Lars Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goedemorgen de laatste dag van januari. Vandaag ga ik een cake bakken voor morgen dan de laatste dag naar revalidatie Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goedemorgen. Bak ze Lars! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Mogge! Wat gaat er in je cake? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 1 minuut geleden zei bumperjim: Mogge! Wat gaat er in je cake? Wou een spacecake maken heb je een recept? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goedemorgen frummers. Een heel witte wereld hier. Zooooo mooi. Maar het zal niet lang duren, volgens mij dooit het nu al. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goedemorgen allemaal. Vorst en wit buiten. Lange dag voor de boeg maar wel allemaal gewone dingen.... kom maar op! Koffie, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goedemorgen Helaas geen sneeuw hier, ik hou ervan. Lekker een cake bakken Lars! Ff een fotootje als ie klaar is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Moghu mensen, Jopie, wat een hoop zorgen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goedemorgen. Dagpact: Lars en ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Goedemorgen, hier ook helemaal wil, zo mooi. Er zaten net 2 Vlaamse gaaien in mijn mini tuin, die zochten eten denk ik. Dagpact: Lars Kohtje IJsvogel Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Ochtend voorbij met klusje op t werk. Spannend verder, ik kan er even geen ander woord voor vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Karpathos, moest het even opzoeken. Zo'n bekende (vakantiebestemmings)naam maar niet precies weten hoe of wat... Ja, Griekenland, dat wist ik, maar dat is zo'n wirrewar van eilandjes.. Gelukkig maar dat je er zin in hebt, @Cleo66, want je zit daar wel op een eiland, hè? Je pakt niet gauw even de auto terug naar huis of naar een andere bestemming.. Maar fijne vakantie maar alvast, voor als ik het tegen die tijd vergeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Eigenlijk willen we deze zomer naar Kroatie, naar de 2-jaarlijkse wereldmeeting van 2cv-friends. Maar we zitten een beetje te dubben.. onze oudste hond van 16 willen we sowieso niet meenemen in zo'n oud bestelbakkie de hitte in en we durven hem ook niet meer in een pension te doen. Ik had mijn vrouw al voorgesteld dat zij alleen gaat, in een konvooi met een aantal clubleden/-vrienden en dat ik dan met de honden thuis blijf, maar dat wil ze in eerste instantie niet. Ander voorstel om met het campertje (airco) niet te ver weg te gaan is een optie, maar, zoals gezegd, we dubben nog. Goh, nooit gedacht dat we ooit nog eens zo'n soort probleem zouden tegenkomen... Ben je van de drank af, heb je weer een oude hond ()... Er is ook altijd wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Ach wat vreselijk @Cleo66. Kwam het nieuws totaal onverwacht of had ze al klachten? Ja wat kan het leven wreed zijn en onrechtvaardig. Het kan allemaal zomaar ineens omslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 ach Cleo, wat erg meis. Ook voor jou als vriendin, wat zul je je machteloos voelen.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Brrrrr.... @Cleo66. Hier ook zo’n bericht van iemand die zeer nabij is. Gemeen en onrechtvaardig. Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) Alhoewel ‘gemeen’ veronderstelt een plan en/of bedoeling. Onrechtvaardig ook. Dat is er wrs helemasl niet. 31 januari 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Wat naar @Cleo66, en @Likaniet te bevatten lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) het leven is niet eerlijk de dood ook niet maar soms toch een verlossing 31 januari 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 kom ik morgen weer bij de man die bijna 102 is en niet echt ziek. gelukkig weten we niet wat onszelf boven het hoofd hangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 31 minuten geleden zei lady jane: gelukkig weten we niet wat onszelf boven het hoofd hangt. Dat is inderdaad maar goed, ik zou zeker e.e.a. niet hebben aangedurfd als ik het van tevoren had geweten. Sterkte @Cleo66 en @Lika. Mijn zangmaatje op het koor was vanavond helemaal stuk omdat haar dierbare vriendin nu alleen nog palliatieve zorg kan krijgen. Waren er vroeger ook zoveel mensen ziek? Heb ik dat nooit gezien omdat ik zelf jong was er er (nog) niet mee bezig was? Ik ben nu op een leeftijd die ik vroeger behoorlijk “stokoud” vond geloof ik. Tja.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden