nancy Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Goedemorgen, de lente is begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Moghu Nancy, Lika en Kruidje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Weer zo lekker geslapen @bolletje? Ik wel. En ook heerlijk fris na gezwem. Ik merk hoe anders mijn lichaam dan is. Nu niet meer vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Goedemorgen Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Mogge mijn beurt om een k nacht gehad tr hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje, maar ook geen regen.... Wel een bakje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Balen @Bor. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 (bewerkt) hoihoi uit bijscholingshotel hier ook een rotnacht; 1e helft hield kamergenote mij uit de slaap 2e helft ik haar en ze zegt dat ik apneu achtige verschijnselen heb. Oei. Hopelijk van de verkoudheid, want ui vergeten, maar evengoed iets om op te letten dus. En dan heb ik haar zo ongeveer vervloekt dat zij zo ronkte haha. Gelukkig heeft ze nu een eigen kamer dus komende nacht goed bijslapen hopelijk. De training bevalt goed en het buffet nog beter Spirit ik had ooit zoiets en heb toen de dure met goepkope kattenvoer gemengd en het is keurig opgegaan. 21 maart 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Goedemiddag leuk @lady jane een bijscholing is dat van ben naam kwijt chatten en bellen? Hier niets te zeuren we zijn in overleg over een nieuwe parkiet wat is wijsheid want als ik straks ook op mijn rug lig met de pootjes omhoog moeten ze wel verzorgd worden maar eigenlijk doen ze dat nu ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Ik zeg toch ook niet dat ik onmisbaar ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 29 minuten geleden zei Bor: Wat zeg je dan precies? lees maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 55 minuten geleden zei Sonnetje: Goedemiddag toch nog even vermelden dat ik vandaag niet drink. Herkenbaar @Sonnetje. Ik ook niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 4 minuten geleden zei spirit: Hier straks verplicht snijbonen eten. Gelukkig is er niemand die mij dat verplicht, maar ik verplicht het mezelf. Herkenbaar @spirit. Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Peultjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Tomatensoepje en restjes verwerkt in een salade. Stokbrood met smeerseltjes. Left overs, maar wel lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 ik mag zo a la carte uitzoeken in een Fletcher hotel, en als het diner net zo lekker is als de lunch, dan kom ik deze dagen wel wat aan ben ik bang. maar dat is het wel waard☺ Nee Lars, niet van dat vrijw.werk, maar de hospice/terminale thuiszorg. Erg goede trainingen, want we komen natuurlijk best wel in konfronterende situaties en dan oefenen we situaties, hebben onderling verhalen uit te wisselen en dat dat in een goed hotel wordt gegeven is ook een soort van beloning, zo zie ik dat tenminste wel. Een uitje ook dus, maar heel nuttig en noodzakelijk. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Ik kom ook even spieken. Poosje weggeweest, onwijs druk met mijn job en ook vandaag weer 12 uur werken er op zitten. Fijne avond. Ik lees morgen weer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Senna pas je wel op met dat teveel werken? 12 uur achter elkaar is niet okay. Ja hoor wie het zegt maar echt let er wel op, de balans etc . Fijn je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Mhmph, ik doe ander werk sinds deze week en dan zul je zien dat alles anders gaat dan normaal. En zieken.... Beredruk dus. Moet ook wel lachen om de toestand;-) Moe, rugpijn. Zwemmen. Pijn weg. Nu heerlijk in bed. Slaap lekker! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 18 minuten geleden zei Lika: Beredruk dus. Moet ook wel lachen om de toestand;-) Jaaa dat wil ik ook weer!! Zwem ze Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Marika ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 6 uur geleden zei Marika: Heb er zelf soms moeite mee dat eigenlijk alles repeterend is. Zit daar echt mee want dan lijkt het zo zinloos. Het gaat om liefde en bladiebla, weet ik ook wel hoor. Maar het leven op zich lijkt volkomen zinloos. Wil niet dood hoor. Maar vraag me wel af wat dan de reden was dat ik hier ben. Nou ja, zit weer teveel na te denken. Nu even terug lezen. Hoi Marika Maar het leven is toch ook zinloos? Ik bedoel, buiten het leven is er toch niks anders waar het voor zou moeten dienen? Of misschien alleen dat we onze planeet netjes moeten achterlaten voor onze opvolgers. Ik vind het wel leuk dat je nu even hier bent. Je hebt een liefdes “déjà vu” of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden