Spring naar bijdragen

31 januari 2019


Lars

Aanbevolen berichten

Karpathos, moest het even opzoeken. Zo'n bekende (vakantiebestemmings)naam maar niet precies weten hoe of wat... Ja, Griekenland,
dat wist ik, maar dat is zo'n wirrewar van eilandjes..
Gelukkig maar dat je er zin in hebt, @Cleo66, want je zit daar wel op een eiland, hè? Je pakt niet gauw even de auto terug naar huis
of naar een andere bestemming.. ;) Maar fijne vakantie maar alvast, voor als ik het tegen die tijd vergeet. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk willen we deze zomer naar Kroatie, naar de 2-jaarlijkse wereldmeeting van 2cv-friends. Maar we zitten een beetje te
dubben.. onze oudste hond van 16 willen we sowieso niet meenemen in zo'n oud bestelbakkie de hitte in en we durven hem
ook niet meer in een pension te doen. Ik had mijn vrouw al voorgesteld dat zij alleen gaat, in een konvooi met een aantal clubleden/-vrienden
en dat ik dan met de honden thuis blijf, maar dat wil ze in eerste instantie niet. Ander voorstel om met het campertje (airco) niet te ver weg te gaan is
een optie, maar, zoals gezegd, we dubben nog.
Goh, nooit gedacht dat we ooit nog eens zo'n soort probleem zouden tegenkomen... Ben je van de drank af, heb je weer een oude hond (:heart::heart::heart:)...
Er is ook altijd wat. ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei lady jane:


gelukkig weten we niet wat onszelf boven het hoofd hangt.

Dat is inderdaad maar goed, ik zou zeker e.e.a. niet hebben aangedurfd als ik het van tevoren had geweten. 

Sterkte @Cleo66 en @Lika.

Mijn zangmaatje op het koor was vanavond helemaal stuk omdat haar dierbare vriendin nu alleen nog palliatieve zorg kan krijgen.

Waren er vroeger ook zoveel mensen ziek? Heb ik dat nooit gezien omdat ik zelf jong was er er (nog) niet mee bezig was? Ik ben nu op een leeftijd die ik vroeger behoorlijk “stokoud” vond geloof ik. Tja.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...