MarQ Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 (bewerkt) Goeie morgen , de boel is open en lichten branden , de kachel aan en de vaatwasser leeg gehaald zodat @Yvonne de koffietafel gereed kan maken , fijne zondag en een nieuw Pact/Draadje ! [ Droge afmelding van gisteren ] Dagpact : MarQ 23 december 2018 bewerkt door MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goeiemorgen! Oh heerlijk iemand die de vaatwasser leegmaakt. Vind ik zo vervelend. Vullen daarentegen is leuk. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goedemorgen allemaal Ik zou willen dat ik een vaatwasser had. dagpact: MarQ Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goedemorgen frummers. Het is al licht buiten, heerlijk geslapen. Binnen staan koffie en thee klaar. En dank voor het leeghalen van de vaatwasser Marq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Morning! Wasje er al in. Zo direct weer naar ouders. Einde dag filmpje. Maar nu: mediteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goedemorgen ik ga vandaag naar mijn jongste dochter. Eerste kerstdag naar oudste samen daarna terug. Dagpact: MarQ Rosa Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goedemorgen. Dagpact: MarQ Rosa Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Vandaag campertje klaarmaken om er na de kerst een paar dagen mee naar Frankrijk te gaan. Mijn vrouw wil daar een kleine voorraad sensoren inslaan om haar bloedsuikers af te kunnen lezen. Hier zijn ze een stuk duurder en krijgt ze er per bestelling niet meer dan drie, daar zijn ze vrij verkrijgbaar bij de drogist/apotheek en een stuk goedkoper. Verder ook vandaag aanhangwagentje laatste keer spuiten omdat het verkocht is. En verder weet ik het voor vandaag nog niet. Maar voor nu lijkt het wel even voldoende. Er zijn dagen dat ik minder in de planning heb en dan ben ik op mijn manier ook druk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Druk baasje die @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Wat zit er op die roze drankjes ziet er niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goedemorgen. Dagpact: MarQ Rosa Lars Kohtje Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 34 minuten geleden zei Lars: Wat zit er op die roze drankjes ziet er niet uit Het lijkt mij iets van anijs of zo. Grind lijkt me niet aannemelijk op een drankje. Buiten dat dat niet erg smakelijk is zou ook het drankje flink stevig moeten zijn om grind te laten drijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Even de slingers ophangen... Tatum, van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van.... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 39 minuten geleden zei Lars: Wat zit er op die roze drankjes ziet er niet uit Ik denk dat het chiazaad is Lars. Ik doe het zelf eigenlijk ook wel met regelmaat door de smoothies. Ook wel door de havermout.... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Je gaat dus leuke dagen tegemoet Lars, leuk, fijn dat het zo goed gaat tussen jou en de kinderen. Koh, druk dagje dus. Maar wel heerlijk vooruitzicht er een paar dagen tussenuit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goedemorgen Joop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Het is toch zeker wel een HY campertje @Kohtje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 goeiemorgen frummers een gat in de dag geslapen, heerlijk! gefeliciteerd Tatum (de 2 is eraf gevallen) Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Moguh allemaal, gefeliciteerd @Tatumik sluit me weer aan bij t dagpact met goeie moed. Fijne droge dag allemaal Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 @Tatum gefeliciteerd Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Goedemiddag. Ik ga zo de deur uit, naar het Concertgebouw, voor onze jaarlijkse uitvoering van de Messiah . Spannend. lady jane, kruidenthee67 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Toitoitoi Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Veel plezier, Jannigje! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 23 december 2018 Rapport Share Geplaatst 23 december 2018 Wat stoer, veel plezier @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden