bumperjim Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Mogge! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen. Blauwe lucht hier, daar doe ik het voor! Gisteren naar het Rijksmuseum geweest, naar de tentoonstelling Alle Rembrands. Mooi! Een paar jaar geleden met Lady Jane er geweest, nu is het me eindelijk gelukt om mijn man mee te krijgen, als rasechte Amsterdammer moet hij toch ook een keer daar geweest zijn, hahaha! Gek dat we in het buitenland wél naar musea gaan, maar in eigen land (bijna) nooit. Schitterend weer gehad, echt een dagje uit vlak bij huis. Marten en Oopjen gezien, heel bijzonder. Binnenkort gaan ze weer naar het Louvre, dus dit was mijn kans! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Leuk Nancy, was het niet erg druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen Hier even doorbijten, nu en deze week veel regen Zo humeur bepalend voor mij gek genoeg. Maar, vanaf volgende week zomer 26+ graden Ik ga werken, mooie dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen frummers, Blauwe lucht met hier en daar een wit wolkje.. en zon. En binnen staat een bakje klaar. Mooi begin van de nieuwe week.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 goeiemogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Jo allemaal hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Hey Yo! Whats up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 @Sowhat , nee, dat viel wel mee. En bij de tentoonstelling Alle Rembrands krijg je een toegangskaartje met een tijdslot, dus niet iedereen kan er tegelijk in. Prima geregeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Moguh! Laatste nachtdienst gehad, nu lekker naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemorgen allemaal. Een hele fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 1 uur geleden zei nancy: @Sowhat , nee, dat viel wel mee. En bij de tentoonstelling Alle Rembrands krijg je een toegangskaartje met een tijdslot, dus niet iedereen kan er tegelijk in. Prima geregeld! Ja dat doen ze allemaal tegenwoordig, het van Gogh, het Stedelijk... Laatst wilden we naar Van Gogh, was gewoon vol die dag. Beetje balen maar wel beter. Ik moet wel zeggen dan is Nederland toch weer een goed georganiseerd landje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 (bewerkt) Ik word weer eens te dik. Nou zou ik dus moeten gaan sporten, maar daar heb ik een broertje dood aan (gekke uitdrukking overigens). En ook geen tijd voor, vind ik (onzin, als je iets wilt, máák je tijd ..). Dus heb ik maar besloten om twee vliegen in één klap te slaan: ik ga als een razende roeland tekeer in het huis van mijn zoon en schoondochter (oppasdag, maar met de schoonmaak dus) en dat helpt hen én mij . Nou hoop ik dat ik morgen weer zo'n bui heb, in mijn eigen huis . Komaan, pauze is voorbij, ik ga weer huishouderen! 27 mei 2019 bewerkt door nancy Tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 6 minuten geleden zei nancy: Ik word weer eens te dik. Nou zou ik dus moeten gaan sporten, maar daar heb ik een broertje dood aan (gekke uitdrukking overigens). En ook geen tijd voor, vind ik (onzin, als je iets wilt, máák je tijd ..). Dus heb ik maar besloten om twee vliegen in één klap te slaan: ik ga als een razende roeland tekeer in het huis van mijn zoon en schoondochter (oppasdag, maar met de schoonmaak dus) en dat helpt hen én mij . Nou hoop ik dat ik morgen weer zo'n bui heb, in mijn eigen huis . Komaan, pauze is voorbij, ik ga weer huishouderen! Als je nog meer wilt bewegen en je zoekt andere huizen om schoon te maken;..laat dan mwaar weten he Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goedemiddag, Ik meld me even snel. Later meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Oh, ik kom er net achter dat ik een collega beloofd heb morgen voor haar te werken, zodat ze een extra dag heeft om te verhuizen. Wie heeft er morgen tijd om MIJN huis te doen?? Bilo en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Heerlijk naar het park geweest met de hondjes. Wat is het dan fijn, op maandag zowat het hele park voor mezelf. Dat is het dan hé, de beloning. In het weekend geen feestjes meer maar ik krijg er de maandag voor terug. En de dinsdag en de woensdag. Geen brakke dagen meer. Dat hou ik er in. Op maandag iets extra fijns doen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Goed idee @CoconutWomanom de maandag iets extra leuks te doen. Zo wordt de maandag ipv een dag waarop je je brak voelt juist een dag om je op te verheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Super goed van je Coconutwoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Slaap lekker! Ik heb een babytje geknuffeld vandaag. Was mooi. lady jane en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden