MarQ Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 (bewerkt) mogguuhh....... droge afmelding voor gister en het was een erge moeilijke dag voor mij want de verjaardag van ma die deze maand op de 31e nu 3 jaar geleden overleden is en dat zijn dingen waarvan je maar nooit aan gewent raakt en o zo makkelijk om dan in de drank te vluchten op zo'n dag........ Dagpact : MarQ 14 januari 2019 bewerkt door MarQ Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen. Ja, ik kan me goed voorstellen dat zo'n dag dan moeilijk is Marq, goed dat je het droog gehouden hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 @MarQ Goedemorgen allen. Aan het werk . MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen allemaal. Als klein geheugensteuntje voor mezelf en een 'je-staat-er-niet-alleen-voor-tje' voor anderen: Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen frummers. Buiten wordt het nu snel licht, het waait en regent. Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen Sterkte @MarQ. Drukke week voor de boeg. De laatste tijd veel behoefte aan slapen, kom s ochtends amper mn bed uit. Hebben meer mensen daar moeite mee? Ligt misschien aan de maand van het jaar. Fikse ruzie met jongste zoon van 13 gisteravond. Totaal onredelijk en schreeuwen en schelden (hij heeft ook een gedragsprobleem) waarschijnlijk spanning vanwege 2 proefwerken vandaag, maar het valt niet mee om rustig te blijven met alles wat ik dan naar mijn hoofd krijg. Nou, ze zijn nu allebei naar school, even rustig koffie en dan werken. MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen niet naar revalidatie ben ziek. Nou ja beetje ziek of eigenlijk valt het wel mee Dagpact : MarQ Rupsjenooitgenoeg Kohtje Lars nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Lekker jeugdige instelling, @Lars.. Je bent zo jong als je je voelt. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen allen. Mooie plek aan het water. Koffie, terwijl een troep eenden nieuwsgierig op me af glijdt.. Laat maar komen, deze dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Goedemorgen allen, Ik ben er nog steeds hoor. Alleen niet zo actief hier. Vandaag de 119de dag "droog". Gaat goed op zich. Wel nog regelmatig mijn trekmomenten. Maar heb mijn trukendoos om ermee om te gaan. Hobbel nu richting de 4 maanden, dat is wel lekker. Jullie ook een fijne dag rapilos, IJsvogel en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Huhhhhh?? Waar is iedereen?? Of was er een storing bij ADB?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Of zijn jullie met z'n allen een ander forum gaan vormen en weet ik daar niks van af? . Dus zit ik hier only the lonely.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Vertel @Sober las even na al dat geneuk hier maar het is gemeuk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Je word oma of je hebt verkering of de staatsloterij gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 De winter komt eraan @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Ahhhhhhhh gelukkigggggg! Jullie zijn er nog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 1 minuut geleden zei nancy: Ahhhhhhhh gelukkigggggg! Jullie zijn er nog ! Ja hoor ik was ziek vandaag he dus hele dag beetje hangen en doen ach niets anders dan een normale dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Ik ben er ook nog, hoor. Was me hier te leeg.... Flutdag vandaag. Maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 @Rosee ik zou ook zo graag dagen willen slapen. Heerlijk! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Ik heb geen moois helemaal niets maar dat geeft niet ook niets lelijks trouwens misschien is dat dan wel weer mooi ik ben vervelend woensdag toch maar weer naar revalidatie dagje spijbelen is leuk maar ook genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 Sterkte @jopie deze flutdag is al bijna voorbij lekker op de bank met warme choco.hoop dat het me straks lukt om eraf te komen om naar bed te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden