Spring naar bijdragen

Maandag 11 maart 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Nieuwe week. Met storm en regen...ach t zál...  dit weekend zijn we betrekkelijk goed door en dierentuin was bijzonder.

Wel weer, en dat is lang geleden, mijn 24 uur ziek met hoge koorts achter de rug. Tja, t zat erin natuurlijk. 

Koffie, douche en in de benen. De rest is al  vertrokken. Kom maar op, dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemogen allenn,

vanmorgen kon ik mijn rechter duim en wijsvinger  weer een  beetje  buigen. precies drie weken na de uitvval.

denk dat dit het begin van het begin van zoveelmogelijk herstel is. duurt altijd zo lang maar dezekeer vind ik het al vlot.

word ergg moe, ook door frustratie, van de simpelste dingen zoals bijvorbeeld tandenpoetse of jas dichtmaken.

en oook pinnen bij de kassa is zoiets.  dan heb ik ook nog die lamme zwabberpols waardoor ik regelmatig koffie mors. moet alles met

twee kwartwerkende handen tegelijk doenn. mensen zullen wel denke n  dat ik een'leuke avond' heb gehad of zo.. :)

maar we gaan weer de goeee kant op inclusief echt voorjaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

Koh ik kan me er geen voorstelling van maken waar jij nu doorheen gaat.
wat ik erover lees is een vorm van neuropathie, die ik alleen kende van voeten,
daar schreven andere frummers over hier. Maar of het een gevolg is van teveel/telang drinken?
Ik word er niet goed wijs uit. Zie wel dat het zwaar is, zoals jij nu ook beschrijft.
Laten we hopen dat jouw herstel blijft doorzetten. Je verdient nog heel veel doen wat je fijn vindt:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee lady jane, had van deweek al deze link geplaats 

https://www.spierziekten.nl/overzicht/neuralgische-amyotrofie/oorzaak-en-verschijnselen/

dit is al de vierde keer. eesrte keer in 1994. tweede keeeer 2004 was de ergste met totaal verlamde linker arm engedeltelijk rechts en middenrif

en rechterbeen gevoelloos en hese stem. toen ook in radboud geweest. nu gelukkig 'heel beperkt'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen verzoek gehad. niet reageren denk ik.. je spreek todh geen engels..;)

lady, toen ik eerste anval kreeg dronk ik noghelemaal niet, was zelfs nog fanatiek anti alcohol dankzzij alcoholist-vader/

pas  jaar later begonnen met drinken,, vermoed gedeeltelijk uit frustratie. was baan kwijt en wist nietmeer wat te

doen. misshien andersom iin dit geval.. neur. amyotrofie was óorzaak' van alcoholisme.. :(;)

 

ps. ik verbeter geen typfouten, fan blijf ik aan de gang...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei lady jane:

even iets heel anders; ik ontvang net per pb een engels verzoek een bepaald gmail te contacteren
met een  mij onbekende naam erbij. Zijn er meer frummers die dat verzoek kregen?
Geen idee wat ik ermee aan moet.

Ik kreeg er net ook een.
Van ene Natasha...spam dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers. 
Drukke dagen hier, maar toch even een bakje neerzetten:
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Fijn je weer te lezen @Kohtje, wat een ellendige aandoening is dat man, pfff, extra bakje voor jou post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg

En neen, geen spam gehad tot nu toe :) 
@Asterix
, hoe gaat het met de pup momenteel??? 
En met jouw lief? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg hem ook. Heb gevraagd why? Kreeg meteen antwoord dat ze me foto's van haar zou gaan opsturen. Geantwoord dat ik daar geen belangstelling voor heb en dat dit niet in dit forum thuishoort. Als ze blijft aanhouden ga ik haar blokkeren.

[later toegevoegd]

Het is natash223. Ik heb die PB's nu ook gerapporteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei rapilos:

Waarschijnlijk goed beveiligd

Ontvangen van PB staat daar los van. Maar als je via e-mail contact met haar opneemt kent ze jouw e-mail adres. Daar is het haar denk ik om te doen. Zolang je het bij PB houdt blijft het afgeschermd.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne De pup groeit goed, eigenlijk te goed, hihi.
We hebben wel zorgen om hem gehad, Salmonella en een parasiet, die zijn er nu wel uit, denk ik.

Daarna telkens diarree en derhalve moest hij op zijn dieetvoer blijven.
Maar sinds anderhalve week poep hij normaal, hij is nu 5 maand en weegt 20 kilo.

Bij mijn vrouw kwam dit extra op haar bordje, samen met het feit dat beide onze vaders in het ZH mochten vertoeven....
Ze raakt haar angst maar niet kwijt en dat is vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...