Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 jan 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Zo meteen weer naar de dierenarts. Onze kat heeft een ernstige ontsteking onder een paar kiezen. Zo zielig, zijn tong hangt uit zijn mond en hij kwijlt. Kan daardoor ook niet meer eten. Over een uurtje gaan er 3 kiezen uit. Blij als het klaar is. Wat zal het hem opluchten als het eenmaal gedaan is. Wij konden niet in zijn mond kijken, werd helemaal hysterisch. De dierenarts kon alles met hem doen. Zonder een grom, miauw of krab. Blij als het klaar is.

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik me niet vergis heb je zelf eerder aangegeven dat er geen vooruitgang te boeken is Lars, 
dat leren omgaan 'met'  het doel is..
Maar ik kan me indenken dat het feit dat er hardop wordt gesteld dat er geen vooruitgang ís en ook niet zal komen toch behoorlijk aankomt. 
Maar is 'leren omgaan met' en het kunnen hanteren van tips en trucs ook niet een vorm van vooruitgang? 
Anders, heel anders maar toch.... 
Je hebt al zoveel bereikt het afgelopen jaar, verlies dat niet uit het oog Lars. 
En ja, Koh haalt het ook aan: het grauwe weer van de afgelopen tijd kan ook wel degelijke invloed hebben... 
Meer dan een virtuele knuffel en een virtueel bakje kan ik je niet geven Lars, maar ze zijn wel helemaal gemeend 
post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgGerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die ken ik, Lars. Ermee om leren gaan en trucjes toepassen.. met m'n rechter (schilder- en teken)arm/hand was dát op een gegeven
moment de uitdaging en al doende leer je. Zie deze mededeling niet als eindpunt maar als start van een (nieuwe) uitdaging.
Je bent nooit te oud om te leren. Dat geldt zeer zeker ook voor dit soort dingen.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yvonne:


Het waait... :)
En het is waterkoud buiten... 
 

En uitgerekend met dat soort weer gaf de rits van m'n winterjas vanmorgen de geest. Nu in een oud en veel dunner jasje
naar buiten, elke keer. Zometeen m'n jas wegbrengen naar de "ritsenturk" zoals we die noemen. Kledingherstelbedrijfje hier
achter die, in mijn ogen, wondertjes verricht met ritsen, knopen, naden, en wat al niet meer. Voor heel schappelijke prijzen ook nog.
Die jas is dan wel al een paar jaar oud maar was me te duur om nu al weg te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kohtje:

Zometeen m'n jas wegbrengen naar de "ritsenturk" zoals we die noemen. Kledingherstelbedrijfje hier
achter die, in mijn ogen, wondertjes verricht met ritsen, knopen, naden, en wat al niet meer. Voor heel schappelijke prijzen ook nog.

Jaaaaa, zo eentje hadden we in mijn vorige woonplaats ook. 
Hartstikke aardige man en hij kon werkelijk toveren met kapotte kleding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg destijds geen psycholoog of psychotherapeut toegewezen maar een ergotherapeut. Het psychische deel mocht ik zelf opknappen.
Op het moment dat de ergotherapeut me dingen aan wilde leren of attent op wilde maken die ik zelf al bedacht had en toepaste zei ze dat
ik slim genoeg was om met m'n handicap om te gaan en kon ze niets meer voor me betekenen. Wél kreeg ik een kaartje van haar mee voor
als ik nog ergens tegenaan liep waar ik vragen over had. Maar ze werkt al lang niet meer in dat ziekenhuis, dus bedenk ik me nu dat ik dat
kaartje wel weg kan doen. Zit verfrommeld en bijna onleesbaar al zo'n 24 jaar in m'n portemonnee. :blush::)

Bijna zonde om weg te gooien. Heeft zowaar een beetje emotionele waarde gekregen, dat kaartje. Vast onderdeel van m'n portemonnee. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Diep geslapen, af en toe gewekt door een forse maar niet onaangename schommel van de bus.

Koffie!

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sober:

Goedemorgen.

laat wakker geworden. Ook wel es lekker. Even goed slapen was prettig.

 

 

DAGPACT:

Kohtje

MarQ

Cleo66

Sober

Hallo allemaal,

Ik loop nog niet lang mee op dit forum en vraag mij af waarom in dit toppic ik vaak bovenstaande zie terugkomen? Dus:

DAGPACT:

Waar vervolgens meerdere forummers hun naam onder zetten.

Nieuwsgierig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n IJssel, ruw met wilde golven, is eigenlijk net zo mooi als een spiegelgladde IJssel op een rustige vroege  zonnige zondagmorgen..
De honden hebben allebei ook een beetje de wind in de kont.. zelfs de ouwe springt en huppelt. Misschien moet ik hem vaker in z'n gatje blazen.. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...