Spring naar bijdragen

Donderdag 18 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Nog helemaal donker buiten. 
Binnen de lampjes aan, en een bakje. 
weer een heel drukke dag voor de boeg, 
maar toch even lekker rustig dat bakje eerst. 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

Jopie, stap naar 16 uur aan het maken dus.
Jou kennende heel weldoordacht en alle voors en tegens heb je vanuit ieder perspectief
goed tegen het licht gehouden. 

Het kán dus. 
En dan nog is het een grote stap, maar zeer zeker een welgemeende felicitatie waard. 
Gerelateerde afbeelding(Boeketje dat precies op het tafeltje in jouw bus past) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pal aan het strand.. kan dat dan nog ergens in Nederland? Of ietsiepietsie illegaal?
We stonden afgelopen kerstnacht in Normandië met ons campertje op een 's nachts stikdonker parkeerplaatsje in de duinen met uitzicht op zee.
Harde wind dus schudden en "lawaai" van de branding. Met één ander campertje, erg afgelegen en best een klein beetje griezelig, maar ook
heel sfeervol en bijzonder, zo met onze lichtsnoertjes en klein kerstboompje op batterijen. Kacheltje zachtjes 'snorrend', twee snurkende hondjes
op hun kussens.
De volgende morgen (1e kerstdag dus) waren we al om zeven uur met de honden en zaklantaarns op het strand. Dat was nog eens goed
wakker waaien... :). En daarna kerstontbijtje met in de Omnia oven afgebakken broodjes, een eitje en een snee kerststol en verse koffie...
Voor herhaling vatbaar, ware het niet dat herhalingen vaak minder verrassend zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Ja, dat is echt een kunst...voor mij ligt daar nog werk...wat vind ik echt belangrijk? En inderdaad, daar heeft de wereld geen 'schuld' aan. Nee, dat zit in mijzelf. En betekent keuzes en verantwoordelijkheden nemen die ik te nemen/maken hebt. Nog lastig...niet onmogelijk...en biedt ook perspectieven....

Mijn kado voor nu is dat ik dit helemaal nuchter kan doen. Misschien wat flauw, en ik herhaal het vaak...maar dat is voor mij nu ook heel erg waardevol. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genoeg is genoeg.. een waarheid als een koe. Maar ik ben geen asceet en laat me vaak rustig en zonder wroeging meevoeren door de stroom van consumeren.
Af en toe, in een 'helder' moment, doe ik dan een stapje terug. De kringloopwinkel is er blij mee. En ik ook eigenlijk wel. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer rondje ziekenhuis gehad. Gips knelde mijn voet af tenen werden blauw. Enkel blijft dik weer foto gemaakt. Morgen overleg met andere chirurg het is een rare breuk misschien opereren hoop van harte van niet. Nu eten chili concatrde met komkommer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond val zomaar binnen. Hè Spirit wat naar voor je. Het kan zo beangstigend zijn wanneer werkelijkheid niet meer echt is..........of omgekeerd. Hoop dat je je gauw wat veiliger gaat voelen.

Gisteren is het gelukt heb me aan het dagpact gehouden. Vanavond de tweede dag, inmiddels weet ik dat die het lastigst is. Die én de derde avond ging / ga? ik meestal voor de bijl...... Nu heb ik een goede motivatie voor vanavond: moet morgen heel hard werken m.n. lichamelijk en fitheid is wel gewenst. Voor morgenavond ook een sterke motivatie: zaterdag doe ik hondenexamen ook daar weer fitheid en topvorm en enorme concentratie vereist. Maar ja dan.............. ik zie nu al op tegen de zaterdagavond en diep in mij zegt een stemmetje: nou dan "mag" je het toch ook? Hmpf. Stemmetjes.;)

@jopie ik vind het fijn om je te volgen.

@Kohtje en @Bor en @Yvonne ook het voelt vertrouwd en veilig bij jullie. Maar ik herken wel meer. Goed gevoel. Jullie snappen het tenminste.

@MarQ je had het over Craving, komt nu nog niet echt binnen maar ligt op de loer. Heb wel onverklaarbare zweet-aanvallen. Hoort dat erbij?

Ga me eens wat voorbereiden op morgen. Iederen succes, en wat zeiden we vroeger ook alweer? KMW!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...