Gast Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 (bewerkt) Hallo, ik meld me opnieuw aan voor dit forum. Nu onder de naam Sober. Ik kwam hier eerder onder een andere naam. Ik mis de steun en mis de forumleden en wil graag hier weer actief deelnemen. Meelezen alleen vind ik zelf niet zo fijn. Ik heb verschillende keren een terugval gehad. Daar ben ik inmiddels wel heel erg klaar mee. Sinds 10 oktober gestopt en hulp gevraagd bij de huisarts en op eigen verzoek naar een verslavingsinstelling verwezen in mijn regio. Daar heb ik nu twee goede intakegesprekken gehad met een psycholoog en een arts/ psychiater. Ik word binnenkort uitgenodigd voor een gesprek om te bespreken welke hulp/ behandeling geboden kan worden die het meeste bij mij zal passen. 4 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Welkom terug Sober. Dat klinkt als een goed besluit en heldere stappen. Ik heb ook zoiets gedaan...en dat heeft me goed geholpen. Ik 'onderhoud' mijn nuchterheid nu nog met wekelijkse een AA groep bezoeken. Ik wens jou veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Welkom terug mogen we ook weten wie je eerst was nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Is goed hoor het is tenslotte ook herfst nancy en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Ha, welkom terug. Ga ervoor. We zijn nog steeds hier om te steunen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 5 uur geleden zei Lars: Welkom terug mogen we ook weten wie je eerst was En?? Ik ben ook wel benieuwd hoe je jezelf eerder noemde. In ieder geval welkom terug, Sober. Ik hoop dat je hier weer steun kunt ervaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Fijn. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Ja en dan doe je wat werkt! Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Welkom en veel succes met de nieuwe start! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2018 Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Hoi @Sober, Hoe gaat ie nu? We zitten op dag 17!! Beetje koud buiten, maar we zijn bikkels! Zo, mijn pauze is om. Duty calls. Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 5 minuten geleden zei Sober: Vanwege allerlei vervelende signalen van mijn lijf even dit weekend extra medicatie. En maandag verder overleggen met de arts v d verslavingsinstelling. De huisarts heeft direct met hem overlegd over deze medicatie. Ik bof enorm met beiden . Direct actie. En volgende week bij de huisarts ook weer op controle. Ik voel me gehoord en gezien. Rot om te horen dat je het zo zwaar hebt, maar inderdaad fijn dat zij samen met jou, alles op alles zetten om weer beter te worden. Heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Ja inderdaad een wezenlijk verschil met de vorige huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 27 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2018 Beetje lief zijn voor jezelf @Sober. Jezelf proberen te pamperen. Niets moeten. Neem je tijd! We zitten toch al op dag 18 en ook jij gaat in een stijgende lijn! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 28 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2018 Ik wilde even zeggen... ik vind het heel erg fijn, om jouw stopmaatje te mogen zijn! We gaan ervoor! Voorwaarts! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Weer een stapje verder Sober! Ik wens je een fijne meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 ring met aanzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 29 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2018 Klinkt erg goed...fijne dat je je zo op je plek voelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 Misschien kun je een vaste bezigheid bedenken voor die tijd om je af te leiden van die oude gedachten. Een nieuwe gewoonte laten ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2018 Rapport Share Geplaatst 4 november 2018 Inderdaad het heel anders doen rond die tijd. Zorgen voor afleiding en dan om 7 uur op de bank ploffen eten gehad afwas klaar. Dan nadenken over welke thee je wilt hebben en je bent er door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Het heet ditjes en datjes en ach als iemand hulp nodig heeft dan krijgt die hulp of een luisterend oor op de dagdraad dat is mijn ervaring. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Geen punt van maken, @Sober. Kies gewoon de plek waar je je het beste thuis voelt. Op de dagdraad leek het vandaag trouwens wel een aflevering van Artsen De Baas, vond ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden