Spring naar bijdragen

Zondag 11 november 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Ga naar een workshop (zelf) massage. Maar dat is pas vanmiddag, dichtbij en niet te lang. 

Verder uitrusten. En crackers maken. Ben weer aan mijn dieet begonnen. Geen opgezwollen buik meer. Ook nooit meer over onderhandelen. Dit is het voor mij.

bewerkt door Lika
Typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voelt fijn die Refusal. Ik ben nu niet bezig met de vraag drinken-niet drinken. Ben alleen bezig met elke dag als eerste een pilletje innemen en het daarna hier melden. Tegen de tijd dat ik echt een moeilijk moment tegen kom is het vroeg genoeg om te bedenken dat drinken niet meer kan.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die woonkamer ombouwen is in mijn ogen een rotklus. Met name het gedeelte radio-tv-internet. Eén grote kluwen kabeltjes en draadjes die al jarenlang
min of meer op dezelfde plek ligt en nu naar een muur verder moet. Mijn vrouw is daar de technicus en weet hoe de boel is aangesloten. Ik merk dat als
er weer gepuzzeld moet worden en kabels verlegd en aangesloten, dat ik er een beetje hulpeloos en machteloos bij sta. Vroeger zouden dat momenten
zijn om even weg te glippen en ergens een stiekeme slok te nemen waarna het gevoel van machteloosheid omgezet werd in een gevoel van 'ach,-het-
-valt-allemaal-wel-mee-en-wat-kan-mij-het-schelen'.. Nu heb ik dat gevoel van machteloosheid nog steeds wel een beetje maar weet me nu min of meer te
'troosten' met een kop koffie, een 'bakkie troost', dus. Het komt er op neer dat ik vandaag wat meer koffie drink dan anders. :mellow: En ondertussen vordert de
klus gestaag. Vanavond zal ik mijn vrouw na veertien jaar weer eens vanuit een ander perspectief kunnen bekijken omdat bank en stoelen ook anders staan..:)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde gevoel midden in de verhuizing naar winterkleding,
nu doorzetten is belangrijk, want ik kom om in de kleren. En i.p.v. een bakkie troost,
even soep warm maken en goed pauzeren. De strijk mag dan naar morgen maar
dan is tenminste 1 klus helemaal af. Beter dan meerdere half zoals ik normaal doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel allemaal. 't Lucht al op te weten dat ik niet alleen in dit gevoel sta.
En ja, eigen chaos is tóch anders. Die kén ik en is zo'n beetje constant. Maar zo'n 'veranderexplosie' en maar hopen dat 't goed komt
is toch anders. Vooral nu ik daar zelf de regie niet over heb... 't Komt wel goed, daar vertrouw ik we op, maar ik heb leukere zondagen gehad. ;)

Tja @spirit, vroeger was het een kwestie van twee of drie apparaten op versterker aansluiten, en boxen Links en Rechts.. maar er zijn mij teveel apparaten bijgekomen.
En dan ook nog al die afstandbedieningen daar bij, plus dat ik door internet en zgn. aanbieders en de 'kastjes' die daar bij horen door de bomen
het bos niet meer zie. Heb ik het nog niet eens over dat van tijd tot tijd resetten...

Nou ja, genoeg oudemensengezeur weer... ben al lang blij dat ik het nuchter (qua alcohol) kan doorstaan. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, nou zolang je zeurt hoef je niks op te potten Koh,
minder kans op hartfalen is mij ooit verteld, en die houd ik er hier dus ook in☺
Een uur vóór op schema klaar, meer gedaan dan ik van plan was en nu een uur
niksen i.p.v. door te slaan in wat later ook nog kan.
Even opfrissen, omkleden, en dan nuchter sociaal gaan wezen, dat kost me
altijd weer een drempel nemen. En eenmaal aangegaan valt het ook weer meestal mee.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...