Yvonne Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goedemorgen frummers. Binnen is het heerlijk rustig en vredig. Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Dank voor de koffie @Yvonne! Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goedemorgen, koffie op bed met een boek, buiten de vogeltjes..heerlijk. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goedemorgen Nou, 'we' hebben gewonnen las ik zojuist. Hield het niet vol gisteren dus ben toch maar gewoon gaan slapen. Vandaag een rustig dagje voor de boeg. Beetje rommelen, beetje werken nog, niks moet. Heerlijk. En niet drinken hè, het wordt echt steeds gewoner. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Moghu kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goedemorgen. Latertje geworden vannacht, songfestival helemaal afgekeken plus de reacties erna. Ik heb genóten. Vandaag waarschijnlijk wat moe, maar géén kater. Dat zou vroeger wel anders geweest zijn. Duncan, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goedemorgen allemaal. Ik doe mee aan het dagpact. Nu lekker aan koffie. En vandaag veel familie bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Geen high tea, wel bloemen voor Jannigje en voor jullie. Ik heb verdriet. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Ik heb net maar een ijsje genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Ik ook een ijsje. Wat missen we hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Ik ook een sorbet ijsje, was ook lekker weer in Haarlem, voor mijn lieve Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Ik ben net een vulling verloren.... Ik haat de tandarts maar nu kom ik er niet meer onderuit.. Iig geen alcoholfoetor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Goed van je. I.i.g geen drankzooi. Sterkte. Avonddirnst tandarts ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Waar haal je dat ijs @Smaragd? Ik was laatst bij Garonne in Haarlem. Mhmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 Nee morgen maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2019 wat leuk @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden