerling was geblesseerd maar kan nu weer meedansen, ze is zooo enthousiast, elke week staat ze weer in een nieuwe outfit echt zo leuk is dat. En herkenbaar. Het grijze hondje heeft een vlooienband om gekregen. Iemand bedacht dat ze misschien last heeft van zandvlooitjes. Ze heeft steeds zo'n jeuk. Pipetjes krijgt ze wondjes van. Ik ben er al een jaar mee aan het puzzelen wat het kan zijn. Verschillende soorten voer gegeven, crémetjes, spray, tea tree shampoo. Ze krijgt nu ook rustgevende tabletjes. Eens een paar weken zien of dit gaat helpen. Zorgenkindje hoor. Als ik even drinken ga pakken begint ze meteen te krabben. Tot bloedens toe. Daarom draagt ze een pakje. Dan kan ze toch krabben. Je zal maar jeuk hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Kan ook schurft zijn coconut woman. Misschien even laten nakijken door DA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Volgens mij (En google) komen zandvlooien in mediterrane landen voor, niet in nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 (bewerkt) Toch een allergie Coconut? Doet ze het ook als ze bij jou zit? Heel soms kan het ook aandacht vragen zijn. 13 juni 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Ja dat denk ik ook, Bolletje, Ze doet het niet als ze bij mij zit. Alleen als ik wegloop. Verlatingsangst. En misschien een overgevoeligheid daardoor. Dunne vacht. Lijkt wel een beetje een naakthond met wat plukjes. Pilletjes lijken goed te werken. Gister was het stil toen ik thuiskwam uit de dansles. Meestal blaft ze moord en brand. Ze vertoont voor het eerst wat speelgedrag. Kylee de rode is daar de schuld van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden